SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
En wat voor een jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Haal je 1 weg, heb je het aantal dagen van een jaar.
Die 1 staat voor de ene schrikkeldag die erbij komtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Rafeiro het volgende:
Haal je 1 weg, heb je het aantal dagen van een jaar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik meur nu zo uit mijn smoelwerk
Biefstukje met zout, peper en knoflook. En ook nog wat knoflooksaus.
Wel erg lekker, had ik al ruim een jaar niet meer gehad denk ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
wat ben ik blij met 1,5 meter afstand
![]()
Daarom kon het weer een keerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Met genoeg knoflook is 1,5 meter niet genoeg...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, en zo hou je mensen op afstandquote:
Dan ga ik zo maar eens de keuken in en ook goed knoflook gebruikenquote:
Blijft lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik zo maar eens de keuken in en ook goed knoflook gebruiken
Er zijn wel medicinale werkingen aan toegekend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al voor me: Knoflook nieuw wapen in strijd tegen corona
En het is ook nog eens goed voor minstens 1,5 meter afstandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:37 schreef Rafeiro het volgende:
Knoflook bevat werkelijk geweldige bestanddelen, die helpen bij het reguleren van de werking van je lichaam op verschillende niveaus. Het is zeker één van de meest heilzame voedingsmiddelen die er zijn.
Badoem tisj!
Een brug?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
Oh crap, dan lees ik nu dat een teentje knoflook per dag goed zou zijn.
Dat gaat me iets te ver.
quote:Zo meteen vanaf 19.00 - 21.00 Oud en iets nieuwer
Je moet wel erg lange tenen hebben om dat meer dan 1,5 meter te laten zijn..quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Anders had hij wel gezegd dat het hem veel te ver ging
Dat is het niet. Het is alleen niet alleen maar oudere platen. Bij goud van oud is het alleen van voor 2000. Nu zitten er ook van na 2000 bij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een revolutionair nieuw format
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef zorro28 het volgende:
Ik eet vandaag linzenpasta en witte bonen in tomatensaus
Toe maar...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is alleen niet alleen maar oudere platen. Bij goud van oud is het alleen van voor 2000. Nu zitten er ook van na 2000 bij.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toe maar...
Ben inmiddels ingeschakeld, trouwens
Omdat ik niet kan dansen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me?
Ik heb gisteren nog een pink cigarette getekend anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
Toen konden er nog sigaretten gerookt worden in liedjes.
Goede avond, livelink.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een pink cigarette getekend anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |