Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.quote:
precies ...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.
Jij had toch een etentje?quote:
Ga je daar ruzie om krijgen nee toch.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg straks ruzie,weet het nog steeds niet.
Die hoeven geen examen te doen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Medelijden ook met examen kandidaten.
Verlengen na 1 juni is ook een optiequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.
Ik wel,is al jaren zo.Ik maak daar een dingetje van.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daar ruzie om krijgen nee toch.
IS mag van mij corona krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
IS pleegt voorlopig geen aanslagen meer om coronavirus
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fl.facebook.com%2F
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef Mo0nlight het volgende:
We deden thuis bezorgd op de afdeling. Minder leuk dan echt uit eten gaan wat we zouden doen maar het was gezellig
Hard maar ik sluit me hier bij aan.quote:
Voordeel is dat een ieder dan wel hun eigen favo keuken kan kiezen bij het bezorgenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Zij had sushi en ik had alweer patat met een kip burger met een fantastische saus
Ik hoop juist dat het daar toeslaatquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
IS pleegt voorlopig geen aanslagen meer om coronavirus
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fl.facebook.com%2F
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voordeel is dat een ieder dan wel hun eigen favo keuken kan kiezen bij het bezorgen
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het daar toeslaat
Moet je niet doen. Los je niets mee op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel,is al jaren zo.Ik maak daar een dingetje van.
OMG,je lijkt Soul wel.Die is de laatste tijd helemaal fan van hetzelfde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Zij had sushi en ik had alweer patat met een kip burger met een fantastische saus
Ik pak zo een soepje.Met een broodje kaas.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Los je niets mee op.
Lekker! Zo de frituur inquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik zo een gehaktstaaf ga draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |