Too bad if some pensioners die.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
'oudjes dood zodat de jongeren het land zoals we kennen kunnen behouden'
was getekend, Texas governor
echo echoquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:29 schreef superniger het volgende:
Willen jullie meer of minder IC bedden?
Die kun je niet anderhalf jaar wegstoppen (zolang gaat het duren voordat er een vaccin komt)quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik weet ik weet, maar die heb je allang beschermd als het goed was!
Ga jij je eigen leven anderhalf jaar wegstoppen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kun je niet anderhalf jaar wegstoppen (zolang gaat het duren voordat er een vaccin komt)
Had hij een goede kutsmoes?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Tv-tip voor later:
Gesprek met CEO van Roche net bij Jinek.
Met als bonus een walgelijke Asscher.
Beterschap!quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Monolith het volgende:
Het begon hij mij met een kuchje begin vorige week, verkoudheid erachteraan, wat lichte verhoging en deze week ook wat benauwdheid. Lijkt nu wel weer aardig op zijn retour te zijn.
Ik ga Star Trek : Picard kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Tv-tip voor later:
Gesprek met CEO van Roche net bij Jinek.
Met als bonus een walgelijke Asscher.
sure...quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef superniger het volgende:
[..]
Zij had een prima verhaal.
Recept is gewoon op internet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |