Zeg het hem.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon aan een van de drukste straten aan de rand van het centrum in Nijmegen. Daar merk ik eigenlijk constant een soort zondagavondsrust.
Ook geeft de NS vanmorgen in het FD aan dat ze 90% minder volk in de treinen hebben bijvoorbeeld, vooral dat cijfer vind ik een stuk representatiever dan user scrapyard van het fokforum.
Mogen die nog werken dan ?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:01 schreef Noek het volgende:
[..]Dan geef ik ze wel aan een nagelstyliste
Het een sluit het ander niet uit. Ik zeg niet dat het OV niet (aanzienlijk) leger is, ik zeg dat ik vanmorgen en vanmiddag druk./vol OV heb ervaren en dit ook terugzie in de forensenweg voor mijn huis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon aan een van de drukste straten aan de rand van het centrum in Nijmegen. Daar merk ik eigenlijk constant een soort zondagavondsrust.
Ook geeft de NS vanmorgen in het FD aan dat ze 90% minder volk in de treinen hebben bijvoorbeeld, vooral dat cijfer vind ik een stuk representatiever dan user scrapyard van het fokforum.
Dankdag wordt vrij kort in november.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we biddag ook weer afschaffen. Werkt niet.
405.000 aangemelde vrijwilligers in de UK.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:07 schreef Mondkapje het volgende:
Heftig debat onder wetenschappers: hangt Corona in de lucht?
(...)
Daarin komen de auteurs uit de VS tot de conclusie dat de overdracht van het SARS-CoV-2-virus mogelijk is in de vorm van zwevende deeltjes in de lucht. Je kunt het dus krijgen door lucht in te ademen die een geïnfecteerde eerder heeft uitgeademd. Andere wetenschappers vinden dat veel te voorbarig.
http://www.faqt.nl/recent(...)-corona-in-de-lucht/
Das vreemd, want begin deze maand zijn er al onderzoeken geplaatst dat er een vrouw in een bus diverse mensen had aangestoken, zonder in contact te zijn geweest met deze mensen.quote:The coronavirus that causes Covid-19 can linger in the air for at least 30 minutes and travel up to 4.5 metres - further than the "safe distance" advised by health authorities around the world, according to a study by a team of Chinese government epidemiologists.
Voor henk en ingrid het startsein om weer samen te komen in de plaatselijke supermarktquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:08 schreef asco het volgende:
Niet te geloven weer de berichtgeving vandaag.![]()
"Oooohhhh, zie je het gaat al veul betur, griepje jonguhhhh!!11!!"
Man man man.
Oud nieuws, faqt is ook niet meer dan een repost site die er een iets sensationeel tintje aan geeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:07 schreef Mondkapje het volgende:
Heftig debat onder wetenschappers: hangt Corona in de lucht?
(...)
Daarin komen de auteurs uit de VS tot de conclusie dat de overdracht van het SARS-CoV-2-virus mogelijk is in de vorm van zwevende deeltjes in de lucht. Je kunt het dus krijgen door lucht in te ademen die een geïnfecteerde eerder heeft uitgeademd. Andere wetenschappers vinden dat veel te voorbarig.
http://www.faqt.nl/recent(...)-corona-in-de-lucht/
Ze zouden een test kunnen doen met iemand die het heeft, en een ander de adem van diegene laten inademen.
En vrijdag wandelen in het park met z'n allen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voor henk en ingrid het startsein om weer samen te komen in de plaatselijke supermarkt
Als het lang in de lucht blijft hangen is het wel gek dat de persoon die naast de oorspronkelijke drager zat niet besmet is geraakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
[..]
Das vreemd, want begin deze maand zijn er al onderzoeken geplaatst dat er een vrouw in een bus diverse mensen had aangestoken, zonder in contact te zijn geweest met deze mensen.
Kan niet, er heerst een deurbeleid.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voor henk en ingrid het startsein om weer samen te komen in de plaatselijke supermarkt
Niet iedereen wordt besmet. En ze dragen daar ook mondkapjes, er zullen dus ook andere zaken meegespeeld hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als het lang in de lucht blijft hangen is het wel gek dat de persoon die naast de oorspronkelijke drager zat niet besmet is geraakt.
Ze hadden deze week tussen de 500 en de 1000 verwacht toch? Het lijkt erop dat ze daar wel binnen gaan blijven.quote:
Ze begrijpen het daar nog nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
405.000 aangemelde vrijwilligers in de UK.
quote:Een 56-jarige man uit Tilburg is vandaag in een supermarkt in zijn woonplaats aangehouden, nadat hij amok had gemaakt en een personeelslid vol in het gezicht had gespuugd.
In de winkel was tumult ontstaan nadat een vrouw, die daar met haar kind was, op korte afstand door de man was toegeschreeuwd dat ze te dicht bij haar kind liep. Personeel van de supermarkt droeg de man op te vertrekken, omdat hij zich agressief gedroeg en niet de vanwege de coronacrisis voorgeschreven 1,5 meter afstand in acht nam.
De man pakte daarop een paar biertjes en liep zonder te betalen langs de kassa. Personeel pakte hem de biertjes af. De man weigerde vervolgens te vertrekken, bleef schreeuwen en spuugde een leidinggevende medewerker in het gezicht. Toen hij wegrende werd hij door het personeel tegengehouden en overgedragen aan de gealarmeerde politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |