abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192260533
Sowieso zijn stellingen "als ze wel hadden voorbereid" en "als het dan had meegevallen" en "dan was het ook niet goed geweest" natuurlijk compleet idioot.

Dat zijn nogal wat mitsen en maren om je gelijk te halen, ik hoop dat je dat zelf ook wel kan inzien.

Het is mooi dta je het opneemt voro die club, maar kom dan met argumenten en geen mits maar en als stellingen
pi_192260536
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

bron
Ik zie nu net dat het artikel is aangepast, maar als de Democraten hier serieus over nadenken, dan weet je dat het een reële optie is. Mogelijk betekent dit wel het einde van de Dollar, echter een groot land als Amerika kan het zich permitteren om in isolatie te leven. Daarnaast zullen andere landen tegen dezelfde problemen aan lopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192260538
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Sowieso zijn stellingen "als ze wel hadden voorbereid" en "als het dan had meegevallen" en "dan was het ook niet goed geweest" natuurlijk compleet idioot.

Dat zijn nogal wat mitsen en maren om je gelijk te halen, ik hoop dat je dat zelf ook wel kan inzien.

Het is mooi dta je het opneemt voro die club, maar kom dan met argumenten en geen mits maar en als stellingen
Ik zie hier ook geen argumenten, behalve dan dat het "compleet idioot" is
pi_192260555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:49 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Ik zie hier ook geen argumenten, behalve dan dat het "compleet idioot" is
Nee, dat zie je scherp, dat was ook niet het doel van die post, de strekking was dat je stellingen als los zand aan elkaar hangen van voorwaarden.

:)
pi_192260559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zie nu net dat het artikel is aangepast, maar als de Democraten hier serieus over nadenken, dan weet je dat het een reële optie is. Mogelijk betekent dit wel het einde van de Dollar, echter een groot land als Amerika kan het zich permitteren om in isolatie te leven. Daarnaast zullen andere landen tegen dezelfde problemen aan lopen.
Illegalen moeten zich registreren, anders kunnen ze geen betalingen meer verrichten. Al het zwarte geld verdwijnt. Maar wat jij ook zegt, het isoleert ze ook. Als alle US citizens een rekening hebben, wat doe je met het buitenland en alle internationale banken met USD accounts.

Neem toch aan dat dat niet allemaal oplost in het niets.
pi_192260560
Overigens herinner ik me een onderzoek waarbij men een situatie als deze heeft bekeken en in hoeverre we zelfvoorzienend kunnen zijn, volgens mij bleek dat we ons prima kunnen redden, zelfs met de olie zit het goed, daar hebben we namelijk enorme opslagen van op de maasvlakte. Iemand die link kan vinden?
pi_192260571
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:52 schreef _I het volgende:

[..]

Illegalen moeten zich registreren, anders kunnen ze geen betalingen meer verrichten. Al het zwarte geld verdwijnt. Maar wat jij ook zegt, het isoleert ze ook. Als alle US citizens een rekening hebben, wat doe je met het buitenland en alle internationale banken met USD accounts.

Neem toch aan dat dat niet allemaal oplost in het niets.
Die blijft dan een parallelle munt. Het gaat met name dan om vertrouwen, je kunt het een beetje vergelijken met cryptocoins want je weet dat er dan geen dollars meer bij komen.
pi_192260573
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het einde van de dollar lijkt me onmogelijk, of willen ze die nieuwe dollar dan weer koppelen aan olie? De dollar is immers de enige munt die je uit de grond oppompt.

Ik vraag me af in hoeverre de rest van de wereld mee gaat
pi_192260593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die blijft dan een parallelle munt. Het gaat met name dan om vertrouwen, je kunt het een beetje vergelijken met cryptocoins want je weet dat er dan geen dollars meer bij komen.
Dat werkt alleen als je niet in het land zelf komt. Want dan kan je niet langer met papier betalen, je zal dan een crypto-account moeten hebben voor het retourgeld.

Anyhow. Zien we tegen die tijd wel. Als zij overschakelen, zal het hier niet lang duren voor we volgen.
pi_192260607
Veel kritiek op Jaap, maar het is het experiment van Jacco Wallinga. Die vindt het allemaal maar “leuk spannend”.
  woensdag 25 maart 2020 @ 07:58:22 #161
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192260610
Betekent dit dat Amerikanen ook eindelijk contactloos kunnen betalen?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192260625
quote:
The pandemic will change the world forever. We asked 12 leading global thinkers for their predictions.

In short, COVID-19 will create a world that is less open, less prosperous, and less free. It did not have to be this way, but the combination of a deadly virus, inadequate planning, and incompetent leadership has placed humanity on a new and worrisome path.
(Ja, weer Engels. -O- )

Bron ForeignPolicy.com

[ Bericht 8% gewijzigd door _I op 25-03-2020 08:06:59 ]
pi_192260652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 06:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Mwah.

We gaan allemaal dood en het RIVM is kut.

Niks nieuws dus.
Altijd mooi diezelfde doemdenkers in de nacht, die iedereen de schuld geven en menen dat als ze zelf ergens bij het RIVM zouden gewerkt hebben ze alle juiste beslissing zouden nemen ondanks het feit dat er nog niet genoeg betrouwbare kennis aanwezig was. 8)7 _O-
pi_192260666
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Het einde van de dollar lijkt me onmogelijk, of willen ze die nieuwe dollar dan weer koppelen aan olie? De dollar is immers de enige munt die je uit de grond oppompt.

Ik vraag me af in hoeverre de rest van de wereld mee gaat
Die zal zeer waarschijnlijk ontkoppelt worden, er is grote kans dat er een nieuwe wereldmunt ontstaat, mogelijk zelfs Chinees, maar het kan ook zijn dat het de Bitcoin wordt.
pi_192260687
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:55 schreef _I het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als je niet in het land zelf komt. Want dan kan je niet langer met papier betalen, je zal dan een crypto-account moeten hebben voor het retourgeld.

Anyhow. Zien we tegen die tijd wel. Als zij overschakelen, zal het hier niet lang duren voor we volgen.
De Amerikanen zullen prima willen ruilen, de meeste mensen snappen ook niet zo goed hoe geld werkt, stel dat de dollar valt, wie heeft dan een probleem? De mensen die de middelen hebben, of de mensen die dollars hebben? :)
pi_192260723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die zal zeer waarschijnlijk ontkoppelt worden, er is grote kans dat er een nieuwe wereldmunt ontstaat, mogelijk zelfs Chinees, maar het kan ook zijn dat het de Bitcoin wordt.
Bitcoin :')

Nooit.
pi_192260724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

De Amerikanen zullen prima willen ruilen, de meeste mensen snappen ook niet zo goed hoe geld werkt, stel dat de dollar valt, wie heeft dan een probleem? De mensen die de middelen hebben, of de mensen die dollars hebben? :)
Ik heb het niet over ruilen. Ik heb het over de waarde van de papieren dollar.

Als ik hier 1000 dollar heb liggen in cash. Hoe krijg ik die digitaal?
pi_192260727
Nu had die kleine klimaatwijsneus ook al het corona virus, je verwacht het niet hé als je zo doelloos de hele wereld rondreist :')
pi_192260734
Zojuist even terug gelezen over Slob's reactie bij Op1.. toch redelijk van de zotte dat ze nu pas met dat onderzoek zijn gestart? :{ zullen ze vandaag echt al met uitstel komen voor de scholen (t/m 8 mei)?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192260755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die kans is bijzonder klein zolang bijna alle olie verhandeld wordt in dollars.

Waarom zou de VS die dollar weggooien en de hele wereld in een ongekend grote crisis flikkeren?
pi_192260756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:57 schreef merdobach het volgende:
Veel kritiek op Jaap, maar het is het experiment van Jacco Wallinga. Die vindt het allemaal maar “leuk spannend”.
Dat maakt ze daar niks uit joh. De piek moet nog komen maar alles gaat daar alweer open :D @Scarface88 kom snel weer deze kant op jongen, Amerika gaat kapot.

Ik zag net de president van Brazilië zeggen dat het gewoon een griepje is; daar hebben ze schijnbaar ook geen contacten buiten de landsgrenzen :)
pi_192260764
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:08 schreef _I het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hawala bijvoorbeeld :)
pi_192260772
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die kans is bijzonder klein zolang bijna alle olie verhandeld wordt in dollars.

Waarom zou de VS die dollar weggooien en de hele wereld in een ongekend grote crisis flikkeren?
Je weet dat er ook iets speelt rond olie?
pi_192260780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:10 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zag net de president van Brazilië zeggen dat het gewoon een griepje is; daar hebben ze schijnbaar ook geen contacten buiten de landsgrenzen
Onze Bas heeft heel veel verstand van dit soort reacties, kennelijk is er geen informatie voorhanden, zie zijn waardevolle en weldoordachte bijdrage van vanmorgen _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Altijd mooi diezelfde doemdenkers in de nacht, die iedereen de schuld geven en menen dat als ze zelf ergens bij het RIVM zouden gewerkt hebben ze alle juiste beslissing zouden nemen ondanks het feit dat er nog niet genoeg betrouwbare kennis aanwezig was. 8)7 _O-
:')_____________________!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2020 08:12:50 ]
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:12:15 #175
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192260781
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:08 schreef _I het volgende:

[..]

Inscannen en in je wallet stoppen!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')