Inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Blik het volgende:
Die 1 juni is om vooral duidelijkheid te geven aan alle organisatoren van evenementen. Is je evenement ergens in april/mei, dan kun je nu stoppen met organiseren. School en horeca is een ander besluit, dus wordt later voor verlenging op opschorting gekozen. Niet heel ingewikkeld volgens mij
precies waar ik ook mee zitquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe werkt dit nou op de werkvloer? Wordt thuiswerken nu min of meer verplicht als je net als mij in een niet vitale sector werkt en wanneer dat niet mogelijk is (1-2 dagen per week), mag je dan dus bijvoorbeeld ook niet vergaderen met een clubje? Ik weet het, gezond verstand enzo, maar je hebt te maken met een baas die min of meer bepaalt..
Dat is wel heel kut. Ben je ziek en wil je graag slapen maar moet je je wekker zetten om een selfie naar de overheid te sturen. Maar ik verwacht niet dat zoiets in Nederland gaat gebeuren.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Lig je lekker tussen de dekens te rollenbollen, moet je een selfie sturen
Ze geven geen fuck om studenten. Daarom. Die moeten gewoon hun bek houden en meer lenen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er in principe voor alles enigzins duidelijkheid behalve voor de scholen? Wat is de reden daarachter?
Enge ontwikkelingen dit...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Lig je lekker tussen de dekens te rollenbollen, moet je een selfie sturen
Hulp wordt tegengehouden, want corona.quote:
Tot 6 april dicht. Besluit of het hierna open of dicht is komt nogquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef roos94 het volgende:
Waarom is er in principe voor alles enigzins duidelijkheid behalve voor de scholen? Wat is de reden daarachter?
Ik had eind mei iets waar ik heel erg naar uit aan het kijken was, zeker gezien alles daarvoor van de baan is, maar zelfs als er geen donder meer aan de hand is dan ben ik dat nu kwijtquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Blik het volgende:
Die 1 juni is om vooral duidelijkheid te geven aan alle organisatoren van evenementen. Is je evenement ergens in april/mei, dan kun je nu stoppen met organiseren. School en horeca is een ander besluit, dus wordt later voor verlenging op opschorting gekozen. Niet heel ingewikkeld volgens mij
Ja, goede vraag. M’n ma is net boven de zestig en zit ook nog met iets van 30 man op één werkplek omdat haar baas het vertikt om thuiswerken te regelen. Dat vind ik toch ook wel onverantwoord.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe werkt dit nou op de werkvloer? Wordt thuiswerken nu min of meer verplicht als je net als mij in een niet vitale sector werkt en wanneer dat niet mogelijk is (1-2 dagen per week), mag je dan dus bijvoorbeeld ook niet vergaderen met een clubje? Ik weet het, gezond verstand enzo, maar je hebt te maken met een baas die min of meer bepaalt..
Gouden tijden voor Thuisbezorgd.nlquote:18:03
Maaltijdbestelbedrijf Thuisbezorgd.nl gaat zijn eigen bezorgdienst Scoober versneld uitbreiden naar extra steden in Nederland. De onderneming wil vanwege de coronacrisis gesloten restaurants in staat stellen om ook over te gaan op bezorging van maaltijden, zonder dat ze daarvoor zelf bezorgers in dienst hoeven te nemen.
Bron: AD liveblog
Nee en neequote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Fretwork het volgende:
Poh, ik zit toch wel met twee grote vragen:
- Kan ik morgen nog naar een al hevig ingeperkte begrafenis?
- Mag ik daarheen zn 4en in een auto?
Zit je met meer dan 3 personen op werk? Einde verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe zit het nou met thuiswerken? Moet dit nu als dat kan? Ze zijn erg onduidelijk hoor.
quote:
Omdat de scholen gesloten zijn omdat het publiek het wil, niet omdat het nut hiervan wetenschappelijk bewezen is.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef roos94 het volgende:
Voor begrafenissen gelden specifieke maatregelen en uitzonderingen, waar ze net wegens tijdgebrek niet op in konden gaan.quote:
jaquote:Op maandag 23 maart 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe zit het nou met thuiswerken? Moet dit nu als dat kan? Ze zijn erg onduidelijk hoor.
Ouch!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heel gevoelig lied werd ruw onderbroken door een technische fout
En die ook nog niet online staan...quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor begrafenissen gelden specifieke maatregelen en uitzonderingen, waar ze net wegens tijdgebrek niet op in konden gaan.
Thuiswerken tenzij je een essentieel beroep hebt of thuiswerken niet mogelijk isquote:Op maandag 23 maart 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
Dat kan jou baas heel goed zelf bedenken. Dat noemt Rutte een intelligente lockdown.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Blijf thuis is de hoofdregel. Als je dat niet begrijpt ben je te dom om je huis te verlaten.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:59 schreef Sunri5e het volgende:
quote:
Ah oke. Met 4 man in de auto mag in elk geval niet. Waar kan je al die uitzonderingen ergens vinden?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor begrafenissen gelden specifieke maatregelen en uitzonderingen, waar ze net wegens tijdgebrek niet op in konden gaan.
Medelijdenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk wel uit naar de talloze boetes die geheid vallen als het zo mooi weer is. Hoppa, geen medeleiden met ze
Over jou had Rutte het niet toen hij de intelligente menigte toesprakquote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat is een activiteit, evenement, hoe wordt 1,5m gemeten, wat is noodxakelijk, hoe lang is een ommetje, wat is een klein ekring, etc.
Voor een tientje kun je je goddelijk lichaam in deze staat houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
Tot 1 juni niet fitnessen rip mijn lichaam
Dat is nog wel het ergste ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
Scheel weer in het begrotingstekort als gevolg van de steunmaatregelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk wel uit naar de talloze boetes die geheid vallen als het zo mooi weer is. Hoppa, geen medeleiden met ze
Ik word op FB doodgegooid met advertenties voor die fitnesselastieken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
En 4 gezinsleden?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:02 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
[..]
Ah oke. Met 4 man in de auto mag in elk geval niet. Waar kan je al die uitzonderingen ergens vinden?
MAAR......quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thuiswerken tenzij je een essentieel beroep hebt of thuiswerken niet mogelijk is
Echt ontzettend duidelijk gezegd
Dus ik kan mijn baas aangevenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je met meer dan 3 personen op werk? Einde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |