abonnement Unibet Coolblue
pi_192280056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 02:21 schreef soeverein het volgende:

[..]

Zal ik even iets controversieels zeggen.

Vrouwen hebben minder humor dan mannen. Allemaal leuke evolutionaore hypotheses over dat mannen dat moesten ontwikkelen voor voortplanting en vrouwen niet etc.

Dit merk je gewoon in vriendschappen. Betekent niet dat vrouwen niet grappig kunnen zijn neem Brigritte kraandorp. Maar over het algemeen leveren vrouwen gezeik op en zijn ze minder grappig en dus minder geschikt als vriend.

Mannen zijn meer van samen dingen doen en soms praten over shit. Vrouwen omgekeerd vaak praten en soms dingen doen.

Heb allemaal lekker gegeneraliseerd en andere mensen ervaren het vast anders maar dit is mijn levenservaring
Iets minder controversieel: er is inderdaad verschil in de vriendschap met een man en met een vrouw. Maar dat is juist ook wat ik waardeer aan de vriendinnen die ik heb. Je hebt veel diepere en ook andere gesprekken. Vaak ook wat serieuzer, waardoor jij wellicht denkt dat vrouwen minder humor hebben.
pi_192280397
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 08:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit zegt iets over jou, want ik zit totaal anders in de wedstrijd.

Sowieso, dikkertjes neuken als je daar op afknapt. Sneu.
Stel je niet aan, is gewoon borrelpraat. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde vrouw dus het zegt niks over mij, maar ik krijg een beetje het idee dat jij gewoon wat vrouwelijker denkt in deze situaties en het wat meer over jou zegt.
-nee-
pi_192281099
Ik heb vriendinnen waar ik niet mee naar bed hoef.
pi_192281319
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Stel je niet aan, is gewoon borrelpraat. Ik ben al 15 jaar bij dezelfde vrouw dus het zegt niks over mij, maar ik krijg een beetje het idee dat jij gewoon wat vrouwelijker denkt in deze situaties en het wat meer over jou zegt.
Het is vrouwelijk om niet naar bed te willen met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt? Ok dan!
pi_192281502
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendschap met een vrouw gehad zonder in elk geval één keertje bij mezelf te denken ‘als het zo loopt, neuk ik je gewoon’. Dat gezegd hebbende, een beetje kerel neukt als het moet een bijzonder breed spectrum aan verschillende soorten vrouwen, dat is nu eenmaal onze natuur. Als we lang genoeg zonder zitten, moeten ook de feministische dikkerdjes er aan geloven. Such is life.

Stay safe
He wat? Dus als je dat niet doet ben je niet "een beetje kerel" ? Misschien moet je vooral voor jezelf praten. Het kan ook zijn dat ik niet gefrustreerd genoeg ben om me zo te gedragen.

Ik heb zelf nooit echt moeite gehad om vriendschap en amoureuze relaties van elkaar te scheiden. Sterker nog: bij sommige, vaak toch erg aantrekkelijke, dames hecht ik meer waarde aan onze vriendschap dan aan de kans om een keer met ze in bed te belanden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_192281767
- ga weg met je trollposts -

[ Bericht 90% gewijzigd door CoolGuy op 26-03-2020 10:53:49 ]
-nee-
pi_192281934
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendschap met een vrouw gehad zonder in elk geval één keertje bij mezelf te denken ‘als het zo loopt, neuk ik je gewoon’. Dat gezegd hebbende, een beetje kerel neukt als het moet een bijzonder breed spectrum aan verschillende soorten vrouwen, dat is nu eenmaal onze natuur. Als we lang genoeg zonder zitten, moeten ook de feministische dikkerdjes er aan geloven. Such is life.

Stay safe
Hahaha meen je dit!
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:57:31 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192282032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is vrouwelijk om niet naar bed te willen met vrouwen die je niet aantrekkelijk vindt? Ok dan!
Mjah in extreme gevallen kunnen dingen wel gaan schuiven. Als je bij wijze van een jaar als legionair in Mauritanie zit en daar komt na een jaar droogte bij toeval een beschikbare vrouw voorbij dan maakt het weinig meer uit hoe lelijk ze is. Honger maakt rauwe bonen zoet.

Maar dat soort extreme situaties maken normale mannen niet mee dus wanneer ze een gezond liefdesleven hebben zal het gewoon niet aan de orde zijn. Daarom is de stelling van het topic ook uit het perspectief van wanhoop.
pi_192282109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 02:21 schreef soeverein het volgende:
Zal ik even iets controversieels zeggen.

Vrouwen hebben minder humor dan mannen. Allemaal leuke evolutionaore hypotheses over dat mannen dat moesten ontwikkelen voor voortplanting en vrouwen niet etc.

Dit merk je gewoon in vriendschappen. Betekent niet dat vrouwen niet grappig kunnen zijn neem Brigritte kraandorp. Maar over het algemeen leveren vrouwen gezeik op en zijn ze minder grappig en dus minder geschikt als vriend.

Mannen zijn meer van samen dingen doen en soms praten over shit. Vrouwen omgekeerd vaak praten en soms dingen doen.

Heb allemaal lekker gegeneraliseerd en andere mensen ervaren het vast anders maar dit is mijn levenservaring
Ja ik snap aan de ene kant als jij niet ook weer alleen wilde trollen wat je bedoelt maar aan de andere kant heb ik genoeg moeten lachen om vrouwen die geen cabaretiers zijn dus volgens mij is het deels ook je eigen vooroordeel. Ik denk dat de dingen waar vrouwen onderling grapjes maken mss herkenbaarder zijn voor andere vrouwen of zo of dat ze niet zo goed zichzelf durven zijn bij mannen omdat ze weten dat mannen hen toch grotendeels afkeuren. Natuurlijk is het echt zwaar kut als anderen om je heen altijd geboren entertainers zijn en jij niet eens iets weet te zeggen. Maar dat is het leven soms. Ik denk dat veel mannen onderschatten hoe depressief sommige vrouwen van hun eigen mislukte persoonlijkheid worden. De enige keren dat ik om mezelf moet lachen is wanneer ik in mijn oude dagboek lees over mijn rare absurde leven van 10 jaar of langer geleden met mijn lelijke tekeningen. Dat is vrij eenzaam als je weet dat je enige vorm van humor zo niet interactief is. Van jezelf moet je het nou eenmaal hebben als Je hoofd normaal gesproken bij anderen leger dan leeg is en alles wat bij je opkomt saaie serieuze dingen zijn. Nog een reden waarom een relatie me dus niet aanspreekt. Nu heb ik ten minste nog gewoon echt lol met mezelf, maar als een man komt en alles van mij helemaal afkraakt of veel liegt dat hij het ook leuk vind om daarna zonder schuldgevoel "neuken?" Erachter aan te kunnen zeggen is het plezier er voor mij wel af.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 08:25 schreef VEM2012 het volgende:

Daar zit toch geen verschil. Of het nou is omdat die vriendin liever schaart of omdat je haar type niet bent lijkt mij niet relevant.

Daarnaast heb je nog altijd een hoop mannen die denken dat ze zo geweldig neuken dat iedere lesbische vrouw na een nacht met hen spontaan hetero wordt. ;)
Is dat laatste een cliché of heb je dat echt meegemaakt?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
Iets minder controversieel: er is inderdaad verschil in de vriendschap met een man en met een vrouw. Maar dat is juist ook wat ik waardeer aan de vriendinnen die ik heb. Je hebt veel diepere en ook andere gesprekken. Vaak ook wat serieuzer, waardoor jij wellicht denkt dat vrouwen minder humor hebben.
Goed dat je dit inziet en het je lukt om ondanks vooroordelen toch een normaal gesprek te hebben met het andere geslacht.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192282188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mjah in extreme gevallen kunnen dingen wel gaan schuiven. Als je bij wijze van een jaar als legionair in Mauritanie zit en daar komt na een jaar droogte bij toeval een beschikbare vrouw voorbij dan maakt het weinig meer uit hoe lelijk ze is. Honger maakt rauwe bonen zoet.

Maar dat soort extreme situaties maken normale mannen niet mee dus wanneer ze een gezond liefdesleven hebben zal het gewoon niet aan de orde zijn. Daarom is de stelling van het topic ook uit het perspectief van wanhoop.
Het is ergens wel heel erg wanhopig om zo naar een persoon te kijken. Vind je niet?
  donderdag 26 maart 2020 @ 11:09:25 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192282212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:08 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Het is ergens wel heel erg wanhopig om zo naar een persoon te kijken. Vind je niet?
Naar welke persoon bedoel je?
pi_192282320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Naar welke persoon bedoel je?
Dat je als je maar lang genoeg droog staat, het niet meer uitmaakt met welke vrouw je seks hebt. Wie het ook is, hoe ze er ook uitziet, zelfs als je haar heel onaantrekkelijk vindt. Als je maar seks hebt. Ook al is het onder extreme omstandigheden in jouw voorbeeld, voor sommige mannen werkt het dus ook al sneller zo als ik de mensen hier moet geloven.

Ik vind dat vrouwonvriendelijk. En ik vind het gek. Maar daarin zijn mannen en vrouwen enorm verschillend. Ik zou nooit op die manier kijken naar een ander mens of op zo’n manier ‘denken’ over seks. Ik kan ook prima zonder seks met een ander voor een langere tijd en zou dan echt niet de eerste de beste willen als ik heel lang droog sta.
pi_192282428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:15 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat je als je maar lang genoeg droog staat, het niet meer uitmaakt met welke vrouw je seks hebt. Wie het ook is, hoe ze er ook uitziet, zelfs als je haar heel onaantrekkelijk vindt. Als je maar seks hebt. Ook al is het onder extreme omstandigheden in jouw voorbeeld, voor sommige mannen werkt het dus ook al sneller zo als ik de mensen hier moet geloven.

Ik vind dat vrouwonvriendelijk. En ik vind het gek. Maar daarin zijn mannen en vrouwen enorm verschillend. Ik zou nooit op die manier kijken naar een ander mens of op zo’n manier ‘denken’ over seks. Ik kan ook prima zonder seks met een ander voor een langere tijd en zou dan echt niet de eerste de beste willen als ik heel lang droog sta.
Het is misschien ook wel vrouwonvriendelijk, maar daar heeft de natuur wel heel veel voorbeelden van, dat het nou eenmaal zo werkt. Misschien dat het in de toekomst helemaal wegevolueert, omdat we het als ‘onwenselijk’ gaan zien en niet bevorderlijk voor het voortbrengen van nageslacht, maar daar zijn we voorlopig nog niet. :P
-nee-
pi_192282464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:15 schreef Mar_an het volgende:
Dat je als je maar lang genoeg droog staat, het niet meer uitmaakt met welke vrouw je seks hebt. Wie het ook is, hoe ze er ook uitziet, zelfs als je haar heel onaantrekkelijk vindt. Als je maar seks hebt. Ook al is het onder extreme omstandigheden in jouw voorbeeld, voor sommige mannen werkt het dus ook al sneller zo als ik de mensen hier moet geloven.

Ik vind dat vrouwonvriendelijk. En ik vind het gek. Maar daarin zijn mannen en vrouwen enorm verschillend. Ik zou nooit op die manier kijken naar een ander mens of op zo’n manier ‘denken’ over seks. Ik kan ook prima zonder seks met een ander voor een langere tijd en zou dan echt niet de eerste de beste willen als ik heel lang droog sta.
Mee eens. Je gebruikt dan de ander. De enige keren dat ik zelf seks had gehad met mensen die ikniet seksueel aantrekkelijk vond was omdat ik hen niet teleur wou stellen. En dan vond ik hen alsnog in platonische zin leuk (=aardig/knap). Alle keren dat ik probeerde narcistisch te zijn mislukte. Omdat ik vond dat ik dit niet kon maken en als beiden narcistisch zijn dan kun je net zo goed masturberen.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef Marsenal het volgende:
Het is misschien ook wel vrouwonvriendelijk, maar daar heeft de natuur wel heel veel voorbeelden van, dat het nou eenmaal zo werkt. Misschien dat het in de toekomst helemaal wegevolueert, omdat we het als ‘onwenselijk’ gaan zien en niet bevorderlijk voor het voortbrengen van nageslacht, maar daar zijn we voorlopig nog niet. :P
Veel vrouwen zien dit al als onwenselijk ;) of zijn er zoveel vrouwen die zich door jou zonder leugens laten reduceren tot lustobject?

[ Bericht 16% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 26-03-2020 11:35:59 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 26 maart 2020 @ 11:26:37 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192282472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:15 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat je als je maar lang genoeg droog staat, het niet meer uitmaakt met welke vrouw je seks hebt. Wie het ook is, hoe ze er ook uitziet, zelfs als je haar heel onaantrekkelijk vindt. Als je maar seks hebt. Ook al is het onder extreme omstandigheden in jouw voorbeeld, voor sommige mannen werkt het dus ook al sneller zo als ik de mensen hier moet geloven.

Ik vind dat vrouwonvriendelijk. En ik vind het gek. Maar daarin zijn mannen en vrouwen enorm verschillend. Ik zou nooit op die manier kijken naar een ander mens of op zo’n manier ‘denken’ over seks. Ik kan ook prima zonder seks met een ander voor een langere tijd en zou dan echt niet de eerste de beste willen als ik heel lang droog sta.
Ja zo werkt dat bij veel mannen wel. Je ziet dat ook in de gevangenis, waarbij heteromannen zelfs overgaan tot seks met mannen. Al zal het verschillen per man. De ene man zal een stuk gemakkelijker lange tijd zonder kunnen dan de ander.

Maar de meeste normale mannen in ons land zullen niet snel in die situatie terecht komen. Het zijn vooral mannen die structureel tekort komen die iedere vrouw altijd als potentieel seksobject zien.
pi_192282518
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het is misschien ook wel vrouwonvriendelijk, maar daar heeft de natuur wel heel veel voorbeelden van, dat het nou eenmaal zo werkt. Misschien dat het in de toekomst helemaal wegevolueert, omdat we het als ‘onwenselijk’ gaan zien en niet bevorderlijk voor het voortbrengen van nageslacht, maar daar zijn we voorlopig nog niet. :P
Ik snap ook niet hoe je zo kan voelen/denken. Als je seks hebt met iemand waar je je niet tot aangetrokken voelt, dan moet dat toch heel walgelijk zijn?
pi_192282538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef Hexagon het volgende:
Ja zo werkt dat bij veel mannen wel. Je ziet dat ook in de gevangenis, waarbij heteromannen zelfs overgaan tot seks met mannen. Al zal het verschillen per man. De ene man zal een stuk gemakkelijker lange tijd zonder kunnen dan de ander.

Maar de meeste normale mannen in ons land zullen niet snel in die situatie terecht komen. Het zijn vooral mannen die structureel tekort komen die iedere vrouw altijd als potentieel seksobject zien.
Ik hoop dan idd dat er meer normale mannen zijn. Anders kun je dus wel stellen dat veel gefrustreerde mannen op seksgebied narcistisch zijn
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192282613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:29 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe je zo kan voelen/denken. Als je seks hebt met iemand waar je je niet tot aangetrokken voelt, dan moet dat toch heel walgelijk zijn?
Ik denk dat miljoenen mensen zo leven, eigenlijk. Prostituées, om maar een beginnetje te maken. Of mensen die genoegen nemen met iemand omdat eenzaamheid het alternatief is. Of mensen die seks als gereedschap zien in plaats van een uiting van genegenheid. Zoals golddiggers. :P
-nee-
pi_192282657
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mee eens. Je gebruikt dan de ander. De enige keren dat ik zelf seks had gehad met mensen die ikniet seksueel aantrekkelijk vond was omdat ik hen niet teleur wou stellen. En dan vond ik hen alsnog in platonische zin leuk (=aardig/knap).
[..]

Veel vrouwen zien dit al als onwenselijk ;) of zijn er zoveel vrouwen die zich door jou zonder leugens laten reduceren tot lustobject?
Inderdaad. Naast dat het dus walgelijk moet zijn, maak je ook nog eens gebruik van het lichaam van een ander voor je eigen seksuele genot. Ik snap niet hoe je je daar goed bij kan voelen. Maar dat zou betekenen dat mannen dus ten alle tijden bij een vriendschap uiteindelijk seks zouden kúnnen hebben met de vrouw of man, als de nood hoog is.

Seks hebben omdat je iemand niet teleur wil stellen is niet oké. Je zou echt nee moeten kunnen zeggen. Anders zou ik echt hulp zoeken daarvoor, of kan je dat inmiddels wel?
pi_192282712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat bij veel mannen wel. Je ziet dat ook in de gevangenis, waarbij heteromannen zelfs overgaan tot seks met mannen. Al zal het verschillen per man. De ene man zal een stuk gemakkelijker lange tijd zonder kunnen dan de ander.

Maar de meeste normale mannen in ons land zullen niet snel in die situatie terecht komen. Het zijn vooral mannen die structureel tekort komen die iedere vrouw altijd als potentieel seksobject zien.
Ieuw ja, je ziet het wel in films of documentaires inderdaad, maar ik houd mezelf voor dat die mannen die dat seksueel gestoorde gedrag vertonen allemaal knettergek zijn.
pi_192282731
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat miljoenen mensen zo leven, eigenlijk. Prostituées, om maar een beginnetje te maken. Of mensen die genoegen nemen met iemand omdat eenzaamheid het alternatief is. Of mensen die seks als gereedschap zien in plaats van een uiting van genegenheid. Zoals golddiggers. :P
Prostituees worden betaald. Toen ik door de eerste klant werd verteld dat ik te slecht was om te betalen, zelfs voor een goede recensie ben ik er ook direct mee gestopt want ik was er niet geschikt voor, de meesten kunnen het denk ik niet. Eenzaamheid samen is net zo goed eenzaamheid, want het is een illusie. Seks als gereedschap? Gereedschap Voor wat? Golddiggers... Die kun je niet echt mee rekenen want zodra de levensstandaard verbetert zijn die ook een uitzondering.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192282777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat bij veel mannen wel. Je ziet dat ook in de gevangenis, waarbij heteromannen zelfs overgaan tot seks met mannen. Al zal het verschillen per man. De ene man zal een stuk gemakkelijker lange tijd zonder kunnen dan de ander.

Maar de meeste normale mannen in ons land zullen niet snel in die situatie terecht komen. Het zijn vooral mannen die structureel tekort komen die iedere vrouw altijd als potentieel seksobject zien.
Zit zeker een kern van waarheid in, ik merk dat als ik in een relatie zit mijn vriendschappen met vrouwen vrijwel automatisch op een lager pitje komen te staan. Dan ga ik nog lekker veel om met mn beste vriend en met groepen vrienden maar de 1 op 1 vriendschap met single vrouwen is dan wel weg. Grappige is dat het dan heel leuk is om met andere stellen dingen te doen met zn 4e.

Vandaar ook dat ik denk dat bij mannen seks altijd meespeelt in het achterhoofd. Als ik hier dan lees dat vrouwen seks hebben met vrienden omdat ze het anders zielig vinden dan zie je dus dat die "tacktiek" ook gewoon werkt.

Nu ben ik echter niet van mening dat mannen altijd met iedereen seks willen als ze lang droog staan. Ik herinner me nog goed dat ik een keer een 3e date had en toen bij haar thuis belandde en we op bed lagen en besefte oke nu gaat het gebeuren. Op dat moment was er echter een stemmetje in mn hoofd wat zei wil je dit nu of niet? Heb uiteindelijk toen afstand genomen ben nog een uur awkward gebleven en daarna weg gegaan. Seks was 99% gegarandeerd, de dame in kwestie was aantrekkelijk maar toch voelde het niet juist. En ik stond toen ook een tijdje "droog".

Droog staan is eigenlijk een gekke term. Als je seks ziet als iets tussen 2 verliefde partners dan draait het niet om seks maar om het gebrek aan een partner.

Als je seks ziet als iets wat gewoon lekker is voor 2 mensen en verder niet perse iets met gevoelens te maken heeft dan kan gewoon masturbatie beter zijn dan slechte seks. En ik denk dat veel mensen kunnen beamen dat seks met iemand voor wie je niet verliefdheid voelt anders (slechter) is. Daarnaast wordt seks beter als je het vaker met dezelfde persoon doet en dat gebeurd imo niet vaak als er geen verliefde gevoelens zijn.
pi_192282836
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mjah in extreme gevallen kunnen dingen wel gaan schuiven. Als je bij wijze van een jaar als legionair in Mauritanie zit en daar komt na een jaar droogte bij toeval een beschikbare vrouw voorbij dan maakt het weinig meer uit hoe lelijk ze is. Honger maakt rauwe bonen zoet.

Maar dat soort extreme situaties maken normale mannen niet mee dus wanneer ze een gezond liefdesleven hebben zal het gewoon niet aan de orde zijn. Daarom is de stelling van het topic ook uit het perspectief van wanhoop.
Ik weet niet of dat zo is, dat lange droogte dat met je doet.

Dat als je enorme honger hebt je ook iets eet wat je niet lekker vindt is wat anders, zonder te eten ga je dood. Seks moet leuk zijn, anders laat maar.
pi_192282890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:41 schreef soeverein het volgende:
Zit zeker een kern van waarheid in, ik merk dat als ik in een relatie zit mijn vriendschappen met vrouwen vrijwel automatisch op een lager pitje komen te staan. Dan ga ik nog lekker veel om met mn beste vriend en met groepen vrienden maar de 1 op 1 vriendschap met single vrouwen is dan wel weg. Grappige is dat het dan heel leuk is om met andere stellen dingen te doen met zn 4e.

Vandaar ook dat ik denk dat bij mannen seks altijd meespeelt in het achterhoofd. Als ik hier dan lees dat vrouwen seks hebben met vrienden omdat ze het anders zielig vinden dan zie je dus dat die "tacktiek" ook gewoon werkt.
Het is emotionele manipulatie, dus. Zodra vrouwen dit doorkrijgen is het over. Het is dan dus gebruik maken van naiviteit.

qm
quote:
Nu ben ik echter niet van mening dat mannen altijd met iedereen seks willen als ze lang droog staan. Ik herinner me nog goed dat ik een keer een 3e date had en toen bij haar thuis belandde en we op bed lagen en besefte oke nu gaat het gebeuren. Op dat moment was er echter een stemmetje in mn hoofd wat zei wil je dit nu of niet? Heb uiteindelijk toen afstand genomen ben nog een uur awkward gebleven en daarna weg gegaan. Seks was 99% gegarandeerd, de dame in kwestie was aantrekkelijk maar toch voelde het niet juist. En ik stond toen ook een tijdje "droog".

Droog staan is eigenlijk een gekke term. Als je seks ziet als iets tussen 2 verliefde partners dan draait het niet om seks maar om het gebrek aan een partner.

Als je seks ziet als iets wat gewoon lekker is voor 2 mensen en verder niet perse iets met gevoelens te maken heeft dan kan gewoon masturbatie beter zijn dan slechte seks. En ik denk dat veel mensen kunnen beamen dat seks met iemand voor wie je niet verliefdheid voelt anders (slechter) is. Daarnaast wordt seks beter als je het vaker met dezelfde persoon doet en dat gebeurd imo niet vaak als er geen verliefde gevoelens zijn.
Nou, ben blij dat jij het daar iig mee eens bent
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192282891
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Prostituees worden betaald. Toen ik door de eerste klant werd verteld dat ik te slecht was om te betalen, zelfs voor een goede recensie ben ik er ook direct mee gestopt want ik was er niet geschikt voor, de meesten kunnen het denk ik niet. Eenzaamheid samen is net zo goed eenzaamheid, want het is een illusie. Seks als gereedschap? Gereedschap Voor wat? Golddiggers... Die kun je niet echt mee rekenen want zodra de levensstandaard verbetert zijn die ook een uitzondering.
Ben je prostituée geweest?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')