Jeetje. Vanwaar de agressie? Iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef HiZ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n keurig middenklasse stel van rond de zestig uitgescholden. Een first voor mij denk ik toch wel. Maar terwijl ik netjes opzij ging liepen deze steunpilaren van de maatschappij gewoon lekker over het midden van het bospad waar ik mijn hond uitlaat heen. Ik moest me echt in de struiken duwen om afstand te houden.
Spannend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef DawN het volgende:
Mededeling van het kabinet
Aan het begin de avond wordt een mededeling verwacht van het kabinet over de coronacrisis. U kunt dit live volgen via de NOS-site, de NOS-app en Facebookpagina van NOS-nieuws.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)o-in-noodpakket.html
Hmmm wat moet dat dan weer zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef DawN het volgende:
Mededeling van het kabinet
Aan het begin de avond wordt een mededeling verwacht van het kabinet over de coronacrisis. U kunt dit live volgen via de NOS-site, de NOS-app en Facebookpagina van NOS-nieuws.
Bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)o-in-noodpakket.html
https://nos.nl/artikel/23(...)-meer-opgenomen.htmlquote:Niet op de IC bij fase 3
Het draaiboek geeft verschillende criteria op grond waarvan mensen in fase 3 niet meer op IC opgenomen moeten worden. Het gaat om de volgende gevallen:
Hartstilstand, waar niemand bij was waardoor te veel schade is ontstaan
Ernstig trauma, waarbij de kans op overlijden meer dan 90 procent is
Ernstige brandwonden, waarbij de kans op overlijden meer dan 90 procent is
Ernstige en onherstelbare hersenaandoeningen
Uitgezaaide kanker, inclusief bloedkanker (leukemie) met een lage levensverwachting
Orgaanfalen (zoals hartfalen of longfalen) met een lage levensverwachting
Ziektes van het immuunsysteem met een lage levensverwachting (zoals een HIV-besmetting waarbij behandeling niet meer mogelijk is)
Mensen die compleet hulpbehoevend zijn voor hun dagelijkse verzorging
Terminaal zieken
Nou, met deze snelheid niet ben ik bang. Dit komt redelijk in de buurt van het slechte scenario dat de IC op woensdag - vandaag dus - vol komt te liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze hadden deze week tussen de 500 en de 1000 verwacht toch? Het lijkt erop dat ze daar wel binnen gaan blijven.
Omdat ze nagenoeg tegen me opliepen terwijl ik duidelijk afstand aan het houden was. En daarnaast wil ik geen risico lopen omdat dat soort debielen nog even moeten wennen. Ze hebben meer dan een maand gehad om te wennen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef _I het volgende:
[..]
Jeetje. Vanwaar de agressie? Iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie.
Gewoon dit soort dingen toepassen:quote:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 22:31:33New Jersey man charged with terroristic threat after coughing on supermarket employee and telling her that he had coronavirus - APP reageer retweet
Vraag het aan roos94quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:57 schreef Marmal het volgende:
Denken jullie dat het hbo/universitaire onderwijs op 6 april weer hervat wordt, aangezien de groei van het aantal besmettingen aan het afnemen is?
Ja nou ehm. Nu loop jij met een kudgevoel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat ze nagenoeg tegen me opliepen terwijl ik duidelijk afstand aan het houden was. En daarnaast wil ik geen risico lopen omdat dat soort debielen nog even moeten wennen. Ze hebben meer dan een maand gehad om te wennen.
Onzin. Na weken moet je nu wel bedachtzaam zijn of niet,? Vandaag moest ik ook in de winkel een stel met gestrekt arm weren. Wacht gewoon even 5 seconden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:16 schreef _I het volgende:
[..]
Jeetje. Vanwaar de agressie? Iedereen moet wennen aan de nieuwe situatie.
hoe de fuck weten ze dat nou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Waar haalt het RIVM zijn optimisme vandaan?
Veel mensen hebben vragen over de 'mogelijke afvlakking' van de corona-verspreiding die het RIVM vandaag meldde. Hoe is dat mogelijk als tegelijkertijd het aantal ziekenhuisopnamen hoger is dan ooit sinds de start van de crisis?
Het antwoord is dat het RIVM zijn voorzichtige optimisme vooral baseert op de besmettingsgraad: het aantal mensen dat door een iemand met corona wordt besmet. Dat cijfer lag rond of zelfs boven de twee en zou nu volgens de berekeningen van het RIVM rond de één liggen.
Als die berekeningen kloppen, dan zal op langere termijn ook de druk op de ziekenhuizen en het aantal doden afnemen. Op de intensive care-afdelingen blijft het voorlopig alle hens aan dek, coronapatiënten blijven geruime tijd liggen, terwijl de 'instroom' pas op termijn afneemt.
NOS
Hoe is dat verhoudingsgewijs t.o.v. voorgaande dagen?quote:
Ongetwijfeld. Maar om dan boos te worden of te gaan schreeuwen. We moeten het wel in proporties blijven zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin. Na weken moet je nu wel bedachtzaam zijn of niet,? Vandaag moest ik ook in de winkel een stel met gestrekt arm weren. Wacht gewoon even 5 seconden.
waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat het in de lucht blijft hangen is hetgeen wat mij het meest paranoïde maakt.
Dat betekent dat elke bus, supermarkt, lift besmet kan zijn door iemand een uur eerder.
Een buurman 3 tuinen verder jou besmet wanneer hij aan het roken is, je op straat afstand houdt en vesmet wordt door een hoestende fietser met wind tegen 100 meter verderop.
Je bij niemand op visite kan, je huis luchten etc.
Alle tegenstrijdige berichten eromheen maakt het nog verwarrender.
Oh, soms is afreageren wel goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:20 schreef _I het volgende:
[..]
Ja nou ehm. Nu loop jij met een kudgevoel.
Maar goed. Wel even lekker eruit geweest.
Misschien komt het nu wel duidelijk bij hen aan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef _I het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar om dan boos te worden of te gaan schreeuwen. We moeten het wel in proporties blijven zien.
Zal wel aan mij liggen.
Nu zijn dit wel mensen die hoogstwaarschijnlijk al niet lang meer te leven zouden hebben, maar deze indirecte doden van de crisis worden niet bijgehouden. Dat is ook niet te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-meer-opgenomen.html
Nogal een lijstje, dat wordt creperen voor bepaalde groepen vanaf volgende week.
Haha, ja heb ook van die momenten. Meestal hier en niet op iemand gericht. Binnenzitten maakt het er ook niet beter op.quote:
Er zit toch ook nog een fase voordat iemand getest wordt? Zoals een telefoontje naar de huisarts.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe de fuck weten ze dat nou?
ze testen niet eens actief
Hij reageerde nogal alsof ik overdreef toen ik hem erop wees. Dat trigger de me pas echtquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef _I het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar om dan boos te worden of te gaan schreeuwen. We moeten het wel in proporties blijven zien.
Zal wel aan mij liggen.
De criteria zijn niet aangepast de laatste tijd, je moet ernstig ziek zijn(aantal voorwaardes koorts en zuurstofgehalte) om getest te worden of in de zorg werken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe de fuck weten ze dat nou?
ze testen niet eens actief
Was toch ook zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RAVW het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)3-jaar-cel~aec8898e/
![]()
![]()
![]()
Zo eindelijk eens harde aanpak voor ASO's, zouden ze hier ook moeten invoeren
Is gewoon een verward persoon.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag ook iemand met een sjaal voor haar mond iedereen wegduwen die maar een beetje in de buurt kwam. Wat dat betreft zijn dit ook wel fijne omstandigheden voor mensen die van zichzelf al psychisch in de war zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef HiZ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n keurig middenklasse stel van rond de zestig uitgescholden. Een first voor mij denk ik toch wel. Maar terwijl ik netjes opzij ging liepen deze steunpilaren van de maatschappij gewoon lekker over het midden van het bospad waar ik mijn hond uitlaat heen. Ik moest me echt in de struiken duwen om afstand te houden.
Soep word niet zo heet geeten...quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RAVW het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het klinkt misschien heel cru, maar als je keuzes moet maken lijkt me dit wel gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-meer-opgenomen.html
Nogal een lijstje, dat wordt creperen voor bepaalde groepen vanaf volgende week.
Wie weet. Het geeft me gewoon een beetje een zwaar gevoel op de een of andere manier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien komt het nu wel duidelijk bij hen aan.
Wordt een leuke om te handhaven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RAVW het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee joh, fuck al die mensen met tientallen jaren ervaring in hun vakgebied (medici, virologen, biologen, statistici), vertrouw de mensen hier op het forum die weten er echt pas wat van.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er zit toch ook nog een fase voordat iemand getest wordt? Zoals een telefoontje naar de huisarts.
Ook hebben wij geen idee wanneer, wie, waarom getest wordt en hoe vaak een test leidt tot een positieve uitslag.
We weten het niet. Ik vermoed dat het RIVM dit niet uit de dikke duim zuigt. Moet toegeven, dat is een aanname, een controversiële aanname op dit forum
nee ja krijg alleen een boete van 400 euro als je te dichtbij komt of met meerdere mensen looptquote:
Ik heb vandaag niks dan los rondrennende honden gezien. De baasjes houden overigens 9 van de 10 keer prima afstand.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:26 schreef _I het volgende:
[..]
Wie weet. Het geeft me gewoon een beetje een zwaar gevoel op de een of andere manier.
Drie weken geleden kon je nog normaal het bos in en je hond rond laten rennen. Nu is het net of iedereen polio heeft. Snap het wel, maar ben er nog niet helemaal.
Sow, dat zal ze leren jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.
Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!
Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.
Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
Maar er moeten wel keuzes gemaakt tussen coronapatienten waarvan ook een aanzienlijk aantal doodgaat als ze eenmaal op de IC komen en mensen die normaal gesproken wel die intensieve zorg hadden gekregen. Nogal een keuze voor al overwerkt zorgpersoneel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel cru, maar als je keuzes moet maken lijkt me dit wel gerechtvaardigd.
okokquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.
Savagequote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
Pleegt een moord, na 2 jaar vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:23 schreef RAVW het volgende:
![]()
![]()
![]()
Al die bejaarden die nu geen vetbolletje buiten hebben hangen ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
Het RIVM gebruikt allerlei meetdata en modellen ontstaan door de vorige 7 grote ziektes die over de wereld gingen de afgelopen 50-100 jaar. Virussen gedragen zich binnen bepaalde groepen universeel en zijn daardoor goed te voorspellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh, fuck al die mensen met tientallen jaren ervaring in hun vakgebied (medici, virologen, biologen, statistici), vertrouw de mensen hier op het forum die weten er echt pas wat van.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is, maar door dit draaiboek haal je in ieder geval een deel van de keuze weg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar er moeten wel keuzes gemaakt tussen coronapatienten waarvan ook een aanzienlijk aantal doodgaat als ze eenmaal op de IC komen en mensen die normaal gesproken wel die intensieve zorg hadden gekregen. Nogal een keuze voor al overwerkt zorgpersoneel.
Heb je ook een korte impressie?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
https://www.dailysabah.co(...)covid-19-to-patientsWTF!!!!!!
Moord is doorgaans wel wat langer dan 2 jaar...quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pleegt een moord, na 2 jaar vrij.
Hoest in iemands gezicht 3 jaar cel.
Ik heb vandaag mijn vetbolletje nog even buiten gehangenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die bejaarden die nu geen vetbolletje buiten hebben hangen ofzo?
Wat staat hier?quote:
Dan ben je wel redelijk koekoek van jezelf al.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En groot gelijk heb je! Klote beesten, mogen allemaal dood vallen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
Die vrouwen/mannen lopen zoveel trauma op. Intens triestquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
twitter:RT_com twitterde op woensdag 25-03-2020 om 18:21:32#BREAKING | Italy’s #COVID19 death toll DIPS to 683 in one day, rising above 7,500 in total
MORE: https://t.co/tJSb2Z3TR8 https://t.co/luIDTa0Hat reageer retweet
Die komen nu niks te kort. En ik ben al lid van de vogelbescherming.quote:
Van de verkeerde kant allen.twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
Dat soort mensen zijn wel zonde van de beademing straks.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
Van de verkeerde kant allen.twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
Ik blijf het zeggen en zag het vandaag weerquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Ik begin me overigens ook enorm te ergeren aan iedereen die nog steeds geen afstand neemt. In het bos, drie grijze koppen op een rij waardoor ik door de modder en de bosjes om die mensen heen moet.
Niet best hoor, dit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
112 bellen hiervoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
Ik hoop dat ze nog even het verschil uit de doeken doen tussen de afvlakking van Van Dissel en de IC-crisis van Gommers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd naar de mededeling. zo houden ze het wel spannend
Wat moet je anders met het geld, stappen kan niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Die komen nu niks te kort. En ik ben al lid van de vogelbescherming.
Dit aangrijpen voor zo'n schooi-actie vind ik belachelijk.
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bentquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
Losrennende honden zijn al sinds lang bij veel mensen niet populair.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:26 schreef _I het volgende:
[..]
Wie weet. Het geeft me gewoon een beetje een zwaar gevoel op de een of andere manier.
ge
Drie weken geleden kon je nog normaal het bos in en je hond rond laten rennen. Nu is het net of iedereen polio heeft. Snap het wel, maar ben er nog niet helemaal.
laten we ze markeren dan weten we wie het zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn wel zonde van de beademing straks.
Hoe dom kan je zijn.
Gvd, wat een volk in dit landquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
Hebben ze juist wel. Kunnen ze nog naar de vogeltjes kijken!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die bejaarden die nu geen vetbolletje buiten hebben hangen ofzo?
Dierenbeul!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
Mijn god. Hoe diep kun je zingen. 1940 belde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
Ik kan dit beamen uit ERVARINGquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen en zag het vandaag weer
Het zijn vooral de boomers die echt overal schijt aan hebben.
Nou RIVM, voeg maar toe aan de criteria om in fase 3 niet op de IC terecht te komen: "belde 112 omdat er 2+ mensen bij elkaar stonden".quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn wel zonde van de beademing straks.
Hoe dom kan je zijn.
geen ic voor dat soort asos.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Ik begin me overigens ook enorm te ergeren aan iedereen die nog steeds geen afstand neemt. In het bos, drie grijze koppen op een rij waardoor ik door de modder en de bosjes om die mensen heen moet.
Haha, annoyed much?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef kibo het volgende:
[..]
Losrennende honden zijn al sinds lang bij veel mensen niet populair.
Snap je dat wel?
Je hebt twee typen idioten: zij die nog steeds grote groepen opzoeken en dit.quote:
Wat is dat toch dat mensen hier dingen 40/45x posten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:33 schreef Breekfast het volgende:
twitter:VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
ne natuurlijk niet. Je gaat toch niet de hele reeks eerst doorlezen om te oordelen of je hier wel iets MAG posten....quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen hier dingen 40/45x posten?
Lezen jullie wel?
om 14:00 is het hier dagelijks ctrl+c ctrl+v genotquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Letterlijk 1 post erbovenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ne natuurlijk niet. Je gaat toch niet de hele reekst eerst doorlezen om te oordelen of je hier wel iets MAG posten....
Jazeker, maar wij vergeten ook heel snel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Dit, ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef RAVW het volgende:
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bent
Hebben dat soort telefoon verkopers nu echt geen sociaal inzicht dat in deze tijd mensen wel eens wat anders aan hun hoofd hebben dan die klote verkoop praatjes
jammer dat je niet een 220 volt kan sturen door je telefoon wnat dna zouden ze het een keer snel afleren
heb al heel wat nummers geblocked maar ze blijven me lastig vallen en ook al lid van belmeniet , maar ook dat help niet eens
Ze hoeven zich niets van het belmeniet-register aan te trekken als je ooit in het verleden een dienst bij hen hebt afgesloten. Dan mogen ze je in den treure telefonisch blijven terroristeren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bent
Hebben dat soort telefoon verkopers nu echt geen sociaal inzicht dat in deze tijd mensen wel eens wat anders aan hun hoofd hebben dan die klote verkoop praatjes
jammer dat je niet een 220 volt kan sturen door je telefoon wnat dna zouden ze het een keer snel afleren
heb al heel wat nummers geblocked maar ze blijven me lastig vallen en ook al lid van belmeniet , maar ook dat help niet eens
40/45xquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |