Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60quote:
Ik ga van de week dan maar eens kijken of ik alles van ac_seven kan vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60
grapjasquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna alles staat tegenwoordig op Youtube. Behalve misschien een hoop obscure spaanse dingen uit de jaren 60
Wel een hele hoop videos gepost. Geen idee of het alles isquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ga van de week dan maar eens kijken of ik alles van ac_seven kan vinden.
quote:
Ergens heb ik nog een lijstje. Op het 1e gezicht mis ik niets.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een hele hoop videos gepost. Geen idee of het alles is
https://www.youtube.com/channel/UCUt9NiMskGCtdKwTrsJ5OWg/videos
Mario ... waar gaat het over ?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
kevin spacey en samuel L.Jackson?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:42 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
te jodesquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doet pijn aan mijn hamer en aambeeld.
dat moet je niet luisteren als je depressief bentquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doet pijn aan mijn hamer en aambeeld.
Nee niet echt meer helaas ....quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
wordt shellshock nog wel eens gespeeld hier?
en @moemoe wil zo graag. Maar vanavond was wel leuk, maar volgende keer zal ik als devzero meedoenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee niet echt meer helaas ....
maar skribble ook niet
De flat kan niet hoog genoeg zijn om af te springen als je dit hebt moeten aanhoren voor een uurtje of 2quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
dat moet je niet luisteren als je depressief bent
I don't know, wanneer ik zin heb om mensen op te trommelen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
is wel makkelijk punten scoren zo
@:moemoe wanneer doen we shellshock dat spel vind ik tohc wel leuker denk ik
ik zat eerder aan een bot mes te denken, maar springen kan ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De flat kan niet hoog genoeg zijn om af te springen als je dit hebt moeten aanhoren voor een uurtje of 2
als ik er ben, dan speel ik weer meequote:Op woensdag 25 maart 2020 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
I don't know, wanneer ik zin heb om mensen op te trommelen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |