quote:
Nee, niet echt... Alleen dus wannabe prostituee voor 1 dag. Die oudere man nam me mee naar 1 of ander achenebbisj hotel langs de snelweg dat alsnog iets van 50 euro per kamer kostte. Toen bleek dat ik zo slecht was, nog erger dan een zeester wat ik dus in SEX heb geleerd wat dat is, dat het dat geld van de kamer al niet eens waard was maar wat hij gelukkig niet terug wilde hebben besloot ik er maar mee te stoppen. Het was verder wel oke. Hij verdiende geld met het verkopen van kunst of zo en hij had een volwassen kind waarvan hij niet wist waar ze woonde (vaag maarja).
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 11:36 schreef Mar_an het volgende:Inderdaad. Naast dat het dus walgelijk moet zijn, maak je ook nog eens gebruik van het lichaam van een ander voor je eigen seksuele genot. Ik snap niet hoe je je daar goed bij kan voelen. Maar dat zou betekenen dat mannen dus ten alle tijden bij een vriendschap uiteindelijk seks zouden kúnnen hebben met de vrouw of man, als de nood hoog is.
Seks hebben omdat je iemand niet teleur wil stellen is niet oké. Je zou echt nee moeten kunnen zeggen. Anders zou ik echt hulp zoeken daarvoor, of kan je dat inmiddels wel?
Ja. Het je goed voelen van het gebruik maken van andermans lichaam vind ik ook heel raar. Dat vind ik goed verwoord. Ik zou graag willen weten waar dat vandaan komt, want ik snap er helemaal niets van.
Dank je maar gelukkig kan ik inmiddels wel nee zeggen tegen mannen in deze context, want assertiviteitscursussen zijn mega duur en omdat het geen "psychiatrisch probleem" is, hoef je van psychologen daaromtrent echt niets te verwachten als het niet bij hun gediagnosticeerde borderline oid hoort.
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 11:49 schreef soeverein het volgende:Ik heb het gevoel dat je vooral je eigen (vervelende?) ervaring op mijn post projecteert. Dat laat ik dan ook even links liggen.
Ik ben het met je eens dat vrouwen meer van elkaar herkennen en dus beter matchen qua humor. Humor is natuurlijk enorm cultureel bepaald en hoe meer je deelt hoe meer je samen kunt lachen. Ik zie Jort Kelder en Lil Kleine bijvoorbeeld niet snel samen lachen.
Vrouwen zijn ook helemaal niet minder dan mannen. Vrouwen zijn anders. En ik ben ervan overtuigd dat mensen bij voorkeur vriendschappen aangaan met mensen uit hetzelfde milieu met dezelfde intresses. Mensen moeten dus matchen. Dat zijn de echte vriendschappen.
Daarnaast heb je nog veel gelegenheids vriendschappen, collega's, mensen van je studie, sport vereniging etc. Daar kan je het heel leuk mee hebben op locatie maar die mensen zie je nauwelijks buiten hetgeen wat jullie tot elkaar bracht. Daarin zijn man/vrouw vriendschappen wel zeer goed mogelijk. Maar omdat dat opervlakkiger is speelt seks altijd mee op de achtergrond bij mannen.
Sorry, het was niet mijn bedoeling om weer met een projectie te komen. Ik ben het op zich wel met je eens dat het dus waarschijnlijk eerder met gemeenschappelijke dingen dan met vooroordelen te maken heeft

quote:
Hollandse boerenland.
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 11:52 schreef VEM2012 het volgende:Ik heb het meermaals meegemaakt dat mannen dat roepen. Of ze het ook menen kan ik niet controleren natuurlijk. Deel zal wel stoerdoenerij zijn, maar ik denk ook wel dat een deel echt heel erg tevreden is met zichzelf. Waar op zichzelf niets mis mee is, alleen is de gedachtengang niets anders dan dat een man die geweldig is in bed iedere man over kan halen tot homoseksualiteit en ik vermoed dat ze in die situatie ineens gaan denken ‘never ever’.
En ten aanzien van het tweede: ik heb nooit een specifieke voorkeur gehad tussen mannen en vrouwen in de dagelijkse omgang en als er al een voorkeur is misschien nog wel meer vrouwen. En dat heeft niets te maken met seksuele aantrekking.
Het verklaart misschien wel waarom ik dan ook heel weinig begrijp van incels, of mannen die vrouwen heel erg zien als wezens waar je seks mee hebt of last van hebt en omgekeerd ook vaak reageer op jou als je mannen als een groep wegzet die vooral denken met hun lul.

Wow dat had ik niet verwacht. Dat moest dan haast wel niet serieus bedoelt zijn, want als je zelf als man geen homo wordt van een andere man omdat die geweldig is in bed kun je als een normaal logisch denkvermogen hebt natuurlijk niet geloven dat je een lesbische vrouw daarmee dan wel hetero kan maken.
Nou het helpt mij wel, ik moet zeggen dat ik door jou reacties wel wat anders ben gaan denken over mannen op het gebied van hun mogelijkheid tot platonisch gedrag tegenover vrouwen dus bedankt voor het delen van je ervaring
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 11:56 schreef VEM2012 het volgende:Is dat niet vooral een fabel? In Orange is the new black waren de vrouwen ook ‘gay for the stay’. Dus als we het over vooroordelen hebben blijkt het zowel voor mannen als vrouwen gelden.
Of... misschien zijn veel mensen biseksueel, waarbij het heteroseksuele zo dominant is dat pas in dit soort situaties men ook iemand van het eigen geslacht aantrekkelijk kan vinden.
Maar ik ga vooral voor ‘het komt in de praktijk veel minder voor dan we denken’.
Ik denk eerder dat iedereen bisexueel is, en de meeste biseksuele 80/20 vrouwen (de wat men als "hetero" ziet omdat dit de verhouding man/vrouw waartoe ze zich aangetrokken voelen, 20% de situatie van gevangenis etc. is dus) daarnaast ook demisexueel (dus niet heterosexueel op de manier dat mannen dat zijn)
quote:
Op donderdag 26 maart 2020 11:57 schreef soeverein het volgende:Seks/daten etc is per definitie emotionele manipulatie. Mensen gaan meestal niet ongedouched in een joggingbroek met een t-shirt waarin ze geslapen hebben op een date. Tjah zo zit ik wel op zondag de eerste paar uur mn krantje te lezen.
Mensen tonen zich van hun beste kant, zijn extra bewust van hun gedrag en proberen op die manier een partner te verleiden. Als de partner eenmaal verleid is dan komt langzaam de ware aard naar boven. Dan ben je steeds meer jezelf en dat is mooi want op die manier bouw je vertrouwen op. Je durft jezelf steeds meer bloot te geven.
Waarom denk je dat het uitgaans leven zich in de avond en met drank drugs etc afspeelt? Alles om de ander maar ook zeker jezelf te manipuleren. Alcohol om je eigen grenzen weg te vagen. Slecht licht (avond/club) om je eigen onzekerheden te verbergen en die van een ander niet te hoeven zien. Daten is cynisch en een enorm gemanipuleerde markt door mensen zelf maar ook door bedrijven (horeca/tinder etc alles) die er goed geld aan verdienen.
Snap ik, maar er valt dan op gegeven moment gewoon doirheen te prikken. Dat de ware aard naar boven komt kan zowel positief als negatief zijn. Als mensen vanaf het begin hun ware aard lieten zien, dan is er ook geen misleiding. Als dat te onaantrekkelijk is, dan is eerder de vraag of men uberhaupt wel iets heeft aan een relatie toch?