Ja jij hebt op zich best duidelijke foto's op social media. Qua mimiek en stem enzo ook wel wat ik verwachtte.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel! Hoewel ik van een paar van jullie ook al wist hoe jullie eruitzienEn ik?
Oh grappig dat je dat wel zo'n beetje voorspeld hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja jij hebt op zich best duidelijke foto's op social media. Qua mimiek en stem enzo ook wel wat ik verwachtte.
Zou leuk zijn als je er de volgende keer ook bij was!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh hebben jullie vanavond geparty chatGoed om te horen dat het gezellig was
Zoiets zeker:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wel een paar korte incidenten en ruzies natuurlijk maar dat hoort er een beetje bij.
Als ik er volgende week aan denk, ben ik erbij.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er de volgende keer ook bij was!
Jaaaaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Ik vond het ook harstikke leukVolgende keer ben ik weer of the party!
Komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoiets zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze de leiding van die huizen even heel snel van hun bed lichten.
Er was wel trivia, hebben we even geprobeerdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:16 schreef Dave het volgende:
Was 't een pub quiz, of wat voor spelletjes waren er?
Ja lijkt me handig om dat gewoon zo aan te houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:08 schreef Momo het volgende:
Laten we volgende week dinsdag 20:30 weer even bijkletsen voor wie dat wil
Ik hoop niet dat Cee nu echt Freddie is gaan opetenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wel een paar korte incidenten en ruzies natuurlijk maar dat hoort er een beetje bij.
Jij zag er precies uit zoals ik verwacht had. Een beetje zoals op je Insta foto's eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel! Hoewel ik van een paar van jullie ook al wist hoe jullie eruitzienEn ik?
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Cee het volgende:
Er was een vraag over ijsberen die @:ijs_beer fout had.
Zou leuk zijn als je er ook een keer bij kon zijn!quote:
Het klonk niet goed in elk gevalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Cee nu echt Freddie is gaan opeten
Dat had ik bij Strani ook wel jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja jij hebt op zich best duidelijke foto's op social media. Qua mimiek en stem enzo ook wel wat ik verwachtte.
Gelukkig maar dan, toch bewijs dat ik het echt benquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zag er precies uit zoals ik verwacht had. Een beetje zoals op je Insta foto's eigenlijk
Nee maar dat heb ik ook niet echt hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik bij Strani ook wel jaHij had het ook nog over een Spaans accent, maar dat hoorde ik niet eens echt.
Die had ik als enige goed volgens mijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Cee het volgende:
Er was een vraag over ijsberen die @:ijs_beer fout had.
Ja ze was al zo smakelijk een recept aan het bedenken...quote:
Lekker makkelijk danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij zag er precies uit zoals ik verwacht had. Een beetje zoals op je Insta foto's eigenlijk
Arme Freddie, zo'n lieve kat!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze was al zo smakelijk een recept aan het bedenken...
Ja nu ben je toch een stuk minder die vage gast die ergens in Spanje schijnt te zijn, maar ben je wat meer "echt" gewordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, toch bewijs dat ik het echt ben
Kat met peren?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ze was al zo smakelijk een recept aan het bedenken...
DAN MOET JE HET OOK NIET ZEGGEN JOHquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik ook niet echt hoor
Preciesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ben je toch een stuk minder die vage gast die ergens in Spanje schijnt te zijn, maar ben je wat meer "echt" geworden
Ja die arme schatquote:
Hahaha nee maar da's wel een handige tipquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DAN MOET JE HET OOK NIET ZEGGEN JOH
Ik ging er nog specifiek op letten toen ookOf is het stiekem je tactiek om ervoor te zorgen dat mensen naar je gaan luisteren?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
En inderdaad ideaal dat je voor dit soort dingen geen broek nodig hebt.
Hij is nu een "echt" vage gast die ergens in Spanje schijnt te zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ben je toch een stuk minder die vage gast die ergens in Spanje schijnt te zijn, maar ben je wat meer "echt" geworden
Fijn!quote:
Als mensquote:
Natuurlijk. Anders luistert er nooit iemand naar hem.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DAN MOET JE HET OOK NIET ZEGGEN JOH
Ik ging er nog specifiek op letten toen ookOf is het stiekem je tactiek om ervoor te zorgen dat mensen naar je gaan luisteren?
Gezellig!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Arizona het volgende:
Leuk dat het leuk was![]()
Ik haak ook een andere keer aan! Mijn eerste meet wordt dat
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij is nu een "echt" vage gast die ergens in Spanje schijnt te zijn?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders luistert er nooit iemand naar hem.
Doe ik zeker een keerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er ook een keer bij kon zijn!
Die zin leest een beetje vreemdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Wel leuk voor de mensen die niet meedoen qua saamhorigheid. /s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |