abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192264349
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, soms gaan er ook gewoon onjuiste verhalen over mensen in de rondte of zien ze er gewoon anders uit.

Net zoals die sneeuwscheppende man in Home Alone ;)
Dat ook. Maar ik ken genoeg mensen die niet helemaal zuiver op de graad lijken te zijn, maar waarvan ik toch goede, oprechte kanten zie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192264404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:21 schreef fietsie het volgende:
Ze gaan nu helicopter inzetten voor Corona transporten

https://www.lc.nl/friesla(...)voeren-25498692.html
Vloog gisteren al.
Hier is een deel van het parkeerdek afgezet voor het apparaat. Blijkbaar voldeed de landingsplaats op het dak niet meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:29:33 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192264417
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vloog gisteren al.
Hier is een deel van het parkeerdek afgezet voor het apparaat. Blijkbaar voldeed de landingsplaats op het dak niet meer.
Kan ook zijn dat de route er naar toe teveel "besmetbare oppervlakken en ruimtes" kent, zoals bv een lift.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192264661
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:26 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb dit gehad met een hamster. De lucht is denk ik vergelijkbaar.
Heb ik jullie wel eens verblijd met mijn 'verdwenen hamsters in mijn eerste huisje' verhaal? Die ik maanden later vond? En dat die geur in mijn top 5 van Ergste Stank ooit staat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:43:24 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192264677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb ik jullie wel eens verblijd met mijn 'verdwenen hamsters in mijn eerste huisje' verhaal? Die ik maanden later vond? En dat die geur in mijn top 5 van Ergste Stank ooit staat?
Gaat klaarzitten voor een verhaal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192264714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een nieuw energiecontract, scheelt 40 euro per maand. Of eigenlijk niet want dat is wat de nieuwe auto aan stroom kost. Maar dus meer stroom voor dezelfde prijs.
Oh ja, ik moet er ook nog even induiken. Contract loopt af in mei.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192264723
quote:

[..]

Ik heb tot nu toe niks geroken dat de menselijke lijkenlucht uit de dissectiezaal beneden onze microscopiezaal (ik weet niet hoe het komt, maar je kunt beter een dode hond op tafel hebben liggen...true story!) , de necrotiserend weefsel van een tumorbult, of de puslucht van een pyometra konden toppen... maar wel dus?
pi_192264732
quote:

[..]

De titel, en ik denk ook de strekking, komt enorm overeen met 1 van mijn jeugdherinneringen. :Y
pi_192264775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh wat tof!

En ach, ook mensen die misschien niet altijd helemaal zuiver aanvoelen, kunnen mooie dingen doen. :)
Sowieso laten hoop mensen nu ineens een heel andere kant zien merk ik.

Veel mensen zijn ineens vriendelijker, behulpzamer...
blijkbaar als de nood aan de man is... zit er toch nog wat extra’s in de voorraad menselijkheid.
pi_192264813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:43 schreef fietsie het volgende:

Gaat klaarzitten voor een verhaal.
Tragedie in 3 delen. Deel 1 voor iedereen te behappen. Deel 2 heel naar. Deel 3 een soort minder visuele samenvatting.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:50:45 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192264831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe niks geroken dat de menselijke lijkenlucht uit de dissectiezaal beneden onze microscopiezaal (ik weet niet hoe het komt, maar je kunt beter een dode hond op tafel hebben liggen...true story!) , de necrotiserend weefsel van een tumorbult, of de puslucht van een pyometra konden toppen... maar wel dus?
Brr. Geen ervaring mee gelukkig. Wel met pussmaak wegens abces op mijn kaak. Dat was tot het abces barstte fascinerend. Daarna niet meer.
Spoilers!
pi_192264846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sowieso laten hoop mensen nu ineens een heel andere kant zien merk ik.

Veel mensen zijn ineens vriendelijker, behulpzamer...
blijkbaar als de nood aan de man is... zit er toch nog wat extra’s in de voorraad menselijkheid.
Merk dat bij het wandelen ook. Je kijkt elkaar aan, glimlach en je maakt beiden een bochtje om de afstand groter te maken (honden helpen niet altijd mee :P )

Zo, net (te vroeg dus 13 euro korting misgelopen) bij Intratuin een paar tuinkleden besteld voor op het balkon. Heb nu wel mooi de tijd om ze op maat te knippen, aan elkaar te plakken etc.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:52:19 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192264857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tragedie in 3 delen. Deel 1 voor iedereen te behappen. Deel 2 heel naar. Deel 3 een soort minder visuele samenvatting.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Arme hamsters :'(
Spoilers!
pi_192264858
quote:

Puslucht staat ook in mijn top 5 :') Op 1 denk ik. Necrotiserend weefsel doet het ook prima in de top 5. En verder een doos garnalen in mijn diepvries nadat ik van vakantie terug kwam en de werklui die in mijn keuken bezig waren de stekker van de koelkast/diepvries er uit hadden gehaald.
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:53:21 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192264876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Fascinerend; wat zou een hamster nou aantrekkelijk vinden aan de geur van behanglijm?
pi_192264892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:53 schreef fietsie het volgende:

Fascinerend; wat zou een hamster nou aantrekkelijk vinden aan de geur van behanglijm?
Volgens mij is het best zoet? Ik weet het niet. En ook niet één, maar allebei. En ze hebben eerst die emmer op moeten klimmen :?
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:54:52 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192264905
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is het best zoet? Ik weet het niet. En ook niet één, maar allebei. En ze hebben eerst die emmer op moeten klimmen :?
Of er stond iets hogers naast en ze "daalden af" ?
pi_192264908
Wordt het niet vaak op basis van zetmeel gemaakt? Suikerssssss....?
pi_192264919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:54 schreef fietsie het volgende:

Of er stond iets hogers naast en ze "daalden af" ?
Kan ik me niet meer herinneren.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:55 schreef Candaasje het volgende:
Wordt het niet vaak op basis van zetmeel gemaakt? Suikerssssss....?
Ja, zoiets geloof ik wel. Dus eh, ik snap het ook nog wel. Ik snap ook wel dat ik daar niet gezocht had.
pi_192264922
Hoo Isa. ;(

Mijn verhaal is toch wel...anders. Er kwam iig geen behangplaksel aan te pas.

Ik had ook een hamster.Ik was een jaar of 9. En na een tijdje was ie ineens weg, uit z'n kooi. Kooi stond in het kantoor/werkkamer/computerkamer in huis. Dus opzich kon hamster niet heel ver zijn, want die deur zat eigenlijk altijd dicht.

Emmer neergezet met eten en lekkers waar ie dan met een trappetje van boeken wel in kon, maar niet meer uit om m te vangen. Niks.
Volgende dag, niks. Dag daarop, niks.

Overal in die kamer gezocht. In alle wandkasten, overal onder. Niks.

Nou ja, op een gegeven moment denk je dan toch 'hij zal wel ontsnapt zijn dan'. En toen begon het te stinken in die kamer.
En dat werd steeds erger. We hebben de hamster uiteindelijk gevonden. In een kast, achter de administratie van 10 jaar oud, waar ie een nest van gemaakt had. Hij was, gelukkig, redelijk ingedroogd? En ook al wel...ontbonden. Ofzo. Het was iig geen hele ranzige zooi. Wel zielig, natuurlijk. ;(
pi_192264936
Och erm, die hamsters.

Hier ook niet echt een fijn hamsterverhaal. Wij hadden 2 hamsters, en mijn zusje (ze was in ieder geval jonger dan 8) was ziek en mocht als troost een hamster op schoot. Maar de ruggegraat van een hamster was niet bestand tegen de kracht van een klein meisje :'( Zij kan zich het niet herinneren, ik de schreeuw van mijn moeder wel.

En zelf, ik had waterschildpadjes en ze waren dood. Dus begraven. Een jaar later vertelde iemand dat die beesten ook aan winterslaap deden. Plek in de tuin waar ze lagen nog omgespit maar nooit weer gevonden.
pi_192264956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Puslucht staat ook in mijn top 5 :') Op 1 denk ik. Necrotiserend weefsel doet het ook prima in de top 5. En verder een doos garnalen in mijn diepvries nadat ik van vakantie terug kwam en de werklui die in mijn keuken bezig waren de stekker van de koelkast/diepvries er uit hadden gehaald.
Oh ja, vriezers met vlees. Wij hadden een extra-extra vriezer gekocht op MP voor al het beestjes-eten want opvang en veel huisdieren en dingen. Die stond in de garagebox. Daar kwam ik 1x in de 4 weken ofzo.

Ik kwam er dus achter, dat ie vrij vlot nadat we m gekocht en gevuld hadden, stuk is gegaan. ;( Daar kwam ik achter omdat ik de deksel open trok en er 70 kg rottend vlees in lag. Dat is niet oke *O*
pi_192264963
Jouw verhaal doet me trouwens denken aan onze kayaktocht in Canada, Isa.
Daar hadden we op de eilandjes waar we overnachtten 'wchokjes' met emmers. Alleen eentje was na het bezoek van een eerdere groep niet goed afgesloten met een deksel...zaten dus muizen in. Een was al dood, de ander zijn rug werd letterlijk aangevreten door de andere muizen.

We hebben ze bevrijd, (die ene hebben we nog een tijdje in de gaten gehouden en hij heeft wat voedsel gekregen. Op den duur rende hij wel weer weg...dus misschien...)
en ik heb een plankje in de emmer gezet zodat ze er toch uit konden komen, mochten ze er in de toekomst weer invallen....
pi_192264970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Och erm, die hamsters.

Hier ook niet echt een fijn hamsterverhaal. Wij hadden 2 hamsters, en mijn zusje (ze was in ieder geval jonger dan 8) was ziek en mocht als troost een hamster op schoot. Maar de ruggegraat van een hamster was niet bestand tegen de kracht van een klein meisje :'( Zij kan zich het niet herinneren, ik de schreeuw van mijn moeder wel.

En zelf, ik had waterschildpadjes en ze waren dood. Dus begraven. Een jaar later vertelde iemand dat die beesten ook aan winterslaap deden. Plek in de tuin waar ze lagen nog omgespit maar nooit weer gevonden.
Zo is mijn moeder ook al eens een huisdierschildpad kwijt geraakt ja. :')
pi_192264973
quote:
Och erm, die hamsters.

Ocharm..... ook die arme schildpadden ;(
pi_192264990
Oke, last one:
mijn vader en zijn broer hadden vroeger een cavia. Die is op een nacht ook ontsnapt uit z'n hok en onder het vloerkleed in de woonkamer gekropen.
Mijn oma kwam de volgende ochtend beneden en is toen bovenop de cavia gaan staan. ;( RIP.
pi_192265036
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Hoo Isa. ;(

Mijn verhaal is toch wel...anders. Er kwam iig geen behangplaksel aan te pas.

Ik had ook een hamster.Ik was een jaar of 9. En na een tijdje was ie ineens weg, uit z'n kooi. Kooi stond in het kantoor/werkkamer/computerkamer in huis. Dus opzich kon hamster niet heel ver zijn, want die deur zat eigenlijk altijd dicht.

Emmer neergezet met eten en lekkers waar ie dan met een trappetje van boeken wel in kon, maar niet meer uit om m te vangen. Niks.
Volgende dag, niks. Dag daarop, niks.

Overal in die kamer gezocht. In alle wandkasten, overal onder. Niks.

Nou ja, op een gegeven moment denk je dan toch 'hij zal wel ontsnapt zijn dan'. En toen begon het te stinken in die kamer.
En dat werd steeds erger. We hebben de hamster uiteindelijk gevonden. In een kast, achter de administratie van 10 jaar oud, waar ie een nest van gemaakt had. Hij was, gelukkig, redelijk ingedroogd? En ook al wel...ontbonden. Ofzo. Het was iig geen hele ranzige zooi. Wel zielig, natuurlijk. ;(
Die is natuurlijk van de honger en dorst overleden -O- Ook heel zielig.
pi_192265045
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:59 schreef Lonaa het volgende:
Oke, last one:
mijn vader en zijn broer hadden vroeger een cavia. Die is op een nacht ook ontsnapt uit z'n hok en onder het vloerkleed in de woonkamer gekropen.
Mijn oma kwam de volgende ochtend beneden en is toen bovenop de cavia gaan staan. ;( RIP.
Zoiets deed een vriend van mij bij een kuikentje. Die was bij een vriendin in haar tuin een enorm beveiligd hok aan het maken (met stroom erop) omdat daar een paar vossen meerdere keren slachtpartijen hadden aangericht onder de kippen en konijnen. Hij stapte van een trappetje en krak.
pi_192265048
quote:
Och erm, die hamsters.

Hooo, dat laatste! :o Erm, wat doen we huisdieren toch aan :X
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:03:45 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192265053
Wat een arme verhalen over huisdieren toch..

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe mijn konijn is overleden.. gewoon "normaal " geloof ik..

De technische briefing op TV is ook erg interessant.. :+

En daarnaast.. hoe vind ik restaurants die nu thuisbezorgen? Is daar een speciale app voor ofzo?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192265061
Wat een gruwelijke dierenverhalen hier :o :X

*leest* :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192265062
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:57 schreef Lonaa het volgende:

Oh ja, vriezers met vlees. Wij hadden een extra-extra vriezer gekocht op MP voor al het beestjes-eten want opvang en veel huisdieren en dingen. Die stond in de garagebox. Daar kwam ik 1x in de 4 weken ofzo.

Ik kwam er dus achter, dat ie vrij vlot nadat we m gekocht en gevuld hadden, stuk is gegaan. ;( Daar kwam ik achter omdat ik de deksel open trok en er 70 kg rottend vlees in lag. Dat is niet oke *O*
:X nee, mijn diepvriesje was zo'n kleintje voor een brood en pak doperwtjes en zo en daar lag heel toevallig een zak garnalen in die dus ongelofelijk stonken. Niet 70 kg rottend vlees :r
pi_192265084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:58 schreef Candaasje het volgende:
Jouw verhaal doet me trouwens denken aan onze kayaktocht in Canada, Isa.
Daar hadden we op de eilandjes waar we overnachtten 'wchokjes' met emmers. Alleen eentje was na het bezoek van een eerdere groep niet goed afgesloten met een deksel...zaten dus muizen in. Een was al dood, de ander zijn rug werd letterlijk aangevreten door de andere muizen.

We hebben ze bevrijd, (die ene hebben we nog een tijdje in de gaten gehouden en hij heeft wat voedsel gekregen. Op den duur rende hij wel weer weg...dus misschien...)
en ik heb een plankje in de emmer gezet zodat ze er toch uit konden komen, mochten ze er in de toekomst weer invallen....
Ze waren begonnen aan een levende muis? Wow. Wat sneu. Goed van dat plankje ^O^
pi_192265115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:03 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe mijn konijn is overleden.. gewoon "normaal " geloof ik..

En daarnaast.. hoe vind ik restaurants die nu thuisbezorgen? Is daar een speciale app voor ofzo?
Geen idee. Gewoon thuisbezorgd zitten er nu ook een aantal bij, maar misschien ook via de website van het restaurant naar keuze zelf?
pi_192265148
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:03 schreef Barreltje het volgende:

In de Arnhem pagina op zowel FB als Instagram komen ze voorbij.
pi_192265162
Ik dacht dat ik er geen had maar nu zegt Barrel ‘konijn’. :D

Toen ik een jong Catje was hadden we een konijn. Best sneu achteraf, te klein hok, vast ook een goede voeding want wat er uit het beest kwam waren geen normale keutels. Maja, ik was een jaar of zes dus had dat niet door. En ouders deden er weinig aan.
Konijn werd steeds minder boeiend dus op een dag stelden mijn ouders voor hen in onze wei te zetten: vrijheid *O*

Ik vond dat een prima plan, kon ik hem daar opzoeken en kon hij lekker rondlopen tussen de schapen, ganzen en wat daar verder rondliep O+

Volgende dag: konijn weg :{
Ik vond een gaatje in de afrastering, daar was hij vast door ontsnapt, dachten we :Y En nu kon hij spelen in het bos O+

Jaren (echt jaaaaaaren) later kwam konijn ter sprake en ik vertelde dit verhaal. Met de toevoeging dat hij als huiskonijn waarschijnlijk binnen de korte keren is doodgegaan, zo slim was ik in de loop der jaren wel geworden.
Mijn ouders zaten erbij en vroegen of ik het ware verhaal niet wist?

Konijn bleek die eerste nacht in de badkuip gevallen te zijn, die wij als vijver hadden. Mijn vader had het lijk ‘s morgens ontdekt en gauw eruit gevist. Zij blij dat ik zelf met een verklaring kwam!

Hele gezin wist het, alleen niemand had bedacht mijn tere zieltje later alsnog in te lichten. Ik was 21 toen ik erachter kwam :')
pi_192265186
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:X nee, mijn diepvriesje was zo'n kleintje voor een brood en pak doperwtjes en zo en daar lag heel toevallig een zak garnalen in die dus ongelofelijk stonken. Niet 70 kg rottend vlees :r
:X

Zo’n vriezer had oma ook. Gat gegraven in de tuin en de hele zooi erin gekieperd.
En toen vertelde oma dat ze haar goud in die diepvries bewaarde. Kon de familie door die stinkende zooi gaan graven, bleueueueuergh!
pi_192265212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee. Gewoon thuisbezorgd zitten er nu ook een aantal bij, maar misschien ook via de website van het restaurant naar keuze zelf?
Ik vond een lijstje op de lokale omroep.

En op www.waarkanikafhalen.nl komen ook steeds meer restaurants te staan.
pi_192265298
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo’n vriezer had oma ook. Gat gegraven in de tuin en de hele zooi erin gekieperd.
En toen vertelde oma dat ze haar goud in die diepvries bewaarde. Kon de familie door die stinkende zooi gaan graven, bleueueueuergh!
_O-
pi_192265339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze waren begonnen aan een levende muis? Wow. Wat sneu. Goed van dat plankje ^O^
Ja, zaten er al een paar dagen in.

Het was maar goed dat ik even in de emmer keek voor gewoon mijn 'ding' te gaan doen, anders waren ze ook nog kleddernat geweest :'(

Ah, sneu Cat!

Ja mijn verleden met konijnen is ook niet zo rooskleurig. Ik neem dat mijn ouders toch wel ergens kwalijk hoor. Ondanks dat ze geen internet hadden, was het gewoon sneu hoe klein behuisd die dieren erbij zaten. Over lockdown gesproken...

(De tamme ratjes in huis hadden het wel goed, dat dan weer wel. Het was niet dat mijn ouders niks om dieren gaven hoor, meer onwetendheid/onkunde.)
pi_192265344
quote:

[..]

Nee....... :D
pi_192265347
quote:

[..]

Ik zou geloof ik dan een paar weken wachten :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 12:26:23 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192265424
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Echt alle?
Jammer dat ie dan zolang vrijgezel moet blijven, maar wel super lief van hem ^O^
Hij was 40 jaar lang getrouwd, 3 kids.
pi_192265427
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik dacht dat ik er geen had maar nu zegt Barrel ‘konijn’. :D

Toen ik een jong Catje was hadden we een konijn. Best sneu achteraf, te klein hok, vast ook een goede voeding want wat er uit het beest kwam waren geen normale keutels. Maja, ik was een jaar of zes dus had dat niet door. En ouders deden er weinig aan.
Konijn werd steeds minder boeiend dus op een dag stelden mijn ouders voor hen in onze wei te zetten: vrijheid *O*

Ik vond dat een prima plan, kon ik hem daar opzoeken en kon hij lekker rondlopen tussen de schapen, ganzen en wat daar verder rondliep O+

Volgende dag: konijn weg :{
Ik vond een gaatje in de afrastering, daar was hij vast door ontsnapt, dachten we :Y En nu kon hij spelen in het bos O+

Jaren (echt jaaaaaaren) later kwam konijn ter sprake en ik vertelde dit verhaal. Met de toevoeging dat hij als huiskonijn waarschijnlijk binnen de korte keren is doodgegaan, zo slim was ik in de loop der jaren wel geworden.
Mijn ouders zaten erbij en vroegen of ik het ware verhaal niet wist?

Konijn bleek die eerste nacht in de badkuip gevallen te zijn, die wij als vijver hadden. Mijn vader had het lijk ‘s morgens ontdekt en gauw eruit gevist. Zij blij dat ik zelf met een verklaring kwam!

Hele gezin wist het, alleen niemand had bedacht mijn tere zieltje later alsnog in te lichten. Ik was 21 toen ik erachter kwam :')
Och hemeltje :D Ik schoot in de lach. Sorry konijn. Hoe voelde dat, om zoveel jaar later De Waarheid te horen? En ik ben het op zich wel eens met je ouders om dat niet aan je te vertellen. 21 is oud genoeg *)

Prince Charles heeft ook al coronabesmetting. En Trump wil zsm alles bij het oude, want hij vindt het erger dat de economie nu zoveel schade lijdt (waaronder een paar van zijn bedrijven in lockdown gebied). Scenario is 2 miljoen doden als alle voorzorgsmaatregelen worden opgeheven. Amerika. Zelfs in China kon het de regering even niets schelen wat er met de economie gebeurde.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 12:32:24 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192265543
quote:

[..]

De geur van met poep gevulde darmen op een tafel vergeet ik niet snel, maar de allergoorste lucht ooit was in de kelder van het laboratorium waar alle menselijke afval in een container zat. De hele kelder rook, maar die ruimte stonk naar 1000 doden. Als je de container open deed zonder munt onder je neus, ging je over je nek.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 12:32:35 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:33:10 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192265556
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

De geur van met poep gevulde darmen op een tafel vergeet ik niet snel, maar de allergoorste lucht ooit was in de kelder van het laboratorium waar alle menselijke afval in een container zat. De hele kelder rook, maar die ruimte stonk naar 1000 doden. Als je de container open deed zonder munt onder je neus, ging je over je nek.
hoe kwam jij in die kelder? :o
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:33:52 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192265570
verder weinig restaurants hier in de buurt die af te halen / thuisbezorgen..
wilden we nou juist iets doen voor deze wereld ….
pi_192265576
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Geitenpens is nog erger dan darmen. Echt.

Maar dat laatste klinkt smeeeeeerig ja.
Wat moest je daar doen? :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 12:35:43 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192265604
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hoe kwam jij in die kelder? :o
Ik werkte in het laboratorium en iemand had bedacht dat oud papier ook in deze ruimte moest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')