Ben om 1 uur wakker gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel jawel, veel te vroeg wakker maar goed. Vast ritme of zo. En met jou?
Lekker bezig goos! Nog de bergen in geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben om 1 uur wakker gewordenmaar goed, nog genoeg films en series te zien. Zo weer effe een klein tukkie doen en dan weer keihard aan de arbeid
Gaat wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker bezig goos! Nog de bergen in geweest?
Aai jammer man. Zou wel echt lekker zijn nu om daar even bij te komen van alles.quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gaat wel.
Maar is er geen weer voor.
Staat nog steeds op mijn watchlist die seriequote:Op woensdag 25 maart 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel S4 komt bijna uit
Snel doen!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Staat nog steeds op mijn watchlist die serie.
Mja. Kou is na morgennwel verdwenen. Na weekend weer mooiquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aai jammer man. Zou wel echt lekker zijn nu om daar even bij te komen van alles.
G E N O Tquote:Op woensdag 25 maart 2020 05:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja. Kou is na morgennwel verdwenen. Na weekend weer mooi
quote:Op woensdag 25 maart 2020 05:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik niet word afgeleid door filmpjes van BTS, zal het vast binnenkort aan de beurt komen.
Dit vond ik altijd zo vrolijk nunnerquote:
Wat is er Mario. Iets leuks in bb?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |