Flatten the curvequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Ongelooflijk die NOS melding![]()
Hoe snel wil je dat mensen weer gaan denken "Oh het gaat de goede kant op, we kunnen weer massaal naar buiten..!"
Hij zou zo de politiek in kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
Antwoord van Jaap is wel heel langdradig nu. Was een relatief simpele vraag en je krijgt een mega antwoord terug waarna je nog niks weet
Ja, maar dat maakt het dus ook geen zuivere vergelijking. Je bedoeld eigenlijk hetzelfde als ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:55 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Das dus ook niet volledig waar hoe boek je het af.
Als iemand terminaal is en nu corona krijgt zal hij/zij daar aan overlijden.
Maar krijgt hij/zij geen corona zal hij/zij vermoedelijk op hele korte termijn overlijden omdat hij/zei terminaal is.
Maar nu is het dus een corona dode ipv kanker bijvoorbeeld.
Ehh, wat..quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:56 schreef -river- het volgende:
Wijkagent zet zes jongeren ’zonder corona-besef’ huis uit
KAAG EN BRAASSEM - Een wijkagent in Kaag en Braassem heeft dinsdagavond zes jongeren een huis uit gezet die volgens hem „totaal geen corona-besef hadden.”
Op Twitter doet agent Hennie Wilthof zijn verhaal. „Een zestal jongeren gesproken, waren bij iemand op bezoek en zaten strak naast elkaar op de bank. Heb ze de woning uitgezet.”
Wilthof spreekt zijn verbazing uit over hoe jongeren met het coronavirus omgaan, want het was niet de eerste keer dat hij in moest grijpen. „Eerder deze week een achttal feestende jongeren op hun verantwoordelijkheid gewezen. Ongelooflijk naïef of gewoon heel dom?”
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-besef-huis-uit
nee, egoïsmequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:57 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dit komt echt overal voor in Europa, ik denk naïviteit...
Het mag best genoemd worden dat zelfs met deze afvlakking er nog steeds een groot probleem is op de IC's. Aangezien mensen daar meestal 2-3 weken liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Simmertje het volgende:
NOS push bericht, hoop niet dat mensen dit nu zien als vrijbrief om weer alles te gaan doen. Ja MaAr HeT nEeMt tOcH aF!?!?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe snel wil je dat mensen weer gaan denken "Oh het gaat de goede kant op, we kunnen weer massaal naar buiten..!"
Vind ik mooiquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:55 schreef Pumpalov het volgende:
Z'n eigen zaak om zeep geholpen. Aan woekerprijzen materiaal verkopen in eigen dorp. Hele dorp woest en gaat daar nooit meer friet kopen. Nu ook nog eens een verbod om dat gerief te verkopen
[ afbeelding ]
Idd. Jaap neemt hier vooral de kans om opnieuw de aanpak te duiden en waarom het allemaal nodig is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
Antwoord van Jaap is wel heel langdradig nu. Was een relatief simpele vraag en je krijgt een mega antwoord terug waarna je nog niks weet
De NOS is er om nieuws te melden, niet om het land te redden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Tgaat best prima allemaal dus?quote:
Ja ik vind het ook niet slim, net zoals ik het niet slim vind om specifiek niet te zeggen: nee, we gaan nu even niet op bezoek een paar weken want dat is dom maar "maximaal 3 personen en dan anderhalve meter afstand maar hoe handhaaf je dat he..."quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
dus dat
..
gelieve niet zelf na te denken
volg uw overheid
\
geen paniek
o wacht
RIVM: groei coronabesmettingen neemt afquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met een NOS-pushmelding? Die heb ik uitgeschakeld
Dat is wel typisch ja. Eerst ze de nationale propaganda omroep noemen, maar nu komen ze met nieuws en moeten ze propaganda gaan doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De NOS is er om nieuws te melden, niet om het land te redden.
AD push hetzelfde, lijkt mij niet verstandig inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:58 schreef Simmertje het volgende:
NOS push bericht, hoop niet dat mensen dit nu zien als vrijbrief om weer alles te gaan doen. Ja MaAr HeT nEeMt tOcH aF!?!?
Ik ook, maar blijkbaar pusht de NOS dit bericht https://nos.nl/artikel/23(...)positieve-trend.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er met een NOS-pushmelding? Die heb ik uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |