SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top TT...De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
geen TT is beste TTOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Blijft een top TT..De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
ToppiesDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
heb er ook al gezien met snoepbeertjes en de muziek van adeletwitter:enezozenreal twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:32:53Trakya'da karantina günleri
https://t.co/PB4tqLkxzn reageer retweetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Elkaar niet besmetten hequote:Op woensdag 25 maart 2020 00:02 schreef moemoe het volgende:
@:devzero en ik gaan mondkapjes tekenen.
https://skribbl.io/?0ODZmgPDdd5P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik niet.
Ben niet van de plaatjes radenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, wie die laatste?quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:hemarookworst, @:tjacka, @:00wildchild en nog iemand.
![]()
Kiek aan jij ben op dreef geweest met ronselen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:hemarookworst, @:tjacka, @:00wildchild en nog iemand.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Altijd leuk nieuwe mensen leren kennenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Moemoe for the winOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Maar goed, ik gooi de boel uit.
Fijne nacht
heb je wel eens diablo gespeeld danquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:12 schreef 00wildchild het volgende:
Oh. Die is nog niet eens uit hihaho dan wacht ik wel even.![]()
Laatste keer dat ik nog game issues had speelden mensen nog def jam en Need for speed dus shhtquote:![]()
Heb er een keer naar gekeken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je wel eens diablo gespeeld dan![]()
Red dead redemption is wel een gaaf spelquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik nog game issues had speelden mensen nog def jam en Need for speed dus shht![]()
is wel makkelijk punten scoren zo
@moemoe wanneer doen we shellshock dat spel vind ik tohc wel leuker denk ik![]()
Ik wilde even een pauzequote:Op woensdag 25 maart 2020 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
we zijn allemaal al verdwenen uit het spel.
![]()
twee spelletjes van 6 rondes is wel even genoegquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
we zijn allemaal al verdwenen uit het spel![]()
wordt shellshock nog wel eens gespeeld hier?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
@:moemoe wanneer doen we shellshock dat spel vind ik tohc wel leuker denk ik![]()
Dat kan mijn laptop uit begin vorige decennium niet aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja taktisch ...quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ivy,flay en daniel zijn nominiert
daniel werd gaan
dann zijn 9 vrouwen en nur meer 2 mannen![]()
![]()
minder blote mannen om te kijken voor je?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ivy,flay en daniel zijn nominiert
daniel werd gaan
dann zijn 9 vrouwen en nur meer 2 mannen![]()
vor me kunnen alle mannen verschwindenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
minder blote mannen om te kijken voor je?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor me kunnen alle mannen verschwinden![]()
![]()
Mag bestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat ik nu luister, staat niet op YouTubequote:Op woensdag 25 maart 2020 01:31 schreef devzero het volgende:
zolang het maar geen copy wordt van wat luister je nu![]()
Youtube link posten kost meer tijd in vergelijking met bolk typen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
er is vast wel een video met poepgeluiden te vindenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat ik nu luister, staat niet op YouTube![]()
Kloptquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Youtube link posten kost meer tijd in vergelijking met bolk typen.![]()
deze post ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Youtube link posten kost meer tijd in vergelijking met bolk typen.Uw ADH vitamine Worst
Ongetwijfeld maar dat luister ik nu nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
er is vast wel een video met poepgeluiden te vinden![]()
wat voor obscuur spul luister je danquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar dat luister ik nu nietUw ADH vitamine Worst
haal ik je alweer in door elkaar met @Grrrrrrrrquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar dat luister ik nu niet![]()
.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor obscuur spul luister je dan
The Corrector Does Hardcore - 9th installment![]()
Dat is toch bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:34 schreef devzero het volgende:
[..]
haal ik je alweer in door elkaar met @:grrrrrrrr![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
.
The Corrector Does Hardcore - 9th installment![]()
Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60quote:![]()
Ik ga van de week dan maar eens kijken of ik alles van ac_seven kan vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60![]()
grapjasquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60![]()
Wel een hele hoop videos gepost. Geen idee of het alles isquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga van de week dan maar eens kijken of ik alles van ac_seven kan vinden.
https://www.youtube.com/channel/UCUt9NiMskGCtdKwTrsJ5OWg/videos![]()
quote:ik neem mijn woorden terug
![]()
Ergens heb ik nog een lijstje. Op het 1e gezicht mis ik niets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een hele hoop videos gepost. Geen idee of het alles is
https://www.youtube.com/channel/UCUt9NiMskGCtdKwTrsJ5OWg/videos![]()
Mario ... waar gaat het over ?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
kevin spacey en samuel L.Jackson?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
![]()
te jodesquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doet pijn aan mijn hamer en aambeeld.![]()
![]()
dat moet je niet luisteren als je depressief bentquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doet pijn aan mijn hamer en aambeeld.![]()
![]()
Nee niet echt meer helaas ....quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
wordt shellshock nog wel eens gespeeld hier?
maar skribble ook niet![]()
en @moemoe wil zo graag. Maar vanavond was wel leuk, maar volgende keer zal ik als devzero meedoenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee niet echt meer helaas ....
maar skribble ook niet![]()
![]()
De flat kan niet hoog genoeg zijn om af te springen als je dit hebt moeten aanhoren voor een uurtje of 2quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
dat moet je niet luisteren als je depressief bent![]()
I don't know, wanneer ik zin heb om mensen op te trommelen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
@:moemoe wanneer doen we shellshock dat spel vind ik tohc wel leuker denk ik.
![]()
ik zat eerder aan een bot mes te denken, maar springen kan ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De flat kan niet hoog genoeg zijn om af te springen als je dit hebt moeten aanhoren voor een uurtje of 2als ik er ben, dan speel ik weer meequote:Op woensdag 25 maart 2020 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
I don't know, wanneer ik zin heb om mensen op te trommelen denk ik.
![]()
![]()
daar ben ik te oud voorquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:01 schreef devzero het volgende:
ach, er zijn toch al veel te veel slechte films gemaakt om je daar over druk te maken![]()
![]()
Nee ik heb even de verhaallijn gelezen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:03 schreef chufi het volgende:
Hou je dat allemaal bij dan ? Vroeger bestond dat nog niet hoor![]()
Ah OK op die manierquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee ik heb even de verhaallijn gelezen.![]()
Ik denk dat ik de film ooit had gelezen zonder de verhaallijn te hebben gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee ik heb even de verhaallijn gelezen.quote:In the midst of an elaborate conspiracy, an expert negotiator is driven to the edge when he's framed for the murder of his partner, as well as embezzling money from his department's pension fund. His only chance to prove his innocence is to take hostages himself, acquire the services of another expert negotiator, and find out who's running the conspiracy before it's too late. Written by Ted Walters![]()
![]()
Nadat je dit gelezen had, verlangde je toen naar jaren 60 Spaanse muziek?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de film ooit had gelezen zonder de verhaallijn te hebben gelezen
[..]![]()
Nee maar doe zo weer een nummertjequote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nadat je dit gelezen had, verlangde je toen naar jaren 60 Spaanse muziek?![]()
Ja, terwijl ik een bot aardappelschilmesje uit de keuken had gepaktquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nadat je dit gelezen had, verlangde je toen naar jaren 60 Spaanse muziek?![]()
Dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik een bot aardappelschilmesje uit de keuken had gepakt![]()
Wil je ons echt laten springen van 25 hoog?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2020 02:16:18 ]![]()
Op @0.36quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je ons echt laten springen van 25 hoog?![]()
Nee doe maar wat laterquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je ons echt laten springen van 25 hoog?
![]()
Ik moest ff terugkijken... maar toen hadden ze nog nergens 25 hoog in Nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:18 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
alleen zie je niemand echt springen![]()
25 meter mag ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest ff terugkijken... maar toen hadden ze nog nergens 25 hoog in Nederland![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:15 schreef devzero het volgende:
Ik zit nog steeds in de state of trance dankzij @:hemarookworst . Even rustig luisteren
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1535 / 8832
2. PlymouthFury / 1046 / 6075
3. devzero / 740 / 2933
4. FreshFruit / 690 / 4920
5. skysherrif / 609 / 5149
6. aKboR / 569 / 3207
7. Nizno / 550 / 5638
8. engine / 521 / 2816
9. dud0r / 520 / 3833
10. Dr.Mikey / 482 / 3224
11. Jippie68 / 401 / 3743
12. mario390 / 367 / 3025
13. Mrsloveable / 331 / 2642
14. madam-april / 227 / 3040
15. moemoe / 208 / 705
16. 88-4 / 207 / 1801
17. Mickytjuh / 191 / 1943
18. hemarookworst / 163 / 1231
19. PoezeligDing / 163 / 1203
20. Limoentjuh / 158 / 1551SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, het is rustig vanavond. Waar is @FreshFruit gebleven? Ik dacht dat hij me zo graag wilde inhalen (hij was me even voorbij)quote:![]()
Lollie in je hol.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Grote jongenHier heb je een lollie
[ afbeelding ]![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kom ik zo kittig over?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 03:17 schreef PP_Sound het volgende:
Ik mis Sebassser nog steeds op deze tijdstippen..
![]()
Oepsquote:Hi devquote:Op woensdag 25 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
engine aka hellokittyman is in the house
Goedemorgen moemsquote:
Leuke pakjes hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
engine aka hellokittyman is in the house
Even dud0r vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke DTSer zou achter deze 'superheld' zitten
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tjeempie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind mijn baard ook niet alles hoor, krijg je van te lang thuiswerken
[ afbeelding ]![]()
Ik heb 32 en 16 cores draaien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
hamsteren van elektriciteit is niet meer toegestaan.![]()
Ik heb hardcore draaien.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker hoor
Van alle markten thuisquote:Op woensdag 25 maart 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
hardcore van jou, piet piraat muziek van pp_sound en ik draai nog steeds state of trance
Doe sowieso maar geen Spaanse muziek meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
graag geen jaren 70 spaanse muziek meer
![]()
![]()
![]()
m1st1g is al gesprongen van het balconquote:Op woensdag 25 maart 2020 03:37 schreef engine het volgende:
[..]
Doe sowieso maar geen Spaanse muziek meer![]()
WeltrustenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
DoegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moemoe![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
Eigenlijk mag het niet meer, maar voor even vieren we dat moemoe alweer de downtime heeft
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ook eigenlijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
waarom blok je me dann?quote:Op woensdag 25 maart 2020 04:19 schreef moemoe het volgende:
Sssssst mario, niks zeggen, dan blijft het langer stil.![]()
maar wel veel aandachtquote:Op woensdag 25 maart 2020 04:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen ga je geen punt scoren.![]()
Hey"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alles goed maatjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jawel jawel, veel te vroeg wakker maar goed. Vast ritme of zo. En met jou?quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Moemoequote:
Krijg altijd ochtend nadien pas zicht van je mentions
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk dat we wel vaker Skribbl zullen spelen deze wekenquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moemoe
Krijg altijd ochtend nadien pas zicht van je mentions.
quote:.
![]()
Ben om 1 uur wakker gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel jawel, veel te vroeg wakker maar goed. Vast ritme of zo. En met jou?maar goed, nog genoeg films en series te zien. Zo weer effe een klein tukkie doen en dan weer keihard aan de arbeid
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker bezig goos! Nog de bergen in geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben om 1 uur wakker gewordenmaar goed, nog genoeg films en series te zien. Zo weer effe een klein tukkie doen en dan weer keihard aan de arbeid
Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig goos! Nog de bergen in geweest?
Maar is er geen weer voor.
Aai jammer man. Zou wel echt lekker zijn nu om daar even bij te komen van alles.quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gaat wel.
Maar is er geen weer voor.Zonder wrijving geen glans![]()
Staat nog steeds op mijn watchlist die seriequote:Op woensdag 25 maart 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel S4 komt bijna uit.
![]()
Snel doen!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Staat nog steeds op mijn watchlist die serie.
Mja. Kou is na morgennwel verdwenen. Na weekend weer mooiquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aai jammer man. Zou wel echt lekker zijn nu om daar even bij te komen van alles.
G E N O Tquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja. Kou is na morgennwel verdwenen. Na weekend weer mooiZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik niet word afgeleid door filmpjes van BTS, zal het vast binnenkort aan de beurt komen.
_! Prioriteiten MOEMOE
Morguh heren en moemoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook altijd vroeg wakker moemoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vond ik altijd zo vrolijk nunnerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er Mario. Iets leuks in bb?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: