abonnementen ibood.com bol.com
  woensdag 25 maart 2020 @ 16:14:00 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192269597
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef Harlekien het volgende:

Een van de twee hoopt op meer,
Waarom zou ik dat hopen bij een 26 jaar oudere vrouw die al een vent heeft?

De band die we hebben is politiek van aard. Niet iedereen is altijd maar wanhopig aan het proberen ieder gat wat er langs komt te willen vullen.
pi_192269740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:46 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hele goede vriendschappen gehad met dames waar ik geen sexuele belangstelling voor had (en omgekeerd volgens mij ook niet).

Waar wel een probleem ligt is de duurzaamheid van die vriendschap. Ik heb helaas gemerkt dat zodra dames in een vaste relatie zitten, het moeilijker wordt om de (jarenlange) vriendschap te vast te houden. Het is toch wat ongemakkelijk als jij heel close bent met een getrouwde vrouw, ook al is de basis puur vriendschappelijk.
Een relatie is wel het hoogste levensdoel voor veel vrouwen, dus niet zo vreemd dit.
  woensdag 25 maart 2020 @ 16:26:54 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192269831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:21 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Een relatie is wel het hoogste levensdoel voor veel vrouwen, dus niet zo vreemd dit.
Het is voor hun partner natuurlijk niet heel tof als jij erg close bent met hun echtgenote. Dus het is een beetje een balanceer-act voor die vrouwen. Ik begrijp dat heel goed. Zo werkt dat nu eenmaal.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192269884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Heb de indruk dat ze het vaak wel door hebben maar gewoon genieten van de extra aandacht.

Had beter mijn antwoorden in 1 post kunnen doen, sorry
oh ja dat ook zeker
  woensdag 25 maart 2020 @ 16:35:56 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192269969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:26 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is voor hun partner natuurlijk niet heel tof als jij erg close bent met hun echtgenote. Dus het is een beetje een balanceer-act voor die vrouwen. Ik begrijp dat heel goed. Zo werkt dat nu eenmaal.
En wat als je zelf nou ook gewoon een partner hebt?

De stelling gaat er vanuit dat iedere man voortdurend wanhopig bezig is om zijn piemel in de eerste de beste vrouw te parkeren en er geen andere opties zijn.

Er zijn ook gewoon andere dingen in het leven dan dat.
pi_192270034
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Smeug? Ik raak echt gortdroog van al die duidende en generaliserende en competitieve gendertopics inclusief statistiekvernacheling hier de laatste tijd.

Misschien moet je dit topic niet zo serieus nemen, wat slap geouwehoer om de tijd door te komen en hier en daar een geintje te maken. ;) :P

Maar speciaal voor jou knal ik er nog eentje in:

Studie: vrouwen stemmen vaker op partijen die beroemdheden, vrienden en de massacultuur goedkeuren. :Y

https://translate.google.(...)-culture-approve-of/

[ Bericht 13% gewijzigd door Zalmslaatje op 25-03-2020 16:45:38 (just for fun) ]
pi_192270966
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:46 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hele goede vriendschappen gehad met dames waar ik geen sexuele belangstelling voor had (en omgekeerd volgens mij ook niet).

Waar wel een probleem ligt is de duurzaamheid van die vriendschap. Ik heb helaas gemerkt dat zodra dames in een vaste relatie zitten, het moeilijker wordt om de (jarenlange) vriendschap te vast te houden. Het is toch wat ongemakkelijk als jij heel close bent met een getrouwde vrouw, ook al is de basis puur vriendschappelijk.
Van die jaloerse kerels die niet willen dat hun vriendin bevriend is met mannen.. :')

Goede vriendin van me (puur platonisch, ja het kan!) had ook zo'n vriend die ineens dat soort eisen ging stellen, gelukkig is het een toffe vrouw en heeft ze die kneus gelijk gedumpt.
Mot guldets front marscherar vi, Germanska hem planterar vi.
Fr detta folk och fr dess land, vi svr att kmpa mot en vrld i brand.
pi_192271003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef TTSS het volgende:

[..]

Van die jaloerse kerels die niet willen dat hun vriendin bevriend is met mannen.. :')

Goede vriendin van me (puur platonisch, ja het kan!) had ook zo'n vriend die ineens dat soort eisen ging stellen, gelukkig is het een toffe vrouw en heeft ze die kneus gelijk gedumpt.
En nu ben jij de trotse berijder? :+
pi_192271008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat als je zelf nou ook gewoon een partner hebt?

De stelling gaat er vanuit dat iedere man voortdurend wanhopig bezig is om zijn piemel in de eerste de beste vrouw te parkeren en er geen andere opties zijn.

Er zijn ook gewoon andere dingen in het leven dan dat.
Dit inderdaad, goed verwoord. Maar als ik de topiques hier zo doorlees zijn veel mannen inderdaad gewoon wanhopige en seksbeluste kneusjes.
Mot guldets front marscherar vi, Germanska hem planterar vi.
Fr detta folk och fr dess land, vi svr att kmpa mot en vrld i brand.
pi_192271077
Ik heb nog nooit een vriendschap met een vrouw gehad zonder in elk geval n keertje bij mezelf te denken ‘als het zo loopt, neuk ik je gewoon’. Dat gezegd hebbende, een beetje kerel neukt als het moet een bijzonder breed spectrum aan verschillende soorten vrouwen, dat is nu eenmaal onze natuur. Als we lang genoeg zonder zitten, moeten ook de feministische dikkerdjes er aan geloven. Such is life.

Stay safe
Op zaterdag 27 april 2019 00:44 schreef fsociety59 het volgende:
Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
  woensdag 25 maart 2020 @ 23:55:28 #36
434098 Harlekien
Trotse narcist
pi_192278176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat hopen bij een 26 jaar oudere vrouw die al een vent heeft?

De band die we hebben is politiek van aard. Niet iedereen is altijd maar wanhopig aan het proberen ieder gat wat er langs komt te willen vullen.
Altijd een uitzondering op de regel, maar alsnog hoe weet je dat het van haar kant hetzelfde is?
Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Fernweh het volgende:
Als mijn ouders me mogen slaan, waarom niet mijn vriendin, een vriendin is zo goed als familie.
pi_192278356
Werkt alleen als ze niet in de buurt wonen.
Heb een vriendin die heeft toegegeven dat ze haar vriend zou dumpen voor mij als we in hetzelfde land zouden wonen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192278416
Ik heb vriendschappen met vrouwen waarmee ik nooit naar bed zou gaan om de volgende (helaas lullig/harde) reden:

Niet aantrekkelijk genoeg

Ik kan me niet voorstellen dat ik geen seks zou hebben met een aantrekkelijk vrouw met wie ik al een vriendschap heb, mocht dat moment zich ooit voortdoen

Ik heb liever geen seks dan seks met iemand die ik niet aantrekkelijk vind dus vriendschappen met deze mijn inziens onaantrekkelijke vrouwen zijn puur vriendschappelijk en geen warmhoudertjes voor ooit eventueel seks.

Vriendschap verwaterde wel naarmate 1 van de 2 in een relatie kwam. En dat effect is groter bij mijn vriendinnen dan mijn vrienden.

Ik geloof verder niet dat vriendschap tussen man en vrouw per se een utopie is.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ffokjs1328 op 26-03-2020 00:50:51 ]
pi_192278460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef TTSS het volgende:

[..]

Ik denk dat dit er aan ligt hoe knap je vriendin is om heel eerlijk te zijn.

Eisen stellen is nooit goed natuurlijk en een valide reden om het uit te maken maar ik snap zijn zorgen misschien wel ergens als z’n vriendin heel knap was waarvan je ook wel weet dat elke gozer dr zou willen doen (ook al is het oorspronkelijke contact platonisch).
pi_192278720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 16:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Smeug? Ik raak echt gortdroog van al die duidende en generaliserende en competitieve gendertopics inclusief statistiekvernacheling hier de laatste tijd.

Maar even ontopic, ik zie ook zat vrouwen orbiten bij mannen in de hoop op meer. Toegegeven, dat is lang niet altijd zonder seks, maar het lijkt me wederom gewoon iets menselijks..
Ja, het verbaasde mij dat fuckbuddyzonen vanuit de kant van de man niet altijd gebeurt, maar dat mannen soms ook friendzonen bij vrouwen die ze niet aantrekkelijk genoeg vinden voor relatie. Waar ik toch wel blij om ben maarja. Weer wat geleerd van dit topic.

Wat ik me dan ook afvraag is of mannen wel vrienden kunnen zijn met een voor hen aantrekkelijke vrouw wanneer zij lesbisch is?
Ground zero in a desperate life. i love the violence inside your mind.
pi_192278768
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendschap met een vrouw gehad zonder in elk geval n keertje bij mezelf te denken ‘als het zo loopt, neuk ik je gewoon’. Dat gezegd hebbende, een beetje kerel neukt als het moet een bijzonder breed spectrum aan verschillende soorten vrouwen, dat is nu eenmaal onze natuur. Als we lang genoeg zonder zitten, moeten ook de feministische dikkerdjes er aan geloven. Such is life.

Stay safe
Dit vat het wel zo'n beetje samen.

Ik ken hier 1 uitzondering op en dat was met een dame die zo gruwelijke obesitas had dat ik haar nooit maar dan ook nooit sexueel aantrekkelijk zou kunnen vinden. Daar wel een leuke vriendschap mee gehad en een vriend van mij zag dat best zitten. Dus zeg nooit nooit.
pi_192278779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 02:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, het verbaasde mij dat fuckbuddyzonen vanuit de kant van de man niet altijd gebeurt, maar dat mannen soms ook friendzonen bij vrouwen die ze niet aantrekkelijk genoeg vinden voor relatie. Waar ik toch wel blij om ben maarja. Weer wat geleerd van dit topic.

Wat ik me dan ook afvraag is of mannen wel vrienden kunnen zijn met een voor hen aantrekkelijke vrouw wanneer zij lesbisch is?
Zal ik even iets controversieels zeggen.

Vrouwen hebben minder humor dan mannen. Allemaal leuke evolutionaore hypotheses over dat mannen dat moesten ontwikkelen voor voortplanting en vrouwen niet etc.

Dit merk je gewoon in vriendschappen. Betekent niet dat vrouwen niet grappig kunnen zijn neem Brigritte kraandorp. Maar over het algemeen leveren vrouwen gezeik op en zijn ze minder grappig en dus minder geschikt als vriend.

Mannen zijn meer van samen dingen doen en soms praten over shit. Vrouwen omgekeerd vaak praten en soms dingen doen.

Heb allemaal lekker gegeneraliseerd en andere mensen ervaren het vast anders maar dit is mijn levenservaring
  donderdag 26 maart 2020 @ 02:37:16 #43
434029 KillemWieft
My funk is multilayered!
pi_192278821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef TTSS het volgende:
Hoezo zou je geen seks kunnen hebben als vrienden?
Dus dat. Ik heb met elke vrouw waar ik ooit bevriend mee ben geweest seks gehad. De ene keer kwam het er snel van maar soms ging er ook behoorlijk wat tijd overheen. Voor de vriendschap nooit een probleem geweest. Het werd een enkele keer pas een issue toen de nieuwe partner ervan op de hoogte werd gebracht. Dat soort zaken kan je beter voor jezelf houden. Je nieuwe partner hoeft echt niet alles te weten. De meeste mensen kunnen er niet mee omgaan.
Everybody's got a little light under the sun.
  donderdag 26 maart 2020 @ 07:36:54 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192279429
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 23:55 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Altijd een uitzondering op de regel, maar alsnog hoe weet je dat het van haar kant hetzelfde is?
Aangezien ik daar al meer dan 10 jaar geen enkele aanwijzing voor heb.

Niet iedereen is altijd maar wanhopig met seks bezig. Lijkt me zelfs erg gezond als je een band met het andere geslacht kunt hebben die niet op lust is gebaseerd. Dan stelt de rest van je leven ook nog iets voor.
pi_192279516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:51 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Dat kan maar de studie geeft aan dat dit weinig voor komt.
Ik ben totaal niet overtuigd. Want het kan ook iets zeggen over de personen die hierop afkomen. Ik kan mij prima voorstellen dat een man bij een gewone vriendin die voorstelt hieraan mee te doen denkt ‘geen zin’ en bij een vriendin waar hij romantische gevoelens voor heeft denkt ‘lijkt mij niets, maar voor haar doe ik alles’.

Er zit dus al iets van een preselectie in.

Zelf heb ik meerdere gewone vriendinnen en ook als ze knap zijn (wat eigenlijk ook voor mijn gewone vriendinnen geldt) is het niet zo dat ik bezig ben met afwachten tot het moment dat ik in hun broekje kan komen.

Het had misschien wel met ieder van hen onder andere omstandigheden een optie geweest, maar dat is iets anders.
pi_192279704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef probeer het volgende:
Dit is weer zo'n gevalletje waarin een clickbait-journalist bewust/onbewust een wetenschappelijk onderzoek foutief interpreteert. Waarbij een statistisch gezien significante afwijking vertaald wordt in "vastly different views of what it means to be “just friends” en "Although women seem to be genuine in their belief that opposite-sex friendships are platonic, men seem unable to turn off their desire for something more."

Het verschil tussen '4.55 van 9' en '3.90 van 9' is 'vastly' ja?

'3.97 van 9' betekent dat die groep wel begrijpt dat die vriendschappen puur platonisch zijn, maar '4.94 van 9' vertaalt zich dan opeens in "unable to turn off their desire for something more".

Een grotendeels bullshit-artikel.
Dank voor deze samenvatting. Ik was te lui om het te lezen.

Een gevalletje lies, damned lies and statistics. ;)
pi_192279723
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 17:40 schreef Marsenal het volgende:

Stay safe
Dit zegt iets over jou, want ik zit totaal anders in de wedstrijd.

Sowieso, dikkertjes neuken als je daar op afknapt. Sneu.
pi_192279786
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 00:55 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit er aan ligt hoe knap je vriendin is om heel eerlijk te zijn.

Eisen stellen is nooit goed natuurlijk en een valide reden om het uit te maken maar ik snap zijn zorgen misschien wel ergens als z’n vriendin heel knap was waarvan je ook wel weet dat elke gozer dr zou willen doen (ook al is het oorspronkelijke contact platonisch).
Als je dat denkt, dan ben je wel heel onzeker.

Ik maak mij daar totaal geen zorgen om, omdat ik weet dat mijn vriendin geen interesse heeft in andere mannen. Dus al die mannen werpen vergeefs hun hengel uit.
pi_192279805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 02:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Daar zit toch geen verschil. Of het nou is omdat die vriendin liever schaart of omdat je haar type niet bent lijkt mij niet relevant.

Daarnaast heb je nog altijd een hoop mannen die denken dat ze zo geweldig neuken dat iedere lesbische vrouw na een nacht met hen spontaan hetero wordt. ;)
  donderdag 26 maart 2020 @ 08:44:02 #50
319437 Man-Bear-Pig
Microbiologie is mijn ding
pi_192279988
Knappe vrouwen kan ik eigenlijk geen puur platonische relatie mee hebben. We kunnen bevriend zijn en alles zal lijken alsof we vrienden zijn, maar ik heb sowieso nagedacht over hoe het is om seks met je te hebben. Met lelijke vrouwen heb ik dit niet, dus daar is een puur platonische relatie wel mogelijk
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')