SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zie TT.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen![]()
Vanwege het schrappen van de examens vandaag toch maar een paar uurtjes werken.
Even een goed overzicht maken en dan de examenplanner leegmaken.
Ik zal eens bedenken wie ik een felicitatie bericht zal toesturen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
Doen jullie trouwens vandaag wel iets aan zeekoe-waarderingsdag?
http://awesomeocean.com/news/its-manatee-appreciation-day/
Ik ga maar eens uitgebreid in bad. Maar alleen als dat bad vol ligt met sla.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
Doen jullie trouwens vandaag wel iets aan zeekoe-waarderingsdag?
http://awesomeocean.com/news/its-manatee-appreciation-day/
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens bedenken wie ik een felicitatie bericht zal toesturen...
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga maar eens uitgebreid in bad. Maar alleen als dat bad vol ligt met sla.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:33 schreef just me het volgende:
Dan ben je hulpbehoevend, dan heb je een alarm om je pols, dan kun je niet van het toilet komen, je zit daar vanaf 3 uur vannacht en dan nog druk je dat fucking alarm niet in![]()
![]()
Tot zover mijn buurvrouw die het geluk had dat er iemand langskwam en dat ik een sleutel van het huis heb.
Maar echt, hoe stom of eigenwijs kun je zijn![]()
Bij thuiskomst mijn handen heel, heel goed gewassen !
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet slim.
Maar heb je je goede daad van vandaag toch alweer gedaan.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb net haar zoon gebeld dus ik kan weer letterlijk en figuurlijk afstand nemen
Ik ken mezelf te goed dus dit het is goed voor mij om afstand te nemen!quote:
Succes met de dagelijkse huishoudelijke 'rompslomp', just me.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken mezelf te goed dus dit het is goed voor mij om afstand te nemen!
en nu is het tijd om de pc af te sluiten en wat aan het huishouden te doen
Best wel oké, en ja ik werk momenteel ook van uit thuis, wat gelukkig zonder als te veel problemen verloopt. Hoe is het verder bij jou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is het, aRd? Ook thuis aan het werk?
Hetzelfde, alleen droogt het werk hier een beetje op. Of mensen zijn vanuit huis ineens heel fanatiek of het aanbod is gewoon minder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Best wel oké, en ja ik werk momenteel ook van uit thuis, wat gelukkig zonder als te veel problemen verloopt. Hoe is het verder bij jou?
Als je schilder bent, is het wel handig als je werk opdroogtquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hetzelfde, alleen droogt het werk hier een beetje op. Of mensen zijn vanuit huis ineens heel fanatiek of het aanbod is gewoon minder.
Als komiek moet je daarentegen niet al te veel droge grappen vertellen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je schilder bent, is het wel handig als je werk opdroogt
Klopt, maar ik ben geen schilderquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat veel mensen thuis zitten en zich vervelen. En er komen ook weer betere tijdenquote:
Het is vooral zo zuur dat het net wat beter ging en ik hoopte echt weer te gaan werken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat veel mensen thuis zitten en zich vervelen. En er komen ook weer betere tijden
Ik geloof gelijk dat het zuur is. Je moet jezelf trouwens sowieso niet voorbij lopen. Als je weer kunt werken, kun je beter rustig opbouwen, in plaats van meteen 50 uur per week na te streven. Begin eens met 20 of 24 uur, daarna 32... kijk hoe dat bevalt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is vooral zo zuur dat het net wat beter ging en ik hoopte echt weer te gaan werken.
En nou mag dat niet. Best een domper. En ik werd sowieso al afgeremd op dat vlak (als het aan mij ligt werk ik vanaf morgen weer 40-50 uur per week)
Ik mag blij zijn als ze me 3 uur per week toestaan nu
Maar met Corona zit dat er ook nog even niet in.
Bij 2x 3 uur per week liep ik al weer over te geven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik geloof gelijk dat het zuur is. Je moet jezelf trouwens sowieso niet voorbij lopen. Als je weer kunt werken, kun je beter rustig opbouwen, in plaats van meteen 50 uur per week na te streven. Begin eens met 20 of 24 uur, daarna 32... kijk hoe dat bevalt.
Voorheen had ik een baan waarbij ik 32 uur werkte (momenteel weer 36). Dat beviel mij toen prima.
Vervelend. Neem je tijd, niks forceren...quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij 2x 3 uur per week liep ik al weer over te geven.
Het wil gewoon echt niet. Zo stom......
Helaas kan ik niet luisteren. Zit op de werk-laptop zonder geluid.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:52 schreef Rafeiro het volgende:
En dan denk je waarom hoor ik niks....
Volume is ok, mute staat niet en oh wacht, de mp3 speler staat op 0%
Het kon slechterquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
En die 20 jaar was overdreven, qua zien, maar niet gesproken, heb hem op de radiologie afdeling in het ziekenhuis wel een paar keer gezien. En als iemand dan na de vraag hoe gaat het zegt "naar omstandigheden goed" dan is 1+1 2.
Vader van een goede jeugdvriend dus.
quote:19.30 uur: MadMaster - Hi-NRG
quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:51 schreef livelink het volgende:
Hoe erg is het met je gesteld als je moordneigingen krijgt als je een weervrouw hoort praten over een zonovergoten dag
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie een bekend appartementencomplex op tv. Ergens waar just me haar knie bevoeld werd
Dat is niet leuk nee. Dan maar even beeldbellen. Is niet het echte werk, maar toch....quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
Belde mn ma net even hoe het ging.
Dan is dat saai thuiszitten toch maar een kleinigheid.
Haar man is nu al bijna 2 weken opa van de laatste telg en ze zijn daar nog niet geweest.
En die opa is juist altijd zo trots, dat moet echt pijnlijk zijn.
Jongens, maak mij vanavond alsjeblieft aan het lachen. Ik sta open voor de flauwste grapjes ( @spijkerbroek )quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
De opwarming van de stream is gaande.
Tot zo!
Nou, reken er maar niet op dat ik snel reageer, want ik heb die mention-hoe-hoe-heet-@-dinges uitstaan!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongens, maak mij vanavond alsjeblieft aan het lachen. Ik sta open voor de flauwste grapjes ( @:spijkerbroek )
Goed dat je het zegt. Ik zal er niet op rekenen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, reken er maar niet op dat ik snel reageer, want ik heb die mention-hoe-hoe-heet-@:-dinges uitstaan!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb gewoon alles aanstaan trouwens. Dus als ik niet reageer, dan is het bewust
Ja, nu was de neiging om bewust niet te reageren toch wel groot. Maar vooruit.quote:
Dat kan nog steeds.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb wel een probleem nu. Ik was eigenlijk van plan om voor 19:30 koffie te zetten, maar nu is MM al bezig.
Je kunt al heupwiegend koffie gaan zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb wel een probleem nu. Ik was eigenlijk van plan om voor 19:30 koffie te zetten, maar nu is MM al bezig.
Dan miss ik Piggy.quote:
Nee, dit is de warmimg-up maar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar miss je niets aan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan miss ik Piggy.
Pun intended
*rent*quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is de warmimg-up maar.
Er mag nu nog genuttigd worden...
Ik geef je een voorzichtig plusje voor deze grap. Je kan wel beter.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan miss ik Piggy.
Pun intended
Ik dacht dat je bij de coffeeshop nu alleen nog maar af mocht halen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
Mijn koffie is net bij mij neergezet. Hoefde ik zelf niets voor te doen.
Ja, dat geldt voor de meeste mensen welquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij de coffeeshop nu alleen nog maar af mocht halen...
De hele Fame en Footloose soundtrack wellicht?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht trouwens wel Olivia Newton John met Physical.
Iets anders kan ik niet binnen het thema bedenken.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht trouwens wel Olivia Newton John met Physical.
Iets anders kan ik niet binnen het thema bedenken.
Ga ik doen! Vinden ze het niet gek als ze een kaartje van een volledig onbekende krijgen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9841104823987&type=3
Dochtertje van een oude bekende van mij.
Ik ga zo zelf ook maar even een kaartje kopen.
Maar als iemand een kaartje wil sturen, kudo's
En geen verwijzing naar mij, ze kennen deze naam niet (ik heet geen Rafeiro).
Gewoon om een meisje een beetje blij te maken.
Lijkt me juist leuk, en ze roepen zelf ook op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen! Vinden ze het niet gek als ze een kaartje van een volledig onbekende krijgen?
Wil ik ook wel doen, maar dat laatste idd..quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen! Vinden ze het niet gek als ze een kaartje van een volledig onbekende krijgen?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:32 schreef just me het volgende:
Even de gordijnen dicht doen, buren hoeven mijn gespring niet te zien
rot excuusquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Koffie drinken en hupsen gaat niet samen
Heb nu koffie over de hele vloer...quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:32 schreef just me het volgende:
Even de gordijnen dicht doen, buren hoeven mijn gespring niet te zien
Lief...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
Toen mijn zoon 9 maanden opgenomen was, kreeg hij elke week een kaartje van een totaal onbekende. Pas nadat hij al een tijd thuis was, kwamen we er achter dat het trouwe wekelijkse kaartje kwam van mensen bij mijn ouders in de straat. We zijn er toen langs gegaan om te bedanken en het was echt leuk om te zien hoe blij mijn zoon was om eindelijk te zien wie hem al die tijd een kaartje hadden gestuurd.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb nu koffie over de hele vloer...
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
Toen mijn zoon 9 maanden opgenomen was, kreeg hij elke week een kaartje van een totaal onbekende. Pas nadat hij al een tijd thuis was, kwamen we er achter dat het trouwe wekelijkse kaartje kwam van mensen bij mijn ouders in de straat. We zijn er toen langs gegaan om te bedanken en het was echt leuk om te zien hoe blij mijn zoon was om eindelijk te zien wie hem al die tijd een kaartje hadden gestuurd.
Ken je die mop over de vloer met koffie?quote:
Tofquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
Be like Pippiquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb nu koffie over de hele vloer...
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef just me het volgende:
Golfkennisje van mij heeft een dochter 'n huis wonen met lichamelijk gehandicapten, die mogen nu ook geen bezoek dus hopsakee we hebben allemaal 'n kaartje gestuurd, kleine moeite
In deze tijd is dat inderdaad wel een hart onder de riem voor veel mensen, denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef just me het volgende:
Golfkennisje van mij heeft een dochter 'n huis wonen met lichamelijk gehandicapten, die mogen nu ook geen bezoek dus hopsakee we hebben allemaal 'n kaartje gestuurd, kleine moeite
Ik baal ook heus wel hoor dat ik niet kan golfen maar ik ben mobiel en kan wandelen en fietsen en ik probeer de dag zo goed mogelijk door te komen. En af en toe balen magquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
In deze tijd is dat inderdaad wel een hart onder de riem voor veel mensen, denk ik.
Ligt ze nu dan in een verpleegtehuis? Of mocht ze naar huis?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn nicht heeft een paar maanden geleden een herseninfarct gehad en lag tot voor kort in een ziekenhuis, maar een paar dagen geleden moest ze daar weg om plaats te maken voor coronazieken. De hele familie, zo'n 25 huishoudens, heeft een kaartje gestuurd naar haar nieuwe adres
Verpleegtehuis. Ze is nog lang niet goed genoeg om naar huis te kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt ze nu dan in een verpleegtehuis? Of mocht ze naar huis?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, MadMaster. Ik durf niet te dansen met kinderen (inclusief vriendje van dochter) in de buurt
misschien willen ze wel mee doen !!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, MadMaster. Ik durf niet te dansen met kinderen (inclusief vriendje van dochter) in de buurt
Vast nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
misschien willen ze wel mee doen !!
dan met je tenen wiebelenquote:
Misschien dat ze wel héél snel weggaan als je begint te dansen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Geen 11 vanavond?
Staat 'ie weer illegaal met z'n cover bandje ergens te schnabbelen?
en wat doe jij ?quote:
Ze zijn al naar de tuin gevlucht. Maar dat lukte me al zonder te dansenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien dat ze wel héél snel weggaan als je begint te dansen..
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn al naar de tuin gevlucht. Maar dat lukte me al zonder te dansen
TMIquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wordt straks ook nog bevredigd...
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn al naar de tuin gevlucht. Maar dat lukte me al zonder te dansen
I feel lovequote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
spycam?quote:
het kan ook lust zijnquote:
Ik kan datquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Zelfs zonder te hoesten en rochelen?
Je snapt het principe van Hi-NRG al...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Lay all your love on me kan hier naadloos achteraan
Die heeft natuurlijk ook zijn @-meldingen uit staanquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Is @:DJ11 er niet, krijg je nog stééds PSB voor je kiezen![]()
Ik had 'm gewaarschuwd gisteren...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh dat doe ik op de Wiiquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Step left, step right, clap (repeat)
Hij zal er ook niks mee kunnen als hij staat te spelen op een fuck-corona-feestje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk ook zijn @:-meldingen uit staan
Hij is gewoon een Westendje omquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Step left, step right, clap (repeat)
quote:
Jemig, dat haar van die linker.quote:
Valt hij toch lelijk door de mand. 1- 0 voor het Fok!-corona-controleteam.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij zal er ook niks mee kunnen als hij staat te spelen op een fuck-corona-feestje.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt hij toch lelijk door de mand. 1- 0 voor het Fok!-corona-controleteam.
"Toeval" uhuh..quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik zet Radio 49 aan en hoor West End Girls (originele versie)
Ah, nu is het afgelopen, dus ik ga weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hi-NRG (uitgesproken als "high energy") is een genre van uptempo disco of elektronische dansmuziek (EDM) die is ontstaan in de Verenigde Staten tijdens de late jaren 1970 en vroege jaren 1980.
Als een muziek genre, gekenmerkt door een snel tempo, staccato hi-hat ritmes (en de vier-on-the-floor pattern), galmde "intense" vocalen en "pulserende" octaaf baslijnen, het was bijzonder invloedrijk op de EDM-scene. De vroegste associatie was met Italo disco.
Ik snap het wel, hoor @livelinkquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook jij snapt het principe van Hi-NRG.
Nu wij nog @:spijkerbroek
Dat zijn Toon Hermans en Herman van Veen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ohja, de zanger die letterlijk álles met vibrato zingt.
Jij hebt anders ook nog niks naadloos aan doen sluiten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor @:livelink
Ja, die ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn Toon Hermans en Herman van Veen...
Ik tik mee op de naad. Maat. maat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nog niks naadloos aan doen sluiten.
Ik zou het omschrijven als uplifting, uptempo disco / electronische popmuziek. Ik neem aan dat de sleutelsong van het genre, door Evelyn Thomas, ook nog wel even voorbijkomtquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook jij snapt het principe van Hi-NRG.
Nu wij nog @:spijkerbroek
quote:
Ik keur hem goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik tik mee op de naad. Maat. maat.
quote:
Daar ben je te laat voor...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als uplifting, uptempo disco / electronische popmuziek. Ik neem aan dat de sleutelsong van het genre, door Evelyn Thomas, ook nog wel even voorbijkomt
Ja, ja....quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Hier kan ik uren naar luisteren
I just can’t get enough
Het is niet zo heel toevallig een muziek genre.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat alles precies hetzelfde was: tempo, akkoorden... ik had gewoon de overgang tussen Erasure en dit nummer helemaal niet door.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet zo heel toevallig een muziek genre.
Jouw vriendjes van zoëven hebben er ook mee van doen gehad qua producers van remixen en zo...
Symph blijft toch nog wel even? Hij is nog niet bevredigd.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt de songtekst verkeerd verstaanDie luidt: I love my radio....
Gewoon uitzetten, dan kan ie ook niet meer roepenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat alles precies hetzelfde was: tempo, akkoorden... ik had gewoon de overgang tussen Erasure en dit nummer helemaal niet door.
Van Bobby Orlando heb ik ruim 100 Hi-NRG producties...quote:Eigenlijk is Bobby Orlando (de producer van het werk uit hun begintijd) meer high energy dan PSB zelf. Vind ik tenminste.
Dit is een remix van een versie uit de jaren 80 met wat samples van andere songs er in...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde een vleugje Wham, volgens mij.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
The Flirts - Passion
Dit is zo'n Orlando-productie, toch?
Wie?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Felix Da Housecat heeft hier duidelijk inspiratie uit gehaald...
Dit genre wordt dan ook wel de voorbode van de house toegedacht...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Felix Da Housecat heeft hier duidelijk inspiratie uit gehaald...
Zegt me niets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Felix Da Housecat
Een electro/houseproducer. Had een redelijke hit met Silver Screen.
Ik ken de naam, en misschien iets als ik het hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Felix Da Housecat
Een electro/houseproducer. Had een redelijke hit met Silver Screen.
Die komt morgenquote:
Ik neem rust tussendoor, maar ik geniet wel van deze muziekquote:
just me is een ervaring springer met die Wii van haar.quote:
Ik ben een geoefend sporterquote:
echt gaaf dat ik 'm weer werkend gekregen heb!quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
just me is een ervaring springer met die Wii van haar.
Ik heb eventueel reserve onderdelen, incl. een DJ spel...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
echt gaaf dat ik 'm weer werkend gekregen heb!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Spruitje doet wat nukkig op dit nummer.
Dus dan moet ik het ook afkeuren.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb eventueel reserve onderdelen, incl. een DJ spel...
dat dacht ik bij mijn kinderen ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms ben ik nog wel de baas, heel soms... .
Je moet ze gewoon terugfluiten; dat doen de vogels ook bij Raf.quote:
Mijn eega lukte het eerder vanavond ook al niet...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben bezig met het kaartje voor de kennis van Rafeiro, maar het is druk op Greetz. Kennelijk worden er veel kaartjes verstuurd deze dagen.
Ik had zondag besteld en het zou vandaag worden afgeleverd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben bezig met het kaartje voor de kennis van Rafeiro, maar het is druk op Greetz. Kennelijk worden er veel kaartjes verstuurd deze dagen.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de Future Feeling Edit versie.
De plaat der platen waar het allemaal mee begon...
Geen idee..quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
De volgende meneer kent niemand, maar je mag een gokje wagen op basis van de foto...
[ afbeelding ]
Dat is William Onyeabor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
De volgende meneer kent niemand, maar je mag een gokje wagen op basis van de foto...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:De Nigeriaanse William Onyeabor had in de jaren zeventig een eigen platenstudio en bracht tussen 1977 en 1985 negen albums uit op zijn Wilfilms label. Hij combineerde funk, afrobeat en elektronische muziek en werkte onder andere met synthesizers en drumcomputers. Dit leidde echter niet tot internationaal succes. De publiciteitsschuwe Onyeabor keerde de muziekwereld in 1985 de rug terug.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is William Onyeabor.Ik wou al zeggen: dat weet -ie dan wélSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"de rug terug"? Op welke Belgische site heb dat gevonden?quote:
Ik had het anders nooit geweten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: dat weet -ie dan wél
My bad, er stond nog een riedel achter en dat heb ik weg gehaald.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"de rug terug"? Op welke Belgische site heb dat gevonden?
Ah okeequote:Op woensdag 25 maart 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
My bad, er stond nog een riedel achter en dat heb ik weg gehaald.
Niet alles, kennelijk...
Nu moet je het wel herkennen, lijkt me...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dit?
Alleen in het intro hoor ik al twee dingen die me aan PSB-nummers doen denken.
Nee, ik ken dit echt niet. Ben vooral verbaasd over dat intro. Zit een riedeltje in dat precies lijkt op Radiophonic (PSB-nummer) en vervolgens die toonval naar beneden, precies zoals in Axis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet je het wel herkennen, lijkt me...
Het is de originele 12" versie van Menergy door Patrick Cowley uit 1981...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ken dit echt niet. Ben vooral verbaasd over dat intro. Zit een riedeltje in dat precies lijkt op Radiophonic (PSB-nummer) en vervolgens die toonval naar beneden, precies zoals in Axis.
Interessant... Dit (vooral het intro) moet ik eens aan een paar bekenden laten horen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de originele 12" versie van Menergy door Patrick Cowley uit 1981...
Wellicht I'm In Love With A German Filmstar?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Wie kan nog iets bedenken wat binnen dit genre past, maar wat nog niet gedraaid is?
Dit ken je toch wel?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben allang blij als ik het liedje herken.
Die dan weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Go west?
Om maar iets van de PSB te roepen.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben allang blij als ik het liedje herken.
Nee, dat past hier echt niet bij. Als je persé meer PSB wilt draaien dat wél past, kom je bij minder bekende tracks als In The Night (een vroege b-kant)quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Go west?
Om maar iets van de PSB te roepen.
* MadMaster gaat bij de brievenbus zitten wachten...quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Zo, kaartjes eindelijk verstuurd. Maar meteen nog wat meer mensen een kaartje gestuurd.
Had je mijn adres ook?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Zo, kaartjes eindelijk verstuurd. Maar meteen nog wat meer mensen een kaartje gestuurd.
Jazeker. Ik ben ook blijquote:
Don't leave me this way? (*twijfel*)quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Wie kan nog iets bedenken wat binnen dit genre past, maar wat nog niet gedraaid is?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Don't leave me this way? (*twijfel*)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Krijgt iedereen in het topic een kaartje, behalve ikke
Ik zou ook maar bij je brievenbus gaan zittenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Krijgt iedereen in het topic een kaartje, behalve ikke
De Ian Levine remix, de man die tientallen Hi-NRG producties heeft gedaan...quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Dat kan natuurlijk ook prima: It's A Sin (disco mix). Inclusief stukje vocoder
Deze hoor ik toch liever dan West End Girlsquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Dat kan natuurlijk ook prima: It's A Sin (disco mix). Inclusief stukje vocoder
Ja, binnenblijven en 1,5 meter van je boxen af.quote:
Daar staat wel een bank. Stom gedoe als je op de begane grond woont in een flat. Vergeet het soms echt een week om te kijken of ik post heb. Meestal is het toch alleen maar reclame bagger.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou ook maar bij je brievenbus gaan zitten
quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, binnenblijven en 1,5 meter van je boxen af.
Zou je het anders gewoon vergeten?quote:
Je hebt gelijk... Niet de disco mix, inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Ian Levine remix, de man die tientallen Hi-NRG producties heeft gedaan...
Ik zat niet op de klok te kijkenquote:
Het is het just me-drankje alert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Mijn just me-drankje alert ging net ook af![]()
Ik pak even een biertje
Deze mix lijkt trouwens wel veel op de disco mix. Maar goed om weer eens te horenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Als producer kan je je met dit genre aardig uitleven, alles kan er in...
Ik ben solidair.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is het just me-drankje alert.
Niet het livelink-drankje alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |