Dat was een prima showtje.quote:
Er blijft niks meer van overquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Laatste Rondo![]()
Er wordt ons ook van alles ontnomen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik al gezien. Rudi Dil was in bloedvorm.
Ik raad @:zipportal en @:caland met name de nieuwste Marcel aan.
Daar heb ik dit forum toch voor?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Stijn, waarom reageer je eigenlijk nagenoeg nooit op VBL vrienden op Twitter? Zijn wij te min voor je?
Maar jij doet nog tenminste een beetje goed mee, dat is wat anders.quote:
Weten nog niet veel meer. Ze hebben het ontzettend druk op de testlabs dus we horen morgen of het corona is. Hij moet sowieso nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven op deze speciale afdeling.quote:
En hoe gaat het met hem zelf?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weten nog niet veel meer. Ze hebben het ontzettend druk op de testlabs dus we horen morgen of het corona is. Hij moet sowieso nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven op deze speciale afdeling.
Snob.quote:
Een van de allerbeste titels voor de Switch, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:15 schreef GGMM het volgende:
User @:buitendam met wie ik het niet altijd eens ben is ook een groot fan van Octopath
Ook voor kinderen? Met zijn tweeën te spelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een van de allerbeste titels voor de Switch, inderdaad.
Oei Rens. Sterkte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We weten dus niet veel meer. Hij hoeft nog niet aan de beademing.
Sterkte maatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beide nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook voor kinderen? Met zijn tweeën te spelen?
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hopen op goed nieuws morgen dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sterkte makker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk het wel terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef Doublepain het volgende:
JAA OPSPORING VERZOCHT
@:CALAND
@:ZIPPORTAL
Noord-Afrikaans uiterlijk genotquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef Doublepain het volgende:
JAA OPSPORING VERZOCHT
@:CALAND
@:ZIPPORTAL
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen zin om nog in het ajaxtopic te posten maar ik had het uiteraard over clubshirt Rens
Wat moet ik hiermee jcquote:
quote:
Prachtigquote:
Die schijnt belachelijk slecht te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben Ultras aan het kijken @:rensajacied
The English Game vond ik vrij aardigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schijnt belachelijk slecht te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |