SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zie TT.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen![]()
Vanwege het schrappen van de examens vandaag toch maar een paar uurtjes werken.
Even een goed overzicht maken en dan de examenplanner leegmaken.
Ik zal eens bedenken wie ik een felicitatie bericht zal toesturen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
Doen jullie trouwens vandaag wel iets aan zeekoe-waarderingsdag?
http://awesomeocean.com/news/its-manatee-appreciation-day/
Ik ga maar eens uitgebreid in bad. Maar alleen als dat bad vol ligt met sla.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
Doen jullie trouwens vandaag wel iets aan zeekoe-waarderingsdag?
http://awesomeocean.com/news/its-manatee-appreciation-day/
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens bedenken wie ik een felicitatie bericht zal toesturen...
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga maar eens uitgebreid in bad. Maar alleen als dat bad vol ligt met sla.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:33 schreef just me het volgende:
Dan ben je hulpbehoevend, dan heb je een alarm om je pols, dan kun je niet van het toilet komen, je zit daar vanaf 3 uur vannacht en dan nog druk je dat fucking alarm niet in![]()
![]()
Tot zover mijn buurvrouw die het geluk had dat er iemand langskwam en dat ik een sleutel van het huis heb.
Maar echt, hoe stom of eigenwijs kun je zijn![]()
Bij thuiskomst mijn handen heel, heel goed gewassen !
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet slim.
Maar heb je je goede daad van vandaag toch alweer gedaan.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb net haar zoon gebeld dus ik kan weer letterlijk en figuurlijk afstand nemen
Ik ken mezelf te goed dus dit het is goed voor mij om afstand te nemen!quote:
Succes met de dagelijkse huishoudelijke 'rompslomp', just me.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken mezelf te goed dus dit het is goed voor mij om afstand te nemen!
en nu is het tijd om de pc af te sluiten en wat aan het huishouden te doen
Best wel oké, en ja ik werk momenteel ook van uit thuis, wat gelukkig zonder als te veel problemen verloopt. Hoe is het verder bij jou?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe is het, aRd? Ook thuis aan het werk?
Hetzelfde, alleen droogt het werk hier een beetje op. Of mensen zijn vanuit huis ineens heel fanatiek of het aanbod is gewoon minder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Best wel oké, en ja ik werk momenteel ook van uit thuis, wat gelukkig zonder als te veel problemen verloopt. Hoe is het verder bij jou?
Als je schilder bent, is het wel handig als je werk opdroogtquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hetzelfde, alleen droogt het werk hier een beetje op. Of mensen zijn vanuit huis ineens heel fanatiek of het aanbod is gewoon minder.
Als komiek moet je daarentegen niet al te veel droge grappen vertellen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je schilder bent, is het wel handig als je werk opdroogt
Klopt, maar ik ben geen schilderquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je schilder bent, is het wel handig als je werk opdroogt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |