het is werkelijk onvoorstelbaar dat dit gebeurt in west europaquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:20 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Las ook ergens iets dat alles mortuariums vol liggen. Wellicht lagen ze daar tot ze opgehaald konden worden?
Sowieso bizarre situaties, in italië erbij, 30 artsen overleden + 67 priesters.
Klopt. Zo'n gevoel heb ik ook idd. Pas 2 weken maar voelt al als een maand thuis zitten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef roos94 het volgende:
Hoelang geleden ging de horeca dicht, geneens 2 weken. Het voelt echt veel verder weg, alsof we hier al maanden inzitten. (Vind ik dan)
Omdat Sophie voor de verandering nu wel naar de burgers luistert...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef polderturk het volgende:
Waarom kunnen wij niet op een Duita IC bed liggen? Wij zijn toch de Europese Unie?
D66 die naar het volk luistert?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat Sophie voor de verandering nu wel naar de burgers luistert...
[ afbeelding ]
Beter legt ze haar taak dan ook neer. Dom wijf.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een walgelijk figuur is die Sophie in 't Veld tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want als je iets over onderliggende aandoeningen zou weten, voel je je een stukje veiliger?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef SunZomer het volgende:
Beste Fokkers, ik val er weer even in. Is er iets bekend over de achtergrond van deze mevrouw qua aandoeningen, overgewicht oid?
[..]
Welke zender(s)?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:27 schreef Tris het volgende:
Op tv staat rechts in de bovenhoek #BlijfThuis.
Rancune; een schitterende eigenschap van een europarlementariër en zal vást en zeker eurosceptici over de streep trekken!quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kritiek? Welke kritiek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:18 schreef houdafstand het volgende:
Ernst Kuipers van het Erasmus MC (tevens voorzitter overleg Landelijk Netwerk Acute Zorg) net op het Journaal.
Hij vindt de kritiek van Gommers op de ziekenhuizen onterecht.
Ik probeer voor mijzelf beetje duidelijk te krijgen, mede met de documentatie van het rivm, in welke mate het de diverse leeftijdsgroepen treft en in welke mate onderliggende aandoeningen een rol hierbij speelde of althans bekend waren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Want als je iets over onderliggende aandoeningen zou weten, voel je je een stukje veiliger?
Ieder lichaam kan anders reageren, is moeilijk om van een afstand een oordeel over te vellen.
dat andere ziekenhuizen niks doen voor brabant.quote:
vrouw en aandacht ....quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zouden toch ook (corona) patiënten naar Duitsland kunnen worden gebracht naar de IC?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:28 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, prima persconferentie van Rutte, echt respect. Niet vooruit lopen op de zaken
Hugo de Jonge werd wel even mooi in een hoekje gedreven met de vraag over IC capaciteit. Hij had gewoon eerlijk moeten antwoorden dat indien het zo ver komt gewoon keuzes gemaakt moeten worden. Hij had dat mooi kunnen gebruiken om aan te geven dat het daarom zo belangrijk is dat iedereen zich aan de maatregelen houdt. Gemiste kans.
31 maart wordt er besloten wat ze gaan doen met de maatregelen die nu tm 6 april gelden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef Grishenko_ het volgende:
Zou iemand kunnen vertellen welke mededeling is gedaan door Rutte? Ik heb het namelijk gemist.
we doen ons bestquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:34 schreef Grishenko_ het volgende:
Zou iemand kunnen vertellen welke mededeling is gedaan door Rutte? Ik heb het namelijk gemist.
Dus er is helemaal niets gezegd, behalve wat loze uitstel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
31 maart wordt er besloten wat ze gaan doen met de maatregelen die nu tm 6 april gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |