IS mag van mij corona krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
IS pleegt voorlopig geen aanslagen meer om coronavirus
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fl.facebook.com%2F
Wat hebben jullie gegeten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef Mo0nlight het volgende:
We deden thuis bezorgd op de afdeling. Minder leuk dan echt uit eten gaan wat we zouden doen maar het was gezellig
Hard maar ik sluit me hier bij aan.quote:
Voordeel is dat een ieder dan wel hun eigen favo keuken kan kiezen bij het bezorgenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Zij had sushi en ik had alweer patat met een kip burger met een fantastische saus
Ik hoop juist dat het daar toeslaatquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
IS pleegt voorlopig geen aanslagen meer om coronavirus
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fl.facebook.com%2F
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voordeel is dat een ieder dan wel hun eigen favo keuken kan kiezen bij het bezorgen
ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het daar toeslaat
Moet je niet doen. Los je niets mee op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel,is al jaren zo.Ik maak daar een dingetje van.
OMG,je lijkt Soul wel.Die is de laatste tijd helemaal fan van hetzelfde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Zij had sushi en ik had alweer patat met een kip burger met een fantastische saus
Ik pak zo een soepje.Met een broodje kaas.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Los je niets mee op.
Lekker! Zo de frituur inquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik zo een gehaktstaaf ga draaien
Die gaat wel spetteren.quote:
Normaal eet ik ook niet zo vaak patat hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,je lijkt Soul wel.Die is de laatste tijd helemaal fan van hetzelfde.![]()
Patat met cheese en Brander mayo.
Het broodje kipburger klopt ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Normaal eet ik ook niet zo vaak patat hahaha
Jij bent lekker.quote:
gekliktquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/2348239535466156/
Geef het even een kans zeg.quote:
Zit aan de decaf nuquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink bijna nooit koffie zo laat, tenzij ik tot laat in de nacht door moet werken aan iets
Ik ook en het erge is ik kwam er niet meer uit ggggrrrrquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook en het erge is ik kwam er niet meer uit ggggrrrr
Die ff heeft ook geen smaak hè.quote:
Ik zeg niet grrrr maar gggrrrrrrquote:
MOEMOE!quote:
Is algemeen bekend.quote:
Nee, ga op tijd slapen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Liefste panter!
Ben jij erbij vanavond tijdens Skribbl?
Dat bedoelde ik ookquote:
Die mogen wel naar buiten gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Al die dagen binnen met Bolkes is ook wel vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |