De groei minder hoog dan de voorgaande trend = afvlakking.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef HulkHeld het volgende:
Hmm, deze cijfers voorspellen niet veel goeds.. de groei is weliswaar wat minder hoog dan de dagen ervoor, maar nog steeds groei en dus geen afvlakking.
Met anna gaat het dus ook niet goed.quote:
Astma kun je geen onbenullige bijzaak noemen als je dit virus krijgt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ah. Hebben gelukkig weer iets gevonden.
Scheelt dat maar de helft van de bevolking wel lijdt aan één van de zaken die door mensen die het continu willen bagatelliseren aangehaald worden.
Er wordt minder getest, dus de 1e is incompleet. Is meerdere malen door RIVM gemeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral naar de laatste 2-3 dagen vergeleken met langer geleden. De eerste maatregelen zijn nu de cijfers aan het beïnvloeden.
dat denk ik ook, de standaard capaciteit van 1150 is al bereikt ze lopen nu in naar de 1500 (en de volle 1500 is pas eind van de week beschikbaar)quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Hartstikke goed' lijkt me een beetje overdreven. Het max. aantal bedden op de IC komt vrij rap in zicht.
Ik zou het inderdaad niet hartstikke goed willen noemen.quote:
Je begrijpt dat in het begin er stijgingen zijn van 1 naar 2 die een stijging van 100% exponentieel zijn en later dit wat daalt maar dat dat alsnog heel erg kan zijn? Blijkbaar niet, wat jij doet is vreselijk, 'harstikke goed'quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu vooral naar de laatste 2-3 dagen vergeleken met langer geleden. De eerste maatregelen zijn nu de cijfers aan het beïnvloeden.
Ik had het over de effecten van de maatregelen, tuurlijk gaat het nog niet uitstekendquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet hartstikke goed willen noemen.
Als we zaken weer willen openen en scholen willen laten starten zal het toch eerst een paar weken echt moeten afnemen, en niet lineair stijgen...
Het gaat inderdaad echt heel spannend worden of de uitbreidingen op tijd gerealiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:59 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat denk ik ook, de standaard capaciteit van 1150 is al bereikt ze lopen nu in naar de 1500 (en de volle 1500 is pas eind van de week beschikbaar)
Als de groei daadwerkelijk exponentieel was, dan was inmiddels de hele planeet al besmet. Zoiets gaat echt heel hard.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat hartstikke goed als je het zo ziet, lineair en niet exponentieel.
Pleur op ment je in paniekmodus en dat soort irrelevant gekanker.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:58 schreef falling_away het volgende:
[..]
Astma kun je geen onbenullige bijzaak noemen als je dit virus krijgt.
Maar goed, jij wil graag blijkbaar in de paniekmodus blijven.. liever gechoqueerd raken / blijven door sensatieberichen in de krant dan naar de feiten kijken.
Als diezelfde krant straks een daling meldt geloof je het natuurlijk weer niet.
Die gegevens komen volgens mij pas later op de dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:00 schreef wokkelfok het volgende:
IC bezetting (COVID19): 583 (+1 in vergelijking met gisteren).
[ afbeelding ]
tabloids die mij bang proberen te maken heb ik persoonlijk een hekel aanquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met anna gaat het dus ook niet goed.
No medical condition is dus onzin in dit bericht.
Gemiddelde stijgingspercentage over de voorbije 8 dagen is iets boven de 24%. En nog zijn er mensen die het met een 23% stijging niet exponentieel durven te noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad niet hartstikke goed willen noemen.
Als we zaken weer willen openen en scholen willen laten starten zal het toch eerst een paar weken echt moeten afnemen, en niet lineair stijgen...
Daarbij is het nu alweer 584, dus het wordt nog veel hoger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gegevens komen volgens mij pas later op de dag.
Kan je nu nog geen conclusies aan verbinden.
Dit zijn gewoon de nieuwe cijfers van vandaag, waarom tellen deze dan opeens niet meer mee?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gegevens komen volgens mij pas later op de dag.
Kan je nu nog geen conclusies aan verbinden.
Hoe durf je.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jammer. je bron is net zoiets als "infowars.com" en zoals je zelf dan ook al hebt kunnen zien.... het aantal responses, actualiteit en peering is afwezig. Dit is geen bron anders dan een kanaal "we hebben een site die niets duidt" zijnde bezigheidstherapie.
https://www.stichting-nice.nl/quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:00 schreef wokkelfok het volgende:
IC bezetting (COVID19): 583 (+1 in vergelijking met gisteren).
[ afbeelding ]
Het gaat over sensatiebladen die denken iemand te hebben gevonden die jong én kerngezond was, terwijl keer op keer weer blijkt dat er een medisch verleden is. Zeg dat dan niet, zoek het niet op, iedereen weet dat je goed ziek kan worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Pleur op ment je in paniekmodus en dat soort irrelevant gekanker.
Ik kots er gewoon op dat er bij iedere dode wel een maar geplaatst wordt. Oja, die heeft een hoge bloeddruk (inmiddels al een kleine 10% van de kinderen heeft een hoge bloeddruk!)
Dan is het weer omdat ze te mager zijn, dan weer te dik, dan weer astma, dan weer hooikoorts dan is iemand te geel, dan te bruin, dan weer...
Blijkbaar hoeft alleen de FOK! ubermensch zich geen zorgen te maken.
rustig!quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik kots er gewoon op dat er bij iedere dode wel een maar geplaatst wordt. Oja, die heeft een hoge bloeddruk (inmiddels al een kleine 10% van de kinderen heeft een hoge bloeddruk!)
Dan is het weer omdat ze te mager zijn, dan weer te dik, dan weer astma, dan weer hooikoorts dan is iemand te geel, dan te bruin, dan weer...
Ook wel interessant om te zien dat er kennelijk op 22 februari al iemand is overleden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:23 schreef Kyran het volgende:
6412 bevestigde patienten
80 overleden
https://www.rivm.nl/docum(...)erland-25-maart-2020
Het gaat niet om het daadwerkelijke stijgingspercentage bij exponentiële groei. Zolang het maar continu hetzelfde percentage is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gemiddelde stijgingspercentage over de voorbije 8 dagen is iets boven de 24%. En nog zijn er mensen die het met een 23% stijging niet exponentieel durven te noemen.
Sorry, daar valt m'n bek echt van open.
Ga jij dan lekker de overlijdensadvertenties lezen in de Telegraaf joh. Lekker bij iedere advertentie een traantje wegpikken.... Te roepen dat het niet uitmaakt of gezonde mensen sterven, óf dat het mensen zijn die bij een goeie griep ook zouden overlijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jongens, help ff.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:03 schreef Maver24 het volgende:
Rivm zegt op haar website dat in de pdf een grafiek is die afvlakking laat zien. Welke dan? Ik snap het niet meer
Ik wil toch die plaat beton, wat doorprikken door aan te geven het vooral een R0 afvlakking is in het gehanteerde model. De besmettingsgraad neemt af t.o.v. hoe het anders zou zijn, zonder de geïmplementeerde maatregelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
Aantal opgenomen (geweest):
23-03: 1230 (+24%)
24-03: 1495 (+22%)
25-03: 1836 (+23%)
Als je dan durft te zeggen dat het aan het afvlakken is heb je een bord voor je kop. Sorry.
Zitten nu juist op steilste deel van curve.
Leg uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:06 schreef butz0rs het volgende:
Als ik de RIVM pdf bekijk kunnen we, ondanks de overleden, positief gestemd zijn.
![]()
https://www.rivm.nl/docum(...)erland-25-maart-2020
Gelet op de vele FOKkers! die een 'volg de leider'-mentaliteit hebben ontwikkeld acht ik de kans groot dat uit ons midden, nadat we de coronapuinhopen te boven zijn gekomen een Fok! Caesar aangewezen zal worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alles kan, maar wordt niet aangeraden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand nog even een samenvatting van de nieuwe regels ergens. Bijvoorbeeld een familie van 3 viert een verjaardag en nodigt max 2 mensen tegelijk uit per keer, kan dat?
Ik denk dat je dit op de website van het RIVM wel eens zou kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand nog even een samenvatting van de nieuwe regels ergens. Bijvoorbeeld een familie van 3 viert een verjaardag en nodigt max 2 mensen tegelijk uit per keer, kan dat?
Inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit op de website van het RIVM wel eens zou kunnen vinden.
Taak van de supermarkt/eigenaar en het is geen overheidseis maar een CBL afspraak die zo invulling geeft aan het RIVM advies.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die maatregelen vallen of staan met de medewerking van supermarkten. Er is altijd volstrekt onvoldoende handhaving om iedere winkel te gaan controleren.
Dat eerste grafiekje, gister 260 opgenomen, dat zie je toch niet terug. Alles onder de 200. Leg uitquote:
Ik heb de adviezen niet maar iedere vorm van bezoek / contact is in potentie een uitbreiding van het aantal zieken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Is goed. Vertel jij straks maar aan Gommers dat hij zich niet moet aanstellen met zijn overvolle ICs, want R0 is nu wel laag...quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik wil toch die plaat beton, wat doorprikken door aan te geven het vooral een R0 afvlakking is in het gehanteerde model. De besmettingsgraad neemt af t.o.v. hoe het anders zou zijn, zonder de geïmplementeerde maatregelen.
Jammer dat men zich zo laat meenemen met aantallen, die er natuurlijk toe doen.
Probleem is dat men begrijpelijk de tragische kwantiteit wil volgen en niet de kwaliteit ziet die best hoopgevend is.
Maar ook bij die groep houdt er het grootste deel milde klachten aan over. Goed om dat erbij te vermelden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:09 schreef crystal_meth het volgende:
Ruim 30% van de volwassen bevolking (>20 jaar) in de VS heeft hoge bloeddruk. In Europa heeft 20% of meer obesitas. 6.9% heeft diabetes. In Nederland, België, UK heeft meer dan 9% van de 18-44 jarigen astma. etc..
Het zijn haast enkel mensen met onderliggende aandoeningen die eraan sterven, maar een groot deel van de bevolking behoort tot die groep.
Alles binnenshuis kan gewoon. Er is letterlijk niemand die daar gaat handhaven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Cijfers van stichting-nice zijn niet volledig en up-to-date. De betrouwbare bron voor IC plekken is nvim.nl, update dagelijks tussen 18 en 19 uur.quote:
Geen idee hoe die cijfers corresponderen met die 80 doden en 341 opnamen van vandaag.quote:
Met deze instelling komen we er welquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles binnenshuis kan gewoon. Er is letterlijk niemand die daar gaat handhaven.
Nu ben jij aan het framen. Ik zeg niets over die cijfers van Gommers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is goed. Vertel jij straks maar aan Gommers dat hij zich niet moet aanstellen met zijn overvolle ICs, want R0 is nu wel laag...
Koop je nu niks voor.
Maakt mijn post nog niet minder waar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met deze instelling komen we er wel
RIVM: Houd altijd afstand van anderen (minimaal 1,5 meter) en vermijd sociale activiteiten en groepen mensen. Ook thuis: maximaal drie mensen op bezoek en hou ook dan afstand tot elkaar.
Ja dit dus, ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee hoe die cijfers corresponderen met die 80 doden en 341 opnamen van vandaag.
GGD's geven blijkbaar niet alles door.
Die gaan echt niet meer open dit schoolseizoen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef roos94 het volgende:
Is er al iets over de scholen bekend gemaakt? Gister zei Slob dat hij daar vandaag hopelijk het e.e.a. over kon melden
De nice cijfers zijn volgens mij wel de duidelijkste maar met 2 dagen vetraging. Zeker voor de bezetting van de IC bedden zijn zij het volledigst.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Cijfers van stichting-nice zijn niet volledig en up-to-date. De betrouwbare bron voor IC plekken is nvim.nl, update dagelijks tussen 18 en 19 uur.
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gaan echt niet meer open dit schoolseizoen.
We weten van het RIVM dat er vertraging zit op het melden van 1) de gevallen en 2) de doden.quote:
Die markten hadden ze expres nog niet gesloten omdat het ook kon dienen als voorzien in de eerste levensbehoeften van de mens.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef shomila het volgende:
Haagse markt per direct gesloten. Dat vind ik niet raar wat een gekken zeg.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
UK: 21 jarig meisje dood aan het virus, had geen andere medische aandoeningen, behalve dat ze nogal te mager was
ik kan me voorstellen, mensen die ondergewicht zijn dat dat ook geen goede combinatie is met dit virus
quote:Chloe Middleton, from High Wycombe, Buckinghamshire, is believed to have died from COVID-19 on 21 March.
why? klopt dit niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Kijk even Op1 terug van gisteren.
Oh, is dat een fusie van het NVIC en het RIVM?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Cijfers van stichting-nice zijn niet volledig en up-to-date. De betrouwbare bron voor IC plekken is nvim.nl, update dagelijks tussen 18 en 19 uur.
Nee, het ligt iets genuanceerder. Het virus kan enkele uren overleven, maar niet meer overdraagbaar zijn.quote:
Ik zou wel de mensen die je het leukst vindt bij de eerste 3 genodigden doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef delano.888 het volgende:
Duurt nog 6 weken dat onderzoek, dat inclusief de opmerkingen van Slob gisteren, doen vermoeden dat de scholen sowieso niet voor mid Mei open zullen gaan. Trek dat door en het schooljaar is zowat voorbij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijDe resultaten van het onderzoek bepalen dat, en die zijn nog niet bekend
Dat onderzoek duurt nog 6 weken ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbijDe resultaten van het onderzoek bepalen dat, en die zijn nog niet bekend
Iets met Tweede Kamer naar waarheid accuraat informeren en ons recht als burger daar kennis van te nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
We weten van het RIVM dat er vertraging zit op het melden van 1) de gevallen en 2) de doden.
We kunnen aannemen dat naarmate de druk administratief hoger wordt, de vertraging toeneemt.
Dit zal per definitie zorgen voor een vertekend beeld in de laatse paar dagen.
Ik snap niet waarom het RIVM besluit om dit soort grafieken te tonen, het vertekend de werkelijkheid en is een niet-conservatieve grafiek (i.e. trend laatste dagen is door de aannames positiever dan de werkelijkheid). Het lijkt me in de huidige situatie gewenster om conservatieve informatie naar buiten te brengen mbt. mogelijke afvlakking van de trend.
Al eerder bij de GGD gemeld, en pas vandaag gisteren bij het RIVMquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Leg uit hoe de cijfers van 260 opgenomen en 80 doden hier in kan vinden??
Wat is Op1?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Kijk even Op1 terug van gisteren.
Dan hadden ze wat moeten verzinnen dat er niet zoveel mensen op konden. Want mensen zijn schijnbaar zelf niet zo slim. Nu zijn ze alsnog dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die markten hadden ze expres nog niet gesloten omdat het ook kon dienen als voorzien in de eerste levensbehoeften van de mens.
Hihi, oeps, bedankt voor de correctie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, is dat een fusie van het NVIC en het RIVM?
nvic.nl dus
deed China ook, dat soort dingen, ze verwachten nogal een grote piekquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef RAVW het volgende:
Hier zijn ze ook sporthallen en andere grotere ruimtes aan het inrichten als Corona huizen en plekken ...
je komt nu dus echt bij en grote sporthall hier in de buurt niet eens meer dichtbij , alleen op vertoon van urgentie verklaring van een arts mag je door de beveiliging heen
https://www.vlaardingen24(...)-covid-19-post/27985
en we zijn van 18 naar 22 coronapatiënten in Vlaardingen
Eens, was slechts de beredenering van waarom het open was tot die tijd hahaquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:20 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan hadden ze wat moeten verzinnen dat er niet zoveel mensen op konden. Want mensen zijn schijnbaar zelf niet zo slim. Nu zijn ze alsnog dicht.
Het is op zich lovenswaardig dat ze nu meer informatie delen dan alleen die domme teller en één korte toelichting per dag. Maar het gevaar is wel dat men hiermee aan de haal gaat ja, en denkt dat we ons nu minder streng aan de regels hoeven te houden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
We weten van het RIVM dat er vertraging zit op het melden van 1) de gevallen en 2) de doden.
We kunnen aannemen dat naarmate de druk administratief hoger wordt, de vertraging toeneemt.
Dit zal zorgen voor een vertekend beeld in de laatse paar dagen.
Ik snap niet waarom het RIVM besluit om dit soort grafieken te tonen, het vertekend de werkelijkheid en is een niet-conservatieve grafiek (i.e. trend laatste dagen is door de aannames positiever dan de werkelijkheid). Het lijkt me in de huidige situatie gewenster om conservatieve informatie naar buiten te brengen mbt. mogelijke afvlakking van de trend.
Een afvlakking is niet hetzelfde als een afname, het betekent dat de groei minder snel gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef merdobach het volgende:
Kunnen jullie de “afvlakking” ontdekken in ziekenhuisopnames op basis van de cijfers? Ik niet namelijk.
Ik vermoed dat happy Jaap zijn verhaaltje baseerde op slechts 1 dag afname of het model van Jacco en Jantien...
1836 (+341) +76 tov gisteren
1495 (+265) +21 tov gisteren
1230 (+244) +92 tov gisteren
988 (+152) -41 tov gisteren
836 (+193)
643
maar de cijfers laten dat toch niet zien?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een afvlakking is niet hetzelfde als een afname, het betekent dat de groei minder snel gaat.
Waar in de grafiek zie je dan die 80? Of is dat dan verspreid over dagen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Al eerder bij de GGD gemeld, en pas vandaag gisteren bij het RIVM
Leer het verschil tussen een relatieve en absolute toename of afvlakking en ga dan weer bijdehand lopen doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:17 schreef merdobach het volgende:
Kunnen jullie de “afvlakking” ontdekken in ziekenhuisopnames op basis van de cijfers? Ik niet namelijk.
Ik vermoed dat happy Jaap zijn verhaaltje baseerde op slechts 1 dag afname of het model van Jacco en Jantien...
1836 (+341) +76 tov gisteren
1495 (+265) +21 tov gisteren
1230 (+244) +92 tov gisteren
988 (+152) -41 tov gisteren
836 (+193)
643
De grafiek in het pdf van de RIVM laat dat wel zien. Maar ja, dat zijn vertekende gegevens omdat overleden patiënten vaak niet meteen bij de GGD worden gemeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:24 schreef merdobach het volgende:
[..]
maar de cijfers laten dat toch niet zien?
Na de cijfers vandaag en wat Gommers zei verwacht ik echt niet dat ze alsnog scholen en horeca open gaan doen. En inderdaad dat onderzoek wat minimaal 6 weken gaat duren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef roos94 het volgende:
Is er al iets over de scholen bekend gemaakt? Gister zei Slob dat hij daar vandaag hopelijk het e.e.a. over kon melden
RIVMquote:Ook vandaag zijn veel overleden patiënten gemeld. Dit zijn echter meldingen van personen die verspreid over de afgelopen paar dagen overleden zijn. De sterftegevallen worden niet altijd direct doorgegeven. Daarom is nu een nieuwe grafiek opgenomen waarin het aantal overleden patienten is weergegeven naar de dag van overlijden.
Ik denk verspreid. Zolang het totaal maar klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar in de grafiek zie je dan die 80? Of is dat dan verspreid over dagen?
Het zal er voor de RIVM ook vanaf hangen wat hun andere model, waarin maatregelen totaal geen effect hebben, uitwijst. Als het nu op 20% stijging blijft (om maar wat te noemen), terwijl er zonder maatregelen 30%+ gevallen zouden zijn, dan wordt er wel degelijk afgevlakt ten opzichte van wat het had kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:24 schreef merdobach het volgende:
[..]
maar de cijfers laten dat toch niet zien?
Als dit, 2 dagen na nieuwe maatregelen, al direct weer mis gaat, gaat binnenkort echt alles op slot hoor - afvlakking/verbetering of niet. Toont tevens de incompetentie op gemeentelijk niveau als je dit niet fatsoenlijk kunt handhaven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
DEN HAAG - De Haagse Markt wordt per direct gesloten. Dat meldt de gemeente Den Haag. Woensdag waren er foto’s te zien waarop het erg druk was op de markt.
Leuk die nieuwe maatregelen voor een intelligente lockdown, maar feit is dat bij een hoop Nederlanders de intelligentie ver te zoeken is. Plekken sluiten werkt gewoon niet. Wanneer ze dat gaan doen zijn er te veel mensen samen en loop je weer achter de feiten.
Ik vrees dat alleen een complete lockdown gaat werken.
Aaah zo, ja dan zie ik wel een afvlakkingquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk verspreid. Zolang het totaal maar klopt.
Ik weet ook niet of de data van die grafieken definitief is, of dat de aantallen van de afgelopen dagen nog ligt kunnen oplopen.
Lekker snel doorgepakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
DEN HAAG - De Haagse Markt wordt per direct gesloten. Dat meldt de gemeente Den Haag. Woensdag waren er foto’s te zien waarop het erg druk was op de markt.
Leuk die nieuwe maatregelen voor een intelligente lockdown, maar feit is dat bij een hoop Nederlanders de intelligentie ver te zoeken is. Plekken sluiten werkt gewoon niet. Wanneer ze dat gaan doen zijn er te veel mensen samen en loop je weer achter de feiten.
Jammer dat mensen zich schijnbaar er niet aan kunnen houden..... De marktlui zijn nu slachtoffer van hun gedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als dit, 2 dagen na nieuwe maatregelen, al direct weer mis gaat, gaat binnenkort echt alles op slot hoor - afvlakking/verbetering of niet. Toont tevens de incompetentie op gemeentelijk niveau als je dit niet fatsoenlijk kunt handhaven.
Ik betwijfel dat Bone morphogenetic protein 7 iets te maken heeft met het overleven van het virus op oppervlakken.quote:
Werd ook eens tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |