abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 30 maart 2020 @ 23:20:09 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192363409
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Huntelaar exit dus
hebben ze vorig jaar net zo gedaan dus dat hoeft nog niet zo te zijn
  maandag 30 maart 2020 @ 23:20:15 #127
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192363410
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax heeft het contract van Abdelhak Nouri vandaag formeel opgezegd, zo bevestigt Ajax aan De Telegraaf. Het contract van de 22-jarige jeugdexponent, die op 8 juli 2017 tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen ernstig en blijvend hersenletsel opliep ten gevolge van een hartstilstand, liep op 1 juli af in Amsterdam, waardoor Ajax de familie van Nouri deze week een opzeggingsbrief heeft toegezonden. Diezelfde brief hebben naar verluidt ook Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Bruno Varela en een aantal jeugdspelers ontvangen.

Huntelaar exit dus
Nee joh. Die tekende voor dit seizoen óók heel erg laat
pi_192363594
Beetje lullig einde zo, maar ik vraag me af oh hij nog van meerwaarde is. 37 al en maanden niet spelen helpt ook allemaal niet mee.
pi_192363823
Het zal vast wel niet gebeuren maar is het misschien niet het beste om Ajax en AZ bij elkaar te laten komen niet om te voetballen voor het kampioenschap want dat is te gevaarlijk met de corona epidemie. Maar dat deze twee clubs ieders 5 spelers en een keeper meenemen om een penalty serie af te werken net zolang tot de winnaar bekend is geworden. 11 meter afstand lijkt me voldoende om de veiligheid van de spelers te garanderen en omdat deze twee clubs gelijk staan zijn penalty's het logische gevolg.

Dan wordt er dit jaar niet gedegradeerd en is Cambuur met een tweede club automatisch gepromoveerd als de nummer 1 van de eerste divisie. Tweede club zou je dan ook via de penaltyreeks kunnen doen van de bekende periode kampioenen.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:55:22 #130
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_192363872
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Het zal vast wel niet gebeuren maar is het misschien niet het beste om Ajax en AZ bij elkaar te laten komen niet om te voetballen voor het kampioenschap want dat is te gevaarlijk met de corona epidemie. Maar dat deze twee clubs ieders 5 spelers en een keeper meenemen om een penalty serie af te werken net zolang tot de winnaar bekend is geworden. 11 meter afstand lijkt me voldoende om de veiligheid van de spelers te garanderen en omdat deze twee clubs gelijk staan zijn penalty's het logische gevolg.

Dan wordt er dit jaar niet gedegradeerd en is Cambuur met een tweede club automatisch gepromoveerd als de nummer 1 van de eerste divisie. Tweede club zou je dan ook via de penaltyreeks kunnen doen van de bekende periode kampioenen.
Dit seizoen laten eindigen met penalty's om de kampioen te bepalen zou inderdaad echt fantastisch zijn
pi_192363883
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit seizoen laten eindigen met penalty's om de kampioen te bepalen zou inderdaad echt fantastisch zijn
Beter dan gratis weggeven tho
pi_192364210
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:55 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit seizoen laten eindigen met penalty's om de kampioen te bepalen zou inderdaad echt fantastisch zijn
Dit zou je vervolgens prima kunnen uitzenden live op Fox zodat iedereen er getuige van is. Dit is in ieder geval beter dan geen kampioen 2020.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 01:17:14 #133
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_192364523
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Het zal vast wel niet gebeuren maar is het misschien niet het beste om Ajax en AZ bij elkaar te laten komen niet om te voetballen voor het kampioenschap want dat is te gevaarlijk met de corona epidemie. Maar dat deze twee clubs ieders 5 spelers en een keeper meenemen om een penalty serie af te werken net zolang tot de winnaar bekend is geworden. 11 meter afstand lijkt me voldoende om de veiligheid van de spelers te garanderen en omdat deze twee clubs gelijk staan zijn penalty's het logische gevolg.

Dan wordt er dit jaar niet gedegradeerd en is Cambuur met een tweede club automatisch gepromoveerd als de nummer 1 van de eerste divisie. Tweede club zou je dan ook via de penaltyreeks kunnen doen van de bekende periode kampioenen.
Wat denk je er van dat Ajax gewoon de terechte kampioen is. Hoeveel speelrondes staan we wel al niet bovenaan
pi_192364613
AFCAjax twitterde op maandag 30-03-2020 om 17:59:15 Ten Hag: 'Our players are healthy.'

#StayHomeWithAjax 🙏♥ https://t.co/KJzOtjsiYp reageer retweet
Je schiet gewoon direct in de lach
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192366155
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat denk je er van dat Ajax gewoon de terechte kampioen is. Hoeveel speelrondes staan we wel al niet bovenaan
Oke ik weet niet of ik dit als sarcasme moet opvatten, maar ik neem aan dat je in staat bent de actuele stand te lezen. Ajax heeft 56 punten en AZ heeft 56 punten. Alleen op doelsaldo staat Ajax bovenaan dus AZ zal Ajax nooit als kampioen accepteren. Net als Ajax dit ook niet zal doen.

We komen straks aan op een aantal opties die besproken zijn. Iedereen weet dat voetballen met publiek dit seizoen vrijwel onmogelijk is tenzij de virus is verslagen en dan nog. De andere optie is spelen zonder publiek maar dan is de vraag of dit kan en mag volgens de RIVM richtlijnen. Dan blijft er nu eigenlijk een optie open en dat is dit seizoen annuleren. Een seizoen zonder winnaars en ik vraag me af wie hier blij van wordt. Ajax niet en AZ al zeker niet.

Ik kom dus met een alternatief die mij het meest sportief lijkt en eerlijk. je kunt een muntje opgooien om zo het kampioenschap te beslissen, maar mij leek het leuker, sportiever en eerlijker om dit via penalty's te doen. We doen dit ook met een KNVB beker finale als er geen winnaar uit de wedstrijd komt dus waarom dan niet om te bepalen wie zich terecht kampioen mag noemen.

De stand is gelijk en dat is nu alles bepalend, de rondes ervoor tellen nu niet meer, dat weet jij net zo goed al ik dat weet. De keuze is dan simpel. Of je kiest voor geen kampioen, of je kiest voor een kampioen via penalty's. Alle andere opties lijken mij vrijwel onmogelijk tenzij we in wonderen geloven. Nogmaals mijn suggestie is puur hypothetisch want waarschijnlijk gaan we geen kampioen krijgen dit jaar.
pi_192366197
_O-

Zelden zo gelachen.

Bedankt.
pi_192366609
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Het zal vast wel niet gebeuren maar is het misschien niet het beste om Ajax en AZ bij elkaar te laten komen niet om te voetballen voor het kampioenschap want dat is te gevaarlijk met de corona epidemie. Maar dat deze twee clubs ieders 5 spelers en een keeper meenemen om een penalty serie af te werken net zolang tot de winnaar bekend is geworden. 11 meter afstand lijkt me voldoende om de veiligheid van de spelers te garanderen en omdat deze twee clubs gelijk staan zijn penalty's het logische gevolg.

Dan wordt er dit jaar niet gedegradeerd en is Cambuur met een tweede club automatisch gepromoveerd als de nummer 1 van de eerste divisie. Tweede club zou je dan ook via de penaltyreeks kunnen doen van de bekende periode kampioenen.
Dit is echt het domste idee sinds de competitie stil is gelegd, en er zijn wat domme ideeën voorbij gekomen
  dinsdag 31 maart 2020 @ 08:41:37 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192366640
Je zou er ook een rapbattle van kunnen maken

Babel en Promes tegen Clasie en Teun Koopnmeiners.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192366721
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:41 schreef Caland het volgende:
Je zou er ook een rapbattle van kunnen maken

Babel en Promes tegen Clasie en Teun Koopnmeiners.
Koopnmeiners
pi_192366736
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:38 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit is echt het domste idee sinds de competitie stil is gelegd, en er zijn wat domme ideeën voorbij gekomen
Het idee dat nu voor de hand ligt is de competitie annuleren. Als je het over domme ideeën hebt.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 09:06:15 #141
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192366879
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax heeft het contract van Abdelhak Nouri vandaag formeel opgezegd, zo bevestigt Ajax aan De Telegraaf. Het contract van de 22-jarige jeugdexponent, die op 8 juli 2017 tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen ernstig en blijvend hersenletsel opliep ten gevolge van een hartstilstand, liep op 1 juli af in Amsterdam, waardoor Ajax de familie van Nouri deze week een opzeggingsbrief heeft toegezonden. Diezelfde brief hebben naar verluidt ook Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Bruno Varela en een aantal jeugdspelers ontvangen.

Huntelaar exit dus
Formele opzegging zegt niets. Het houdt alleen in dat het huidige contract net met dezelfde voorwaarden wordt verlengd.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 31 maart 2020 @ 09:12:22 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192366935
Snap sowieso niet waarom Ten Hag opeens Engels moet spreken. Ze twitteren ook wel eens in het Engels op hun twitterkanaal. Vrij apart aangezien ze gewoon AFCAjax_EN hebben. Gebruik dat dan daarvoor.
pi_192367082
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 01:28 schreef RipCity het volgende:
AFCAjax twitterde op maandag 30-03-2020 om 17:59:15 Ten Hag: 'Our players are healthy.'

#StayHomeWithAjax 🙏♥ https://t.co/KJzOtjsiYp reageer retweet
Je schiet gewoon direct in de lach
@Zipportal Carlogod
pi_192367090
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:38 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dit is echt het domste idee sinds de competitie stil is gelegd, en er zijn wat domme ideeën voorbij gekomen
Dit idee zou zo van @Belg kunnen komen
pi_192367267
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef MakkieR het volgende:
Het zal vast wel niet gebeuren maar is het misschien niet het beste om Ajax en AZ bij elkaar te laten komen niet om te voetballen voor het kampioenschap want dat is te gevaarlijk met de corona epidemie. Maar dat deze twee clubs ieders 5 spelers en een keeper meenemen om een penalty serie af te werken net zolang tot de winnaar bekend is geworden. 11 meter afstand lijkt me voldoende om de veiligheid van de spelers te garanderen en omdat deze twee clubs gelijk staan zijn penalty's het logische gevolg.

Dan wordt er dit jaar niet gedegradeerd en is Cambuur met een tweede club automatisch gepromoveerd als de nummer 1 van de eerste divisie. Tweede club zou je dan ook via de penaltyreeks kunnen doen van de bekende periode kampioenen.
_O-
  dinsdag 31 maart 2020 @ 14:53:18 #146
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_192372557
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:44 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oke ik weet niet of ik dit als sarcasme moet opvatten, maar ik neem aan dat je in staat bent de actuele stand te lezen. Ajax heeft 56 punten en AZ heeft 56 punten. Alleen op doelsaldo staat Ajax bovenaan dus AZ zal Ajax nooit als kampioen accepteren. Net als Ajax dit ook niet zal doen.

We komen straks aan op een aantal opties die besproken zijn. Iedereen weet dat voetballen met publiek dit seizoen vrijwel onmogelijk is tenzij de virus is verslagen en dan nog. De andere optie is spelen zonder publiek maar dan is de vraag of dit kan en mag volgens de RIVM richtlijnen. Dan blijft er nu eigenlijk een optie open en dat is dit seizoen annuleren. Een seizoen zonder winnaars en ik vraag me af wie hier blij van wordt. Ajax niet en AZ al zeker niet.

Ik kom dus met een alternatief die mij het meest sportief lijkt en eerlijk. je kunt een muntje opgooien om zo het kampioenschap te beslissen, maar mij leek het leuker, sportiever en eerlijker om dit via penalty's te doen. We doen dit ook met een KNVB beker finale als er geen winnaar uit de wedstrijd komt dus waarom dan niet om te bepalen wie zich terecht kampioen mag noemen.

De stand is gelijk en dat is nu alles bepalend, de rondes ervoor tellen nu niet meer, dat weet jij net zo goed al ik dat weet. De keuze is dan simpel. Of je kiest voor geen kampioen, of je kiest voor een kampioen via penalty's. Alle andere opties lijken mij vrijwel onmogelijk tenzij we in wonderen geloven. Nogmaals mijn suggestie is puur hypothetisch want waarschijnlijk gaan we geen kampioen krijgen dit jaar.
Ajax staat 20 speelrondes bovenaan als het niet meer is. Had AZ maar meer moeten scoren of winnen. Jammer voor hun dus maar deze is voor ons.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 15:07:08 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192372778
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax staat 20 speelrondes bovenaan als het niet meer is. Had AZ maar meer moeten scoren of winnen. Jammer voor hun dus maar deze is voor ons.
hoe dan ook, als ze maar snel duidelijkheid scheppen in hoe nu verder
pi_192372814
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:44 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oke ik weet niet of ik dit als sarcasme moet opvatten, maar ik neem aan dat je in staat bent de actuele stand te lezen. Ajax heeft 56 punten en AZ heeft 56 punten. Alleen op doelsaldo staat Ajax bovenaan dus AZ zal Ajax nooit als kampioen accepteren. Net als Ajax dit ook niet zal doen.

We komen straks aan op een aantal opties die besproken zijn. Iedereen weet dat voetballen met publiek dit seizoen vrijwel onmogelijk is tenzij de virus is verslagen en dan nog. De andere optie is spelen zonder publiek maar dan is de vraag of dit kan en mag volgens de RIVM richtlijnen. Dan blijft er nu eigenlijk een optie open en dat is dit seizoen annuleren. Een seizoen zonder winnaars en ik vraag me af wie hier blij van wordt. Ajax niet en AZ al zeker niet.

Ik kom dus met een alternatief die mij het meest sportief lijkt en eerlijk. je kunt een muntje opgooien om zo het kampioenschap te beslissen, maar mij leek het leuker, sportiever en eerlijker om dit via penalty's te doen. We doen dit ook met een KNVB beker finale als er geen winnaar uit de wedstrijd komt dus waarom dan niet om te bepalen wie zich terecht kampioen mag noemen.

De stand is gelijk en dat is nu alles bepalend, de rondes ervoor tellen nu niet meer, dat weet jij net zo goed al ik dat weet. De keuze is dan simpel. Of je kiest voor geen kampioen, of je kiest voor een kampioen via penalty's. Alle andere opties lijken mij vrijwel onmogelijk tenzij we in wonderen geloven. Nogmaals mijn suggestie is puur hypothetisch want waarschijnlijk gaan we geen kampioen krijgen dit jaar.
Gast :') Wie geeft een neuk om wat AZ vindt? Het doelsaldo is toch in het voordeel van Ajax, zolang dat boven onderling resultaat komt hebben ze bij AZ toch geen poot om op te staan?
  dinsdag 31 maart 2020 @ 15:09:54 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_192372822
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 15:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe dan ook, als ze maar snel duidelijkheid scheppen in hoe nu verder
Mijn part roepen ze geen kampioen uit maar het gaan beslissen door middel van een penaltyreeks gaat al helemaal nergens over
  dinsdag 31 maart 2020 @ 15:15:23 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192372918
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mijn part roepen ze geen kampioen uit maar het gaan beslissen door middel van een penaltyreeks gaat al helemaal nergens over
natuurlijk, #1 is #1 dus dat is helemaal geen discussie, punten, doelsaldo, doelpunten gemaakt, onderling resultaat, dat is de volgorde.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')