abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 20:09:53 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192274025

Triest: auto's van medewerkers Tilburgs ziekenhuis
leeggeroofd na lange dag hard werken

Verschillende medewerkers van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) in Tilburg werden gistermiddag geconfronteerd met auto-inbraken. Na een lange dag hard werken zagen ze dat hun auto’s op de personeelsparkeerplaats waren opengebroken en leeggeroofd.

,,Het ziekenhuis heeft de afgelopen dagen veel hartverwarmende steunbetuigingen ontvangen in de strijd tegen het coronavirus”, zegt een woordvoerster. ,,Aan alle kanten werd hulp aangeboden. Dan is het extra wrang dat sommige mensen geen boodschap hebben aan het goede werk dat de vele zorgverleners verrichten. En dat dit tuig niet met hun handen van andermans bezittingen af kan blijven.”

Het ziekenhuis doet aangifte van de auto-inbraken. De vernielingen zijn op camerabeelden vastgelegd en die worden aan de politie overhandigd.
pi_192274026
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef roos94 het volgende:
Hoelang geleden ging de horeca dicht, geneens 2 weken. Het voelt echt veel verder weg, alsof we hier al maanden inzitten. (Vind ik dan)
10 dagen geleden pas de horeca ;)
pi_192274029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als je denkt dat mensen niet verder kunnen zinken... :{w
Maar wel voorspelbaar, nu minder mensen werken (minder parkings waar ze hun slag kunnen slaan) en er ook minder inbraken zijn. De politie zou op zulke zaken moeten anticiperen, ze weten dat die criminelen andere doelwitten zullen zoeken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:10:18 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192274033
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef roos94 het volgende:
Hoelang geleden ging de horeca dicht, geneens 2 weken. Het voelt echt veel verder weg, alsof we hier al maanden inzitten. (Vind ik dan)
je mist het wel erg, he?
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:10:44 #130
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192274041
https://www.limburger.nl/(...)-hier-binnen-brengen

Onvoorstelbaar, hoe haal je t in je hoofd ? :(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192274045
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:10 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar wel voorspelbaar, nu minder mensen werken (minder parkings waar ze hun slag kunnen slaan) en er ook minder inbraken zijn. De politie zou op zulke zaken moeten anticiperen, ze weten dat die criminelen andere doelwitten zullen zoeken.
ze verleggen gewoon hun terrein... zoals altijd
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:10:58 #132
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_192274047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:09 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja zeker, dan kunnen het personeelsleden van het verzorgingstehuizen gewoon uitgeleend worden aan het ziekenhuizen waar nood hoog is!
Tot je opa of je oma gewoon alleen dood ligt te gaan :{w
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 20:11:03 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192274049
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:09 schreef Momo het volgende:

Triest: auto's van medewerkers Tilburgs ziekenhuis
leeggeroofd na lange dag hard werken

Verschillende medewerkers van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) in Tilburg werden gistermiddag geconfronteerd met auto-inbraken. Na een lange dag hard werken zagen ze dat hun auto’s op de personeelsparkeerplaats waren opengebroken en leeggeroofd.

,,Het ziekenhuis heeft de afgelopen dagen veel hartverwarmende steunbetuigingen ontvangen in de strijd tegen het coronavirus”, zegt een woordvoerster. ,,Aan alle kanten werd hulp aangeboden. Dan is het extra wrang dat sommige mensen geen boodschap hebben aan het goede werk dat de vele zorgverleners verrichten. En dat dit tuig niet met hun handen van andermans bezittingen af kan blijven.”

Het ziekenhuis doet aangifte van de auto-inbraken. De vernielingen zijn op camerabeelden vastgelegd en die worden aan de politie overhandigd.
De beste straf voor deze mensen zijn dat ze niet opgenomen worden in een ziekenhuis als ze daar naar toe moeten vanwege Corona.
pi_192274050
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:09 schreef Momo het volgende:

Triest: auto's van medewerkers Tilburgs ziekenhuis
leeggeroofd na lange dag hard werken

Verschillende medewerkers van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) in Tilburg werden gistermiddag geconfronteerd met auto-inbraken. Na een lange dag hard werken zagen ze dat hun auto’s op de personeelsparkeerplaats waren opengebroken en leeggeroofd.

,,Het ziekenhuis heeft de afgelopen dagen veel hartverwarmende steunbetuigingen ontvangen in de strijd tegen het coronavirus”, zegt een woordvoerster. ,,Aan alle kanten werd hulp aangeboden. Dan is het extra wrang dat sommige mensen geen boodschap hebben aan het goede werk dat de vele zorgverleners verrichten. En dat dit tuig niet met hun handen van andermans bezittingen af kan blijven.”

Het ziekenhuis doet aangifte van de auto-inbraken. De vernielingen zijn op camerabeelden vastgelegd en die worden aan de politie overhandigd.
Is het erger wanneer een auto van een zorgverlener wordt leeggeroofd dan van een ander? :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:11:27 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192274058
palpeet twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:16:49 Ik heb bij Jaap van Dissel altijd het gevoel dat hij elk moment een enorme zilveren schaal met vissticks op tafel kan zetten reageer retweet
Ik zit al een paar weken na te denken waar ik Jaap van Dissel nou ook alweer van ken.

Totdat ik deze tweet las
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 20:12:00 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192274071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is het erger wanneer een auto van een zorgverlener wordt leeggeroofd dan van een ander? :')
Nee, maar het is heel laag om van deze situatie (je weet dat ze langer op werk zijn, kans kleiner dat je gepakt wordt) gebruik gaan maken.
pi_192274083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is het erger wanneer een auto van een zorgverlener wordt leeggeroofd dan van een ander? :')
Ik dacht hetzelfde.... auto van supermarkt medewerker word leeg geroofd.... het is erg: maar niet minder erg, of erger dan wanneer het iedere andere was gebeurd.
pi_192274085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Zeg dat wel, maar ik ben nog erg bang voor slechte scenario dat het veel meer dan 3000 IC bedden nodig is, het zo kunnen zijn dat ook nood-hospitaal opgezet worden door de defensie. Hou het wel rekening mee, want er zijn veel meer besmette mensen rond in vooral verzorgingstehuizen en bejaardentehuizen!
Die nood-hospitaals zullen er zeker wel moeten komen, dan gaat het niet eens om de IC bedden. Gelukkig is defensie er nu wel goed bij betrokken. Ja het wordt wat de komende weken...
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:13:07 #139
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_192274100
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
palpeet twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:16:49 Ik heb bij Jaap van Dissel altijd het gevoel dat hij elk moment een enorme zilveren schaal met vissticks op tafel kan zetten reageer retweet
Ik zit al een paar weken na te denken waar ik Jaap van Dissel nou ook alweer van ken.

Totdat ik deze tweet las
:Y) _O-
pi_192274116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef Momo het volgende:

[..]

De beste straf voor deze mensen zijn dat ze niet opgenomen worden in een ziekenhuis als ze daar naar toe moeten vanwege Corona.
Je bent nogal mild. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 maart 2020 @ 20:14:06 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_192274121
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
palpeet twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:16:49 Ik heb bij Jaap van Dissel altijd het gevoel dat hij elk moment een enorme zilveren schaal met vissticks op tafel kan zetten reageer retweet
Ik zit al een paar weken na te denken waar ik Jaap van Dissel nou ook alweer van ken.

Totdat ik deze tweet las
:D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_192274179
Beste Fokkers, ik val er weer even in. Is er iets bekend over de achtergrond van deze mevrouw qua aandoeningen, overgewicht oid?

quote:
Een 52-jarige vrouw uit het Gelderse Tiel is overleden aan de gevolgen van besmetting met het coronavirus. Dat meldt burgemeester Hans Beenakker van Tiel. ,,Mijn medeleven gaat uit naar de familie", aldus de burgemeester. Het gaat voor zover bekend om het jongste slachtoffer van Nederland.
pi_192274199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef SunZomer het volgende:
Beste Fokkers, ik val er weer even in. Is er iets bekend over de achtergrond van deze mevrouw qua aandoeningen, overgewicht oid?
[..]

dat zijn prive gegevens en niet openbaar uiteraard, tenzij zij dat zelf doet, maar dat kan nite meer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192274210
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:09 schreef Momo het volgende:

Triest: auto's van medewerkers Tilburgs ziekenhuis
leeggeroofd na lange dag hard werken

Verschillende medewerkers van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) in Tilburg werden gistermiddag geconfronteerd met auto-inbraken. Na een lange dag hard werken zagen ze dat hun auto’s op de personeelsparkeerplaats waren opengebroken en leeggeroofd.

,,Het ziekenhuis heeft de afgelopen dagen veel hartverwarmende steunbetuigingen ontvangen in de strijd tegen het coronavirus”, zegt een woordvoerster. ,,Aan alle kanten werd hulp aangeboden. Dan is het extra wrang dat sommige mensen geen boodschap hebben aan het goede werk dat de vele zorgverleners verrichten. En dat dit tuig niet met hun handen van andermans bezittingen af kan blijven.”

Het ziekenhuis doet aangifte van de auto-inbraken. De vernielingen zijn op camerabeelden vastgelegd en die worden aan de politie overhandigd.
Gore teringhonden. :(
pi_192274217
Ernst Kuipers van het Erasmus MC (tevens voorzitter overleg Landelijk Netwerk Acute Zorg) net op het Journaal.

Hij vindt de kritiek van Gommers op de ziekenhuizen onterecht.
pi_192274235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef Momo het volgende:

[..]

De beste straf voor deze mensen zijn dat ze niet opgenomen worden in een ziekenhuis als ze daar naar toe moeten vanwege Corona.
gewoon met nog een paar anderen opsluiten en coronavirus toegediend krijgen. Hop: weer een paar erbij voor immuniteit! MIts ze het overleven natuurlijk.

gaat het misschien wat sneller allemaal. Sowieso: mensen oproepen om vrijwilliger te laten zijn om dit virus te krijgen. Als ze toch denken dat het niet veel voorstelt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192274264
Mededeling gemist, wat was het?
pi_192274272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:07 schreef Machielovic het volgende:

[..]

Net als in Spanje waar verzorgend personeel gewoon pleiten was :')
Las ook ergens iets dat alles mortuariums vol liggen. Wellicht lagen ze daar tot ze opgehaald konden worden?

Sowieso bizarre situaties, in italië erbij, 30 artsen overleden + 67 priesters.
pi_192274281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dat zijn prive gegevens en niet openbaar uiteraard, tenzij zij dat zelf doet, maar dat kan nite meer.
Die gegevens komen (later) veelal gewoon terug in de statistieken vh RIVM
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:21:54 #150
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192274287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:10 schreef Machielovic het volgende:

[..]

Tot je opa of je oma gewoon alleen dood ligt te gaan :{w
Ja is ook lastig hoor, we moeten echt moeilijke keuze maken met zijn allen eigenlijk.
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')