Ik noemde dat soort zooi altijd ranja. Lang niet gedronken zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, de een noemt het siroop, de ander ranja, de ander karvan cevitam en de ander limonade. Allemaal hetzelfde volgens mij
Ama klapt geen collega's, daar is ze namelijk veel te lief voorquote:
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel primaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik noemde dat soort zooi altijd ranja. Lang niet gedronken zeg.
hmmja, door quarantaine ben ik wel een kilo aangekomen....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel prima
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ama klapt geen collega's, daar is ze namelijk veel te lief voor
Elsenlohrin, de vijfde mystische druïde van Elhenrod, en bewaker van de Geheime Steen...quote:
hahahakutnerdjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Elsenlohrin, de vijfde mystische druïde van Elhenrod, en bewaker van de Geheime Steen...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht al er zijn toch niet meer voor spek en bonen mods
Ik doe dat met ijsthee. Alleen jammer dat dat zulke diepe gaatjes veroorzaakt in m'n kiezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel prima
Ik. Vrouwen zijn toch altijd lief en teder?quote:
Heh, meng jij ijsthee met water?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doe dat met ijsthee. Alleen jammer dat dat zulke diepe gaatjes veroorzaakt in m'n kiezen
Oh okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik. Vrouwen zijn toch altijd lief en teder?
Als ravioli blauw wordt heb je het te lang in je kast laten liggen Ettoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker hoor, spek en bonen en bruine suiker en ingeblikte lauwe ravioli.
Nee, maar in ijsthee zit ook water.quote:
Smurfenpasta, lekker heur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ravioli blauw wordt heb je het te lang in je kast laten liggen Etto
Beetje zoals Mortie die maanden oude vla zit weg te kanen in tijden van corona
Of betwist jij dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |