Als straks de eerste piek weg is, hoop ik weer e.e.a. te kunnen oppakken. Dat thuiswerken is helemaal niks.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ga jij je eigen leven anderhalf jaar wegstoppen?
Tweede golf in de herfst genot.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als straks de eerste piek weg is, hoop ik weer e.e.a. te kunnen oppakken. Dat thuiswerken is helemaal niks.
Vijanden hè ook in tijden van crisisquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Ze negeren het Jinek interview met Roche van een half uur geleden.
Jep en Asscher zit erquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Wat zeiden ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:34 schreef superniger het volgende:
Ja, maar we zeggen lekker niet hoe je het moet bereiden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef superniger het volgende:
Zij had een prima verhaal.
Recept is gewoon op internet te vinden.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de Spaanse griep was die nog dodelijker geloof ik
Zou aandrukkenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]'
Stukje Welmoed
@:jancees
@:doublepain
GroenLinks'ers houden van Communisme!quote:
Ook heerlijk de lipjes getuitquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Kan Welmoed minder geil kijken, dit is niet goed voor mijn hart
Desnoods bestorm je het hoofdkantoor en pak je het. Alles is nu geoorloofd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Inderdaad Sander. Bigfarma gaat nooit toestaan dat er nu een precedent wordt geschapen.
Bigfarma heeft niks te vertellen als overheden massaal de oorlog verklaren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Inderdaad Sander. Bigfarma gaat nooit toestaan dat er nu een precedent wordt geschapen.
Maar toen had men weinig idee van hygiëne en wist men nog niet wat virussen waren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de Spaanse griep was die nog dodelijker geloof ik
Ik wil dat zien.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bigfarma heeft niks te vertellen als overheden massaal de oorlog verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |