Uhuquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:02 schreef mario390 het volgende:
boah dat we al over 5000 hebben weest ik niet
in italie is erg 70 000
de moderator van bb itale heeft van thuis naar de bewohners gesproken moet erst somiges vertalen
Spanje ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja italië is erg, daar liggen de doodzieke mensen in het ziekenhuis op de grond omdat er geen plaats meer is
In en in triest
Ja dat kanquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef mario390 het volgende:
in jullie land zijn veel meer overleden dann bij ons
Die zegt dat het maar een gewoon griepje is...quote:
Komt hem nog duur te staanquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:05 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die zegt dat het maar een gewoon griepje is...
Wat een sukkel zeg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:05 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die zegt dat het maar een gewoon griepje is...
nog meer dan italiequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:09 schreef 88-4 het volgende:
VS krijgt de grootste klap...vooral New York.
Nou dan misschien vandaagquote:
Die komt later vandaag vast dan welquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan misschien vandaag
Heb Sky nog niet gezien hier vanmorgen
Dat denk ik ook wel, uitgerust en klaar om te schakenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die komt later vandaag vast dan wel
Jaa, kan ik eerst nog even oefenen tegen de computerquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, uitgerust en klaar om te schaken
Lukt het wel eens te winnen van de computer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, kan ik eerst nog even oefenen tegen de computer
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch wat
Onze milieuregels verhinderen test nieuw coronavaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nieuw-coronavaccin
Winnen lukt indd niet, maar je leert wel hoe bepaalde zetten moet doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt het wel eens te winnen van de computer?
Heb altijd het idee dat je daar niet van winnen kan
Je kan er natuurlijk wel van leren.
Ja, dat is zo, leren kan je er altijd vanquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Winnen lukt indd niet, maar je leert wel hoe bepaalde zetten moet doen
De wonderen zijn de wereld blijkbaar niet uit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap de ouders van deze jongeren niet hoor
https://www.omroepgelderl(...)ijft-vijf-boetes-uit
He Stokj, leuk ik heb je hier nog niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef stokj het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld blijkbaar niet uit.
'Ouders' die sowieso al bijna geen fuck geven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Snap ik ook niet, maar blijkbaar weten ze het niet... en een puber van 15/16 houd je niet thuis natuurlijk.. Alhoewel wel slim zou zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Hey nattekatquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Ouders' die sowieso al bijna geen fuck geven.
Zullen misschien werkende ouders zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar blijkbaar weten ze het niet... en een puber van 15/16 houd je niet thuis natuurlijk.. Alhoewel wel slim zou zijn
Toch de taak aan de ouders om het hun kinderen goed bij te brengen hequote:
Misschien dat ouders indd beide werken..Voor de jeugd is ook wel vervelend, maar dat is voor eigenlijk iedereen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey nattekat
[..]
Zullen misschien werkende ouders zijn?
Ik blijf het niet snappen dat mensen er zo luchtig mee omgaan
MIjn kleinzoon in Enschede is 15 jaar, die komt niet naar buiten hoor.
Is een hele strijd geweest. Heeft veel naar de persconferenties moeten kijken
Hij ziet het nu in. Die wilde ook gaan voetballen met zijn vrienden.
Vind dit een extrema situatie en ben van mening dat iedere ouder zijn kind zeer goed moet informeren hier over. Pubers zijn niet makkelijk. Moeilijke tijd voor iedereenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat ouders indd beide werken..Voor de jeugd is ook wel vervelend, maar dat is voor eigenlijk iedereen..
Mijn neefje wilde ook naar buiten, maar mag ook niet.. Maar nu mogen kinderen wel weer met elkaar buiten spelen en eerst mocht dat niet.. Zo weird
Ze lezen het maar echt beelden zien ze niet, en doen er misschien te laconiek over, niet elke puber natuurlijk..
VOCHTIG POESJE!quote:
Filoquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:54 schreef Filosoofert het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEdemorgen
Mevrouw liefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Filooooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Filooooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE!
[..]
Filo
[..]
Mevrouw liefbaar
Coronagabber?quote:
Hey FF heb je gemist een paar dagenquote:
Ik jou ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF heb je gemist een paar dagen
En jou heb ik ook gemist.quote:
Nu al? We moeten nog een paar maandenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben dat corona gedoe wel een beetje zat eigenlijk
Kan mij niet snel genoeg gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu al? We moeten nog een paar maanden
He toch nog iemand die me mist.quote:
O lekker als je dat kan.quote:
Ja, wie niet, maar we komen er niet omheen helaas. Gaat nog wel even duren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben dat corona gedoe wel een beetje zat eigenlijk
Mij ook niet maar we moeten het er maar mee doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan.
Uhuquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mij ook niet maar we moeten het er maar mee doen
Tuurlijk.quote:
KOnden we het maar versnellenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij niet snel genoeg gaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Het is wel heel mooi weer.quote:
Je moet wel een broek aan,dat klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja alleen wat aan de frisse kant
Xdquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet wel een broek aan,dat klopt.
A jij luistert ook radio 538quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
PUSH UP
your body, your body next to mine
PUSH UP
Heel Nederland op slot vlak voor carnaval en iedereen zonder uitzondering die uit Italië komt isolerenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of met de kennis van nu het opnieuw doen. En dan beter.
Jij snaptquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel Nederland op slot vlak voor carnaval en iedereen zonder uitzondering die uit Italië komt isoleren
Dan na twee weken weer verder waar we gebleven waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |