abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:29:49 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192271861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.

Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!

Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.

Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
Al die bejaarden die nu geen vetbolletje buiten hebben hangen ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192271864
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee joh, fuck al die mensen met tientallen jaren ervaring in hun vakgebied (medici, virologen, biologen, statistici), vertrouw de mensen hier op het forum die weten er echt pas wat van.

[ afbeelding ]
Het RIVM gebruikt allerlei meetdata en modellen ontstaan door de vorige 7 grote ziektes die over de wereld gingen de afgelopen 50-100 jaar. Virussen gedragen zich binnen bepaalde groepen universeel en zijn daardoor goed te voorspellen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192271865
Zo, en dan post iemand zo even dat ze gebeld wordt door de vogelbescherming. Als ze nu nog een keer zo'n post maakt dan gaat ze in quarantaine met eens stroomhalsband.
In deze tijden zo'n post maken in zo'n belangrijk topic. The dikke fuck zeg!
Go hard or go home
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:30:05 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192271868
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef Ericr het volgende:

[..]

Maar er moeten wel keuzes gemaakt tussen coronapatienten waarvan ook een aanzienlijk aantal doodgaat als ze eenmaal op de IC komen en mensen die normaal gesproken wel die intensieve zorg hadden gekregen. Nogal een keuze voor al overwerkt zorgpersoneel.
Ik heb nooit gezegd dat het makkelijk is, maar door dit draaiboek haal je in ieder geval een deel van de keuze weg.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 18:30:14 #255
74056 crew  ToT
pi_192271870
https://www.dailysabah.co(...)covid-19-to-patients -O- WTF!!!!!!

Is op veel tabloid-achtige websites te vinden.
pi_192271875
quote:
Heb je ook een korte impressie?
pi_192271876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Pleegt een moord, na 2 jaar vrij.
Hoest in iemands gezicht 3 jaar cel.
Moord is doorgaans wel wat langer dan 2 jaar...

Poging tot doodslag door te hoesten...

Ik begrijp het wel.
pi_192271877
Máxima MC opent afdeling voor terminale coronapatiënten zodat familie afscheid kan nemen.

Het Máxima MC heeft een nieuwe afdeling in gebruik genomen, speciaal voor familie van terminale coronapatiënten. Zieken en familie kunnen hier afscheid van elkaar nemen.

,, Deze afdeling is geopend om patiënten en hun naasten de gelegenheid te bieden om waardig afscheid te nemen’’, zegt een woordvoerder. De afdeling is bedoeld voor coronapatiënten die geen ic-behandeling wensen en in terminale fase zijn terechtgekomen. Vaak is is het lastig om afscheid te nemen omdat voor familie van coronapatiënten strenge regels en veiligheidsvoorschriften gelden.

In het ziekenhuis mag per patïent maar één bezoeker langskomen, maar in de nieuwe afdeling zijn er soepelere regels. ,,We kunnen privacy bieden en er vindt begeleiding plaats door medewerkers die zijn opgeleid in palliatieve zorg’’, aldus de woordvoerder.

Uitplaatsingen gaan door
De situatie in de ziekenhuizen in Zuidoost-Brabant blijft onveranderd. Ziekenhuizen zien iedere dag nieuwe coronapatiënten binnenkomen, maar veel mensen worden ook uitgeplaatst. Het Catharina, St. Anna, Elkerliek en Maxima MC melden dat ze de situatie nog altijd onder controle hebben.

,,Op de spoedpost zijn er piekmomenten, maar dat kunnen we nog altijd oplossen. We hebben nog plaatsen vrij, ook op de intensive care”, aldus een woordvoerder van het Elkerliek in Helmond. Ziekenhuizen melden niet langer hoeveel patiënten er precies zijn opgenomen omdat dat aantal van uur tot uur verschilt.

Het Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ) meldt dat woensdag weer 60 patiënten uit de Brabantse ziekenhuizen zijn vervoerd. ,,De instroom blijft hoog. De modellen voorspellen dat dit weekend, zaterdag of zondag, een forse piek onze ziekenhuizen bereikt. Wij zien ook dat het moeilijker wordt om patiënten naar andere ziekenhuizen te krijgen. De laatste dagen gaat dat goed, maar ons bereiken ook geluiden dat de grenzen in zicht zijn’’, zegt een woordvoerder van het ROAZ tegen deze krant.

Ic-capaciteit uitgebreid
Het Máxima MC breidt momenteel de ic-capaciteit van 16 bedden uit. ,,Qua ziekenhuisopnamen zijn we stabiel gebleven‘’, aldus de woordvoerder. Ook het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop verhoogde de capaciteit woensdag, maar ook dit ziekenhuis heeft de situatie nog altijd onder controle. ,,De uitplaatsingen blijven doorgaan. Wij hebben overal nog genoeg bedden en personeel. We hebben bovendien nog de mogelijkheid om de capaciteit nog verder uit te breiden.’’

Ook bij het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven is de situatie ‘stabiel’. De woordvoerder: ,,Mensen zijn hier heel ziek, zeker als ze op de ic terechtkomen. Maar op dit moment kunnen we de zorg nog altijd goed aan.’’

https://www.ed.nl/eindhov(...)-kan-nemen~a9bbd438/
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:30:54 #259
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192271879
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Al die bejaarden die nu geen vetbolletje buiten hebben hangen ofzo?
Ik heb vandaag mijn vetbolletje nog even buiten gehangen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192271881
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:25 schreef Nober het volgende:

[..]

Soep word niet zo heet geeten...
Wat staat hier?

Ik begin me overigens ook enorm te ergeren aan iedereen die nog steeds geen afstand neemt. In het bos, drie grijze koppen op een rij waardoor ik door de modder en de bosjes om die mensen heen moet.
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:31:12 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192271884
quote:
Dan ben je wel redelijk koekoek van jezelf al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192271886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.

Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!

Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.

Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.

Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!

Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.

Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
En groot gelijk heb je! Klote beesten, mogen allemaal dood vallen.
pi_192271887
quote:
Die vrouwen/mannen lopen zoveel trauma op. Intens triest
Go hard or go home
pi_192271888
RT_com twitterde op woensdag 25-03-2020 om 18:21:32 #BREAKING | Italy’s #COVID19 death toll DIPS to 683 in one day, rising above 7,500 in total

MORE: https://t.co/tJSb2Z3TR8 https://t.co/luIDTa0Hat reageer retweet
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:31:35 #265
3542 Gia
User under construction
pi_192271891
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Savage

Denk toch aan de vogels!
Die komen nu niks te kort. En ik ben al lid van de vogelbescherming.
Dit aangrijpen voor zo'n schooi-actie vind ik belachelijk.
pi_192271894
Die foto van de Haagse Markt was dus geen fake news? Echt hoe kunnen mensen zo achterlijk zijn...
pi_192271896
VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55 De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
Van de verkeerde kant allen.
pi_192271900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55 De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
Van de verkeerde kant allen.
Dat soort mensen zijn wel zonde van de beademing straks.

Hoe dom kan je zijn.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:32:22 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192271904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat staat hier?

Ik begin me overigens ook enorm te ergeren aan iedereen die nog steeds geen afstand neemt. In het bos, drie grijze koppen op een rij waardoor ik door de modder en de bosjes om die mensen heen moet.
Ik blijf het zeggen en zag het vandaag weer

Het zijn vooral de boomers die echt overal schijt aan hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:32:25 #270
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192271906
https://www.radboudumc.nl(...)9-patienten-in-zicht

Ik zag iemand dit posten maar mis reacties hierop. Is het nep nieuws of oud nieuws of zo ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192271909
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55 De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
Van de verkeerde kant allen.
Niet best hoor, dit.
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:32:37 #272
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192271910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
VRZ twitterde op woensdag 25-03-2020 om 17:10:55 De meldkamer 112 wordt overspoeld met telefoontjes over meldingen van groepen met meer dan 2 personen. We willen je graag verzoeken hiervoor niet 112 te bellen. Aan de handhaving van de maatregelen wordt gewerkt. Houd afstand. We moeten dit samen doen.
#samentegencorona reageer retweet
Van de verkeerde kant allen.
112 bellen hiervoor :') Man man man...
pi_192271911
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd naar de mededeling. zo houden ze het wel spannend
Ik hoop dat ze nog even het verschil uit de doeken doen tussen de afvlakking van Van Dissel en de IC-crisis van Gommers.
En nogmaals alles herhalen aan maatregelen.
Dat moeten ze eigenlijk elke avond doen in een soort Postbus51-spotje.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192271912
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Die komen nu niks te kort. En ik ben al lid van de vogelbescherming.
Dit aangrijpen voor zo'n schooi-actie vind ik belachelijk.
Wat moet je anders met het geld, stappen kan niet meer
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:32:42 #275
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192271913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:27 schreef Gia het volgende:
En dan krijg je een telefoontje van de vogelbescherming, dat de vogels het in deze tijden zo moeilijk hebben. Of we de maandelijkse bijdrage niet wat kunnen verhogen, om ze te helpen.

Wtf! Waar hebben die last van? Het is voorjaar!

Dit vind ik misbruik maken van een emotionele situatie.

Dus, 'nee'. En nog één keer zo'n telefoontje en ik zeg het helemaal op.
ik ben deze week ook al meer dan 6 keer gebeld door energie bedrijven voor een nieuwe contract aan te gaan met hun terwijl ik net 2 maanden bij mijn oude terug bent

Hebben dat soort telefoon verkopers nu echt geen sociaal inzicht dat in deze tijd mensen wel eens wat anders aan hun hoofd hebben dan die klote verkoop praatjes

jammer dat je niet een 220 volt kan sturen door je telefoon wnat dna zouden ze het een keer snel afleren

heb al heel wat nummers geblocked maar ze blijven me lastig vallen en ook al lid van belmeniet , maar ook dat help niet eens
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')