Okay, even eten en daarna installeer ik het om het te testenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb een account gemaakt ik kan je uitnodigen voor een party als je ook een account maakt en de app installeert.
Ah, zo! Dat snap ik dan wel inderdaad. Maar dat is dan ook inderdaad niet hoe we het bedoelen hier. Meer een soort alternatief voor het niet hebben van een meet de komende nog onbepaald lange tijd.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten we wel even checken of dat mag of dat dat door FOK! gezien wordt als mensen weglokken (wat het niet is maar ik weet niet precies hoe dat dan zit).
Ja dit is gewoon leuk om 1 avond per week te doen ofzo voor wie wil. Niet dat we daar gaan zitten danquote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo! Dat snap ik dan wel inderdaad. Maar dat is dan ook inderdaad niet hoe we het bedoelen hier. Meer een soort alternatief voor het niet hebben van een meet de komende nog onbepaald lange tijd.
Uiteraard blijven we gewoon lekker hier posten
Preciesquote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo! Dat snap ik dan wel inderdaad. Maar dat is dan ook inderdaad niet hoe we het bedoelen hier. Meer een soort alternatief voor het niet hebben van een meet de komende nog onbepaald lange tijd.
Uiteraard blijven we gewoon lekker hier posten
Kan alleen maar beter gaanquote:Op maandag 23 maart 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wed nu al dat ik in de online versie een stuk beter zal zijn
Niet zo negatief hequote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies, tenzij je een webcam-girl/guy bent maar ik geloof niet dat we die hebben in ESF.
Klinkt wel als een grappig ideequote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb een account gemaakt ik kan je uitnodigen voor een party als je ook een account maakt en de app installeert.
Hoe controleren ze dat eigenlijk ?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
UK gaat naar een lockdown nu. Lijkt erop dat ze hetzelfde gaan doen daar als hier in Spanje met uitzondering van 1 mogelijkheid per dag om lichaamsbeweging te krijgen.
Je hebt nog tot 1 juni. Daarna is iedereen weer buitenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaat weer hard, gelukkig nog wel op tijd om in nr 800 te posten.
Als dat zo is gaat er gehandeld worden in tijd.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:43 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie voedselbonnen en beweegbonnen voor me.
Ze gaan mensen chippenquote:
Preciesquote:Op maandag 23 maart 2020 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon leuk om 1 avond per week te doen ofzo voor wie wil. Niet dat we daar gaan zitten dan
Is dit een verkapte 'kan niet meer misgaan?'quote:
Als mensen thuis binnen zitten posten ze vaak meer, dus dan lijkt het me sterk dat ik nog tot juni heb om in deel 800 te posten.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nog tot 1 juni. Daarna is iedereen weer buiten
*rilt*quote:Op maandag 23 maart 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'kan niet meer misgaan?'
Aan de andere kant meen ik ook eea over andere apps te lezen, dus ja, als dat aan gaat slaan kan het zomaar zijn dat ik tot juni alle tijd heb dit deel in m'n eentje vol te posten.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als mensen thuis binnen zitten posten ze vaak meer, dus dan lijkt het me sterk dat ik nog tot juni heb om in deel 800 te posten.
Ik ben het het er niet helemaal mee eens, maar goed.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesHeb ook zoveel mensen van hier op WhatsApp, maar in de praktijk zit ook niet iedereen gelijk dan daar te praten.
Het is inderdaad leuk om voor zoiets gewoon vaste dagen uit te zoeken.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant meen ik ook eea over andere apps te lezen, dus ja, als dat aan gaat slaan kan het zomaar zijn dat ik tot juni alle tijd heb dit deel in m'n eentje vol te posten.
Edit: Zei hij terwijl er iemand anders ook aan het posten was.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |