Hey nattekatquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Ouders' die sowieso al bijna geen fuck geven.
Zullen misschien werkende ouders zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar blijkbaar weten ze het niet... en een puber van 15/16 houd je niet thuis natuurlijk.. Alhoewel wel slim zou zijn
Toch de taak aan de ouders om het hun kinderen goed bij te brengen hequote:
Misschien dat ouders indd beide werken..Voor de jeugd is ook wel vervelend, maar dat is voor eigenlijk iedereen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey nattekat
[..]
Zullen misschien werkende ouders zijn?
Ik blijf het niet snappen dat mensen er zo luchtig mee omgaan
MIjn kleinzoon in Enschede is 15 jaar, die komt niet naar buiten hoor.
Is een hele strijd geweest. Heeft veel naar de persconferenties moeten kijken
Hij ziet het nu in. Die wilde ook gaan voetballen met zijn vrienden.
Vind dit een extrema situatie en ben van mening dat iedere ouder zijn kind zeer goed moet informeren hier over. Pubers zijn niet makkelijk. Moeilijke tijd voor iedereenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat ouders indd beide werken..Voor de jeugd is ook wel vervelend, maar dat is voor eigenlijk iedereen..
Mijn neefje wilde ook naar buiten, maar mag ook niet.. Maar nu mogen kinderen wel weer met elkaar buiten spelen en eerst mocht dat niet.. Zo weird
Ze lezen het maar echt beelden zien ze niet, en doen er misschien te laconiek over, niet elke puber natuurlijk..
VOCHTIG POESJE!quote:
Filoquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:54 schreef Filosoofert het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEdemorgen
Mevrouw liefbaarquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Filooooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Filooooooooooooooooooooooo
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE!
[..]
Filo
[..]
Mevrouw liefbaar
Coronagabber?quote:
Hey FF heb je gemist een paar dagenquote:
Ik jou ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey FF heb je gemist een paar dagen
En jou heb ik ook gemist.quote:
Nu al? We moeten nog een paar maandenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben dat corona gedoe wel een beetje zat eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |