SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
En wat voor een jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Haal je 1 weg, heb je het aantal dagen van een jaar.
Die 1 staat voor de ene schrikkeldag die erbij komtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Haal je 1 weg, heb je het aantal dagen van een jaar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik meur nu zo uit mijn smoelwerk
Biefstukje met zout, peper en knoflook. En ook nog wat knoflooksaus.
Wel erg lekker, had ik al ruim een jaar niet meer gehad denk ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wat ben ik blij met 1,5 meter afstand
![]()
Daarom kon het weer een keerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Met genoeg knoflook is 1,5 meter niet genoeg...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, en zo hou je mensen op afstandquote:
Dan ga ik zo maar eens de keuken in en ook goed knoflook gebruikenquote:
Blijft lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik zo maar eens de keuken in en ook goed knoflook gebruiken
Er zijn wel medicinale werkingen aan toegekend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al voor me: Knoflook nieuw wapen in strijd tegen corona
En het is ook nog eens goed voor minstens 1,5 meter afstandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
Knoflook bevat werkelijk geweldige bestanddelen, die helpen bij het reguleren van de werking van je lichaam op verschillende niveaus. Het is zeker één van de meest heilzame voedingsmiddelen die er zijn.
Badoem tisj!
Een brug?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh crap, dan lees ik nu dat een teentje knoflook per dag goed zou zijn.
Dat gaat me iets te ver.
quote:Zo meteen vanaf 19.00 - 21.00 Oud en iets nieuwer
Je moet wel erg lange tenen hebben om dat meer dan 1,5 meter te laten zijn..quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Anders had hij wel gezegd dat het hem veel te ver ging
Dat is het niet. Het is alleen niet alleen maar oudere platen. Bij goud van oud is het alleen van voor 2000. Nu zitten er ook van na 2000 bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een revolutionair nieuw format
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef zorro28 het volgende:
Ik eet vandaag linzenpasta en witte bonen in tomatensaus
Toe maar...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is alleen niet alleen maar oudere platen. Bij goud van oud is het alleen van voor 2000. Nu zitten er ook van na 2000 bij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toe maar...
Ben inmiddels ingeschakeld, trouwens
Omdat ik niet kan dansen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me?
Ik heb gisteren nog een pink cigarette getekend anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
Toen konden er nog sigaretten gerookt worden in liedjes.
Goede avond, livelink.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een pink cigarette getekend anders.
Ga ik doen. Ik ben echt moe. Straks komt er ineens een tijd dat ik ook om 21.00 richting bed gaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, livelink.
Kom, luister en ontspan!
Foto maken en naar opa en oma mailenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb de tekeningen nergens gezien.
Wat moesten we daar mee doen?
De vrouwelijke Meltingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik ben echt moe. Straks komt er ineens een tijd dat ik ook om 21.00 richting bed ga
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik doen. Ik ben echt moe. Straks komt er ineens een tijd dat ik ook om 21.00 richting bed ga
Ik heb geen opa of oma meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Foto maken en naar opa en oma mailen
Jij had ons nog een foto beloofd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb de tekeningen nergens gezien.
Wat moesten we daar mee doen?
Dan naar een willekeurige opa of oma.quote:
Ik denk eigenlijk dat jij echt een fantastisch kunstwerk hebt gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij echt een fantastisch kunstwerk hebt gemaakt.
Bescheiden mensen zijn vaak enorm talentvol.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Allemaal losse tekeningetjes bij elkaar.
Dan kun je een collage makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Allemaal losse tekeningetjes bij elkaar.
Ik niet!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bescheiden mensen zijn vaak enorm talentvol.
Erg aardig, 11, maar dat is niet nodig.quote:
Het mag ook niet eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Erg aardig, 11, maar dat is niet nodig.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn plugje zat er niet goed in...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon hoe dit bandje klinkt. Ik hoor er toch wel potentie in, trouwens.
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde aanvankelijk vragen of er nog behoefte was aan een muziekje, maar daar bleek dus al in voorzien...
Mijn werk- en dinertijden wijken momenteel wat af van normaal, dus ik durf niet te ver van te voren wat in te plannen...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede vraag wel.![]()
Het antwoord daarop was ja.
Melting test een revolutionair nieuw concept...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde aanvankelijk vragen of er nog behoefte was aan een muziekje, maar daar bleek dus al in voorzien...
Klopt, maar ik durf nu ook nog niets voor dan te plannen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting test een revolutionair nieuw concept...
Morgen is er ook weer een dag.
Dat kun je altijd doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik durf nu ook nog niets voor dan te plannen.
Zal ik een optie nemen?
Niets als hij nooit hier komt, ineens een bommetje dropt, en vervolgens weer niet meer te zien is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kun je altijd doenHet lijkt haast wel aandelenhandel hier.
Was De Nater ook niet iets van plan op 25-3, trouwens?
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets als hij nooit hier komt, ineens een bommetje dropt, en vervolgens weer niet meer te zien is.
Dan heeft ie pech gehad hoor. Dan vind ik toch dat vaste luisteraars/dj's voor gaan.
Ik heb hem 1 of 2 posts daarover hier zien doen en daarna niks meer..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is daar niet meer op terug gekomen, dus ik denk het niet. Of misschien op een andere dag of zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets als hij nooit hier komt, ineens een bommetje dropt, en vervolgens weer niet meer te zien is.
Dan heeft ie pech gehad hoor. Dan vind ik toch dat vaste luisteraars/dj's voor gaan.
Maar het stukgooien van de borden helpt welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Anderhalve meter afstand houden is geen succes bij deze dans...
Te laat!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
livelink laat die borden nou staan.... niet gooien!
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar het stukgooien van de borden helpt wel
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:43 schreef Melting het volgende:
livelink laat die borden nou staan.... niet gooien!
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
George Baker Selection - Sing A Song Of Love
Je zat in de buurt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Piet Veerman met sing a song of love (gokje)
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Ferry Cross The Mersey - Gary & The Pacemakers
Dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:50 schreef just me het volgende:
ik was even op afstand aan het socializen
Toen al bang voor het corona-virus.quote:
Afstand houden werkt beter dan je jas voor je mond houden jongens.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen al bang voor het corona-virus.
Dat mag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:50 schreef just me het volgende:
ik was even op afstand aan het socializen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Afstand houden werkt beter dan je jas voor je mond houden jongens.
Klopt.... ik wacht op Mad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Die man die net is overleden... naam vergeten
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
In memoriam...![]()
Soul Makosa - Manu Dibango
Ik heb het niet gehoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Zit er in zijn nummer nou ook gewoon een mama appelsap? Hij zegt "mosselman"...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik had vanmiddag iemand aan de lijn met een hoestbui dat ik dacht dat hij er in zou blijven...
Mad heeft gewoon opgehangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:56 schreef just me het volgende:
[..]maar hij/zij is uit de hoestbui gekomen ?
Ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Zit er in zijn nummer nou ook gewoon een mama appelsap? Hij zegt "mosselman"...
Ja, hij was net herstellende van een verkoudheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:56 schreef just me het volgende:
[..]maar hij/zij is uit de hoestbui gekomen ?
en is zijn handen meteen gaan wassenquote:
Ik heb deze plaat al tig keer gehoord, maar het was me nog nooit opgevallen.quote:
Twee weken quarantaine nu voor mij en mw. MM...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
en is zijn handen meteen gaan wassen
Ik zet wel wat boodschappen voor jullie deur. Heb ik ook nog een uitje.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee weken quarantaine nu voor mij en mw. MM...
Een lente uitje.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zet wel wat boodschappen voor jullie deur. Heb ik ook nog een uitje.
Bij mij gaat het juist vanavond wel goed. Ik zit vast op de goede serverquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Je moet 3 keer posten om er door te komen...
Tja en ik mag niet met het OV dus ik stuur, indien nodig, wel wat opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee weken quarantaine nu voor mij en mw. MM...
Dank je, als ik iets terug kan doen, dan laat je het maar weten...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zet wel wat boodschappen voor jullie deur. Heb ik ook nog een uitje.
Hier ook eindelijk weer eensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist vanavond wel goed. Ik zit vast op de goede server
*kuch* elektrische fiets...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Tja en ik mag niet met het OV dus ik stuur, indien nodig, wel wat op
jij hoest!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
Aangezien de Appie hier in de buurt overboekt is, zijn er al groepjes buurtbewoners die gezamenlijk boodschappen bestellen/laten bezorgen...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
Tja en ik mag niet met het OV dus ik stuur, indien nodig, wel wat op
oh dat is een slim plan!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien de Appie hier in de buurt overboekt is, zijn er al groepjes buurtbewoners die gezamenlijk boodschappen bestellen/laten bezorgen...
Ik post te veel, zeg het maar...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist vanavond wel goed. Ik zit vast op de goede server
Niet zoveel momenteelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Waar ben jij druk mee in deze tijden?
Dan moet je dus wel verder kijken, als je geen idee hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Don't Look Any Further van geen idee...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel verder kijken, als je geen idee hebt
Mijn ouders hadden een elpee van Boudewijn de Groot met dit nummer. Die elpee heb ik grijsgedraaid en ik vond dit altijd zo'n modern nummer eigenlijk voor die tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit één van zijn beste nummers, misschien zelfs wel de beste. Beetje onderschat in lijsten als de Top 2000. Vele malen beter dan Avond, om maar eens wat te noemen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel verder kijken, als je geen idee hebt
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
O, ik dacht dat er een jingle van 11 ingestart werd...
Zelfde label als Tsunami, dat is wel heel goed hoorbaar...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
14 weken
16 piekpositie
2011
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
O, ik dacht dat er een jingle van 11 ingestart werd...
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
En wie had dit oorspronkelijk moeten zingen, maar wees het af nadat ze de demo, ingezongen door Tom Jones had gehoord en dat te goed vond?
Het was net zo'n pingel pangel deuntje als jouw New Music jingle...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]nee
(Ik zal het maar als compliment opvatten, want dat wat Melting draait heeft doorgaans in de Top 40 gestaan)
Mijn New Music-jingle is alleen een stem die "new music on radio 49" zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was net zo'n pingel pangel deuntje als jouw New Music jingle...
Nu zoek ik in de tekst naar een mogelijke schunnige versie. Maar ik kan niks anders verzinnen dan: hij was een tokkelaar.quote:
Dan is het een andere...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn New Music-jingle is alleen een stem die "new music on radio 49" zegt
Het gaat niet over een 'hij'...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zoek ik in de tekst naar een mogelijke schunnige versie. Maar ik kan niks anders verzinnen dan: hij was een tokkelaar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu zoek ik in de tekst naar een mogelijke schunnige versie. Maar ik kan niks anders verzinnen dan: hij was een tokkelaar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet over een 'hij'...
Bette Midler - From A Distance
Dan gaat het ineens over een harpist.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dave kon blijkbaar niet bij die fotoshoot.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Het begin doet me denken aan "Kon het maar altijd Kerstmis zijn"
Op eerste Kerstdag...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
Het begin doet me denken aan "Kon het maar altijd Kerstmis zijn"
gingen alle deuren open...quote:
Ik heb vrede met mezelfquote:
En dat draait Vout...quote:René Karst, onder meer bekend van het feestnummer Liever te dik in de kist (dan weer een feestje gemist), is positief getest op het coronavirus.
Als het maar goed gaat met Voutquote:
Dan moet je eens naar Yellow Ledbetter luisteren. Als je het dan nog niet snapt, geef ik het op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Pearl Jam ooit ga snappen. Jeremy vind ik wel een oké nummer.
Mama, I Love You...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me ergens ook aqan de spice girls denken...
Gewoon Ten moet genoeg zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Yellow Ledbetter luisteren. Als je het dan nog niet snapt, geef ik het op.
Zal het proberen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Yellow Ledbetter luisteren. Als je het dan nog niet snapt, geef ik het op.
Klopt. Vs. is ook nog best goed, daarna is het een beetje hit or miss.quote:
On their own...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Samen een hoesfoto maken was te veel moeite...
En wanneer gaat je voorspelling in ?quote:
Zodra de zon gaat schijnen....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
En wanneer gaat je voorspelling in ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zodra de zon gaat schijnen....
Ow wacht dat doet ie altijd....
I'll (niet ill) get back to you...
quote:
Die staat naast die dunnequote:
Equinox?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Sorry Melting, ook bij mij kwam er even iets tussen (werk)
Maar dank je wel voor je show
Heb ik vandaag wel geïnstalleerd. Toen bekend werd dat deze situatie tot juni gaat duren, was mijn positie van thuis geen telefoon niet meer houdbaarquote:
Ik las in eerste instantie rommelkarretje. vond het al wat raar, dus las het nog maar een keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik vandaag wel geïnstalleerd. Toen bekend werd dat deze situatie tot juni gaat duren, was mijn positie van thuis geen telefoon niet meer houdbaar![]()
Ik heb vandaag een rommelkamertje ingericht als werkruimte, zodat ik niet in de woonkamer telefoontjes hoef te beantwoorden.
Ja, dat klopt. Maar ik ben toch niet echt blij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wel fijn dat je die ruimte hebt.
Niet iedereen heeft die luxe.
Snap ik, thuis hoort thuis te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik ben toch niet echt blij.
Ja, maar het is helaas even niet anders. Laten we hopen dat het in ieder geval effect heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik, thuis hoort thuis te zijn.
Een veilige haven, geen extensie van je werk.
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Weer klaar voor een dagje zwoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |