quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, je hebt wel een eigen risico van 360 euro ofzo.
Ga ik morgen doen, ja. Had ik maar naar jullie advies van gister moeten luisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Voor sluitingstijd gaan, tenzij je brood nodig hebt.
Die winkels maken toch al torenhoge omzet, voor iedereen is het vervelend, maarja die supermarkten zitten niet op een boete van, wat is het?, 4000 euro te wachten.
Als jij je Jensen podcasts nog maar kunt kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Als ik het zo hoor dan is het best wel heftig!
want hij is jongquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef matthijst het volgende:
Waarom zit d'r zo'n ongeteste dan.
Voegt niks toe. Attention whore.
Ja hier nog een, het ding is alleen dat niet iedereen dat kan. Ik maak me er niet druk om, ik ga niet zitten klagen over wat maatregelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik loop normaal gesproken met een mandje en dan kan ik prima mensen ontwijken. Met zo’n hele kar gaat dat gewoon niet.
De meesten zeggen lichtjes last te hebben!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij je Jensen podcasts nog maar kunt kijken.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik meestal gewoon deze
https://brakofcorona.nl/
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef BlackNero het volgende:
Volgens mij heeft die 25-jarige er een stuk minder last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |