Ja ik vind het ook niet slim, net zoals ik het niet slim vind om specifiek niet te zeggen: nee, we gaan nu even niet op bezoek een paar weken want dat is dom maar "maximaal 3 personen en dan anderhalve meter afstand maar hoe handhaaf je dat he..."quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
dus dat
..
gelieve niet zelf na te denken
volg uw overheid
\
geen paniek
o wacht
RIVM: groei coronabesmettingen neemt afquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met een NOS-pushmelding? Die heb ik uitgeschakeld
Dat is wel typisch ja. Eerst ze de nationale propaganda omroep noemen, maar nu komen ze met nieuws en moeten ze propaganda gaan doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De NOS is er om nieuws te melden, niet om het land te redden.
AD push hetzelfde, lijkt mij niet verstandig inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Simmertje het volgende:
NOS push bericht, hoop niet dat mensen dit nu zien als vrijbrief om weer alles te gaan doen. Ja MaAr HeT nEeMt tOcH aF!?!?
Ik ook, maar blijkbaar pusht de NOS dit bericht https://nos.nl/artikel/23(...)positieve-trend.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met een NOS-pushmelding? Die heb ik uitgeschakeld
De vernietiging van de economie die nu ingezet is (wereldwijd) staat in geen verhouding tot de mortaliteit van dit virus. Dat jij dat niet 'sociaal' noemt zal mij echt aan mijn zitvlak oxiderenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De maatregelen die genomen zijn, zijn genomen om te voorkomen dat we strak de IC's voortijdig vol hebben.
Of het voldoende effect gaat hebben weten we pas vanaf begin volgende week, dus ik zou het sowieso niet "extreem overdreven" noemen.
Dat jij het prima vindt dat we straks 60-jarigen van IC's moeten weren om jongeren nog wel te kunnen helpen is op z'n zachtst gezegd niet sociaal.
Dat is positief, kan dit weekend gewoon weer naar buiten dus?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
RIVM: groei coronabesmettingen neemt af
Was de melding.
Mooi getekend, heb je dat zelf gedaan?quote:
Klopt, maar de titel is te suggestief.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De NOS is er om nieuws te melden, niet om het land te redden.
Japiequote:Op woensdag 25 maart 2020 11:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi getekend, heb je dat zelf gedaan?
Wat is er suggestief aan het feitelijk kloppende RIVM: groei coronabesmettingen neemt af?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar de titel is te suggestief.
Vandaag al weer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is positief, kan dit weekend gewoon weer naar buiten dus?
Kortom zonder bestrijdingen zouden we er 1 juni/juli ook vanaf zijnquote:
Yep, zeiden ze meteen al.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef Belg het volgende:
[..]
Kortom zonder bestrijdingen zouden we er 1 juni/juli ook vanaf zijn
Maar dan heb je wel een pak doden op je geweten
Ik lees daarna: 5150 (=13,8%) positief. Zoveel testen en dan rel. weinig positief??quote:
Dit weekend weer lekker samen naar het park, ja toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef iBenny het volgende:
Die pushmeldingen![]()
Nu.nl:
"RIVM: Verspreiding coronavirus in Nederland stabiliseert zich momenteel"
RTL Nieuws:
"RIVM: verspreiding coronavirus lijkt af te remmen"
...2 dagen na nieuwe maatregelen
Nu ben ik wel benieuwd wat het RIVM daadwerkelijk gezegd heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef iBenny het volgende:
Die pushmeldingen![]()
Nu.nl:
RTL Nieuws:
Is dat niet als gevolg van maatregelen van vorige week?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef iBenny het volgende:
Die pushmeldingen![]()
Nu.nl:
RTL Nieuws:
Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC capaciteit wederom uitgebreid hier.
PACU omgebouwd naar IC's.
bron: AD liveblogquote:10:57
Nu patiėnten vanuit de overvolle Brabantse ziekenhuizen over het land worden verdeeld, en het aantal besmettingen in de regio verder oploopt, neemt de druk op andere plekken toe. Dat gebeurt onder meer in Amsterdam, meldt Het Parool.
,,We hebben de afgelopen tien dagen de tijd gehad om onze capaciteit op te schalen,” zegt Roos van Nieuwenhuizen, hoofd van het medisch crisisteam van het Amsterdamse ziekenhuis OLVG. ,,Maar de laatste dagen gaat het hard. Wat we in Brabant zien, komt nu ook hier.” De stad heeft ‘de voorsprong’ op het zuiden van het land benut om zich zo optimaal mogelijk voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |