quote:
Oudjes bangmaken.quote:
Babi bangang,wat een kutwoord.quote:
De Govid 19 speciaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee Vleermuizensoep.. en Gebakken vleermuisjes..
Oe lekkelquote:
Aandachtshoer gespotquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Even vergeten dat ze bij het online shoppen ook een mandje moet gebruiken.
Nee ik heb twee Marokkaanse kip salades.quote:
Dat zijn kippen zonder kopquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee ik heb twee Marokkaanse kip salades.
Gezonde dag vandaag.
(Waarom kippen uit Marokko halen wij hebben er hier toch zat..)
Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.quote:
precies ...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.
Jij had toch een etentje?quote:
Ga je daar ruzie om krijgen nee toch.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg straks ruzie,weet het nog steeds niet.
Die hoeven geen examen te doen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Medelijden ook met examen kandidaten.
Verlengen na 1 juni is ook een optiequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo reken ik inmiddels niet meer. Ik spreek liever over weken die voorbijgaan t/m juni.
Ik wel,is al jaren zo.Ik maak daar een dingetje van.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je daar ruzie om krijgen nee toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |