Niet gelezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
wtf drizzt heeft gisteren nog gepost
Laat die jongen toch eens met rust.
Ze raken hier nu ook snel in paniek. Ze maakten zich ook al zorgen om @onlogisch , ik denk dat het aan COR ligt.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
wtf drizzt heeft gisteren nog gepost
Laat die jongen toch eens met rust.
die tequila party meteen niet doorgegaanquote:Op maandag 23 maart 2020 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze raken hier nu ook snel in paniek. Ze maakten zich ook al zorgen om @:onlogisch , ik denk dat het aan COR ligt.
Nee klopt en ja kloptquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Russen mogen toch niet meedoen tijdens OS of ben ik nou gek
Ze zouden je mention mogelijkheid moeten afpakken met je gespam.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik tableau/power bi meer leren @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja lijkt me wel handig voor bedrijven toch en misschien ook SAP
jouw probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik tableau/power bi meer leren @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja lijkt me wel handig voor bedrijven toch en misschien ook SAP
Niet ontvangenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Ik heb een beschamende spelfout in een PM gemaakt.
nouja zegquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze zouden je mention mogelijkheid moeten afpakken met je gespam.
LOLquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
GA JE DE NIEUWE COR MOD WORDENquote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kut.
Ik heb een beschamende spelfout in een PM gemaakt.
Ja, het begon al goed: 'Wat is dit ding?'quote:Op maandag 23 maart 2020 16:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die tequila party meteen niet doorgegaan
keihard gelachen
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maak nou eerst maar een studie af.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Binnen mijn studie zouden ze dit een negatieve correlatie noemenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Tjacka het volgende:
overgens heb ik al 8 notes in 24 uur tijd\]
dit is een exponentiële groei
@:jancees @:doublepain
had om 12 uur hasj muffin gegetenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker maat.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had om 12 uur hasj muffin gegeten
en toen in slaap gevallen
goed leven
oh @Mortaxx daar gaat je kansquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zoeken iemand met een IQ boven de 80.
OEIquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom nog iemand zoeken? Gewoon alle mods daar laten modden.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent toch vrij uniek, je hebt mij genote.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb jou echt weken geleden 5 albumtitels gegeven die je zou luisteren en reviewenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou echt weken geleden 5 albumtitels gegeven die je zou luisteren en reviewen
Duurt wel heel lang allemaal.
Ik werk dagelijks met Tableau, raak mij aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Ja, kloptquote:Op maandag 23 maart 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou echt weken geleden 5 albumtitels gegeven die je zou luisteren en reviewen
Duurt wel heel lang allemaal.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met Tableau, raak mij aan.
Dat je het aan het luisteren was jaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik ga ze nog verder luisteren, dat eerste album had ik al over gepost toch?
Ja, rustig. Waarom moet altijd alles zo snel bij jou?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je het aan het luisteren was ja
Geen review
om jou te noten is toch vrij uniek inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch vrij uniek, je hebt mij genote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ik werk dagelijks met je moederquote:Op maandag 23 maart 2020 17:00 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met Tableau, raak mij aan.
klopt ik stop er gewoon mee als ik spanning ervaarquote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat niet wild om je heen slaan als je spanning ervaart.
'Dat doe ik later'. Perfecte zin om mijn moeder vroeger te laten ontploffen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je het aan het luisteren was ja
Geen review
Faka met jouquote:Op maandag 23 maart 2020 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik werk dagelijks met je moeder
raak mij aan
Het duurt nu al weken.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, rustig. Waarom moet altijd alles zo snel bij jou?
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klopt ik stop er gewoon mee als ik spanning ervaar
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
om jou te noten is toch vrij uniek inderdaad
aangezien je niet zoveel posts maak
@:onlogisch @:zipportal @:ggmm @:skysherrif @:doublepain @:janceesGa nou maar maandverband halen, met al dat gelek van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Het komt maat, het komt vanzelf.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurt nu al weken.
Ik krijg het gevoel alsof ik aan het lijntje gehouden wordt!!
Ok, excel met een leuke schil eromheen?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Business intelligence software.
Oftewel data erin tieften en dan heb je mooie grafiekjes.
begin jij ook alquote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga nou maar maandverband halen, met al dat gelek van je.
Jij was er zo klaar mee dat je jezelf tot twee keer toe op anoniem liet zetten. En vervolgens zitten we nog met je wijvengedrag opgescheept.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij heeft @:Elan een probleem met zichzelf. UIT HET NIETS begint hij vandaag (zonder een mention) over mij te janken alsof ik hem iets heb misdaan.
@:Elan is een ontzettend labiele user.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begin jij ook al
ik heb maar een keer gelekt!!!!!!!!!!
Iedere keer dat je dat zegt, is opnieuw lekken.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begin jij ook al
ik heb maar een keer gelekt!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iedere keer dat je dat zegt, is opnieuw lekken.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was er zo klaar mee dat je jezelf tot twee keer toe op anoniem liet zetten. En vervolgens zitten we nog met je wijvengedrag opgescheept.
LOG UIT.
Lelijkerds moesten sowieso altijd al uit m'n buurt blijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso zal je wel een selectief beleid voeren wat de 1,5m zone betreft
hoeveel notes totaal maatquote:Op maandag 23 maart 2020 16:58 schreef Tjacka het volgende:
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@Elan staat nu echt definitief op mijn 'complete mongolen' lijst
Ziedend.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Elan staat nu echt definitief op mijn 'complete mongolen' lijst (de lijst telt tot nu toe 1 persoon). Er waren tijden dat @:Elan niet meer op de lijst thuis hoorde, maar na vandaag komt hij er ook niet meer af.
178quote:
Ja hoor, gaat primaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een beetje prikkelbaar vandaag
Gaat het wel goed met je makker?
oh valt wel mee maatjequote:Op maandag 23 maart 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
178
eerst was onlogisch de enige mod die mij notes gaf
ik word zwaar gecoraniseerd
Gelukkig maar!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima. Anders had ik wel gezegd dat je op moest donderen toen je over die hiphop albums begon.
Een hyperdeluxe supermoderne geautomatiseerde Excel inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, excel met een leuke schil eromheen?
Hij wil niet eens mod worden debielquote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Elan het volgende:
Kan niet wachten tot Scrummie moderator is. Dat gaat waarschijnlijk anderhalve dag goed en dan gooit hij huilend de handdoek in de ring. Om vervolgens zijn account door de shredder te gooien en daarvan iedereen (behalve zichzelf) de schuld te geven..
Die jongen moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en nooit mod worden.
Kies FC Twente, dan kan je via fraude toch blijven zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Tjacka het volgende:
je kan football manager 20 gratis downloaden op steam
misschien dat maar gaan spelen
al zouden daar mijn assistent coaches mij er ook uit kunnen sturen
doe eens normaal tegen scrummiequote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Elan het volgende:
Kan niet wachten tot Scrummie moderator is. Dat gaat waarschijnlijk anderhalve dag goed en dan gooit hij huilend de handdoek in de ring. Om vervolgens zijn account door de shredder te gooien en daarvan iedereen (behalve zichzelf) de schuld te geven..
Die jongen moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden en nooit mod worden.
Hahaha, gelachen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:15 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kies FC Twente, dan kan je via fraude toch blijven zitten.
Gratis serieus?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kies FC Twente, dan kan je via fraude toch blijven zitten.
nee ik ben hier aan het liegenquote:
lolquote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar scrummie heeft wél een ruggengraat.
moet ook wel om zijn gewicht te dragenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar scrummie heeft wél een ruggengraat.
Ja, weet je tochquote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik ben hier aan het liegen
heb je een verstandelijke beperking ofzo?
Wat een liefdequote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik ben hier aan het liegen
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:20 schreef Elan het volgende:
Het is niet dat je altijd eerlijk tegen iedereen bent geweest Tjacka.
Ik was oprecht naar Steam gegaan om het te checkenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Tjacka het volgende:
Aldus iemand die COR uitgezet wordt. (lol)quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie je wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik was oprecht naar Steam gegaan om het te checken![]()
https://www.goal.com/en/n(...)3hd5nu81qfpviqdiqjt6quote:Op maandag 23 maart 2020 17:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik was oprecht naar Steam gegaan om het te checken![]()
niet geklikt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://www.goal.com/en/n(...)3hd5nu81qfpviqdiqjt6
niet geklikt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die COR uitgezet wordt. (lol)
https://store.steampowered.com/app/1100600/Football_Manager_2020/quote:Op maandag 23 maart 2020 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan speelbaar?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef Ifrane het volgende:
FM 2020 is alleen maar tot en met morgen gratis te downloaden.
Ik zou daar ff mee wachten, volgens de gemiddelde usert in COR gaan we binnenkort rat moeten eten.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef Elan het volgende:
Als ik ooit een rat koop noem ik hem Tjacka en verzuip ik hem in de wastafel.
40-45 minutenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan speelbaar?
madquote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef Elan het volgende:
34minutenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan speelbaar?
De gemiddelde user daar is alle affiniteit met de realiteit volledig kwijt.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou daar ff mee wachten, volgens de gemiddelde usert in COR gaan we binnenkort rat moeten eten.
Wtf? Je moet echt een keer van die alcohol afblijven man.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:25 schreef Elan het volgende:
quote:
Hij is er al een half uur debielquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA DRIZZT
Hoe is het ouwe reus?
Die is er al la.... Oh wacht, het is Dummiequote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA DRIZZT
Hoe is het ouwe reus?
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is er al la.... Oh wacht, het is Dummie
Je hersenen werken sowieso al niet veel beter dan die van Nouri, dus dat is niet zo gekquote:
Sorry @Tjackaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
@:elan : niet mogelijke toekomstige huisdieren de naam Tjacka geven en ze vervolgens vermoorden.
TR afgewerkt.
ah vandaar dat ik een masterdiploma hebquote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hersenen werken sowieso al niet veel beter dan die van Nouri, dus dat is niet zo gek
KOEKOEKOEKOEKquote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hersenen werken sowieso al niet veel beter dan die van Nouri, dus dat is niet zo gek
matige counter.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik een masterdiploma heb
rare kommaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
sowwwquote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik een masterdiploma heb
Soms denk ik dat jij en @kapiteintje dezelfde usert zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is niet mentaal zwakzinnigquote:Op maandag 23 maart 2020 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij en @:kapiteintje dezelfde usert zijn.
Kapi kijkt helemaal geen dartsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij en @:kapiteintje dezelfde usert zijn.
dramaandag hequote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
@:elan heeft weer eens zijn infantiele uurtje
Al kunnen die soms ook maanden duren
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat @:GGMM weer naar een speeltuin?
Is hij echt weer ontslagen??quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
dramaandag he
oh nee hij werkt helemaal niet (lOl)
Probeer dit maar niet meer.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat @:GGMM weer naar een speeltuin?
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan jij inmiddels over meepraten hé
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe dan ook, hij werkt in elk geval. En al die tyfushamsters waren er maar wat blij mee.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
Tjacka werkt in een supermarkt.
Nou dan heb je het gemaakt in je leven.
Mensen die in een supermarkt werken momenteel zijn heldenquote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
Wat liep je vorige week dan te janken in COR, Dat je taxiwerk niet door kon gaan? Heb dat namelijk ook gelezen.quote:
Voor nu jaquote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef Elan het volgende:
quote:
quote:
@Elan weet wel meer dingen nietquote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan moeilijk nu voor mensen in een restaurant gaan koken hè @:elan? Of weet je nog niet dat alle restaurants gesloten zijn?
McDonaldsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan moeilijk nu voor mensen in een restaurant gaan koken hè @:elan? Of weet je nog niet dat alle restaurants gesloten zijn?
Elan is een enorme debielquote:Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:elan weet wel meer dingen niet
@:kapiteintje
Scrummiegodquote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA DRIZZT
Hoe is het ouwe reus?
Hier in de buurt hebben ze een lijst gemaakt van restaurants die normaal niet bezorgen, maar nu wel. Op die manier kunnen ze toch een deel van het personeel aan het werk houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:46 schreef Tjacka het volgende:
wat is dat?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het nog niet gechecked, maar mogen shisha lounges nog open zijn?
Mijn baas is niet zo handig helaas. Ach een paar maanden in een supermarkt werken is helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze een lijst gemaakt van restaurants die normaal niet bezorgen, maar nu wel. Op die manier kunnen ze toch een deel van het personeel aan het werk houden.
Voor veel restaurants is dat helemaal niet lonend. Toch een heel ander spelletje.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze een lijst gemaakt van restaurants die normaal niet bezorgen, maar nu wel. Op die manier kunnen ze toch een deel van het personeel aan het werk houden.
Een hond heeft een baas, idioot.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn baas is niet zo handig helaas. Ach een paar maanden in een supermarkt werken is helemaal niet zo erg.
Alleen drivethrough, dus na iedere hijs weer een rondje rijden.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het nog niet gechecked, maar mogen shisha lounges nog open zijn?
ah de reguliersdwarsstraatquote:Op maandag 23 maart 2020 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar volwassen mannen aan slangen zuigen
Joh.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor veel restaurants is dat helemaal niet lonend. Toch een heel ander spelletje.
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ah de reguliersdwarsstraat
vaste prik voor @:elan
Ik heb geen idee, misschien kunnen ze de vaste lasten er in elk geval uithalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor veel restaurants is dat helemaal niet lonend. Toch een heel ander spelletje.
[..]
[..]
picsquote:Op maandag 23 maart 2020 17:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Twee kinderarmpjes m'n endeldarm uitgewerkt vandaag.
Gaaf.
Mooi glanzend laagje?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar de een was donker van kleur, de ander perfect lichtbruin.
Daar wordt vanuit de overheid en banken al wel heel veel aan gedaan. Om die op zijn minst uit te stellen grotendeels.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien kunnen ze de vaste lasten er in elk geval uithalen.
Net aan het videocallen met mijn moeder. Het eerste wat ze zegt: 'dus, als je thuis werkt hoef je niet scheren?' Straks dus maar netjes mijn baard weg en dan terugbellen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Blij dat @:DonRaja weer terug is, hoewel hij nu weinig keus heeft thuis
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net aan het videocallen met mijn moeder. Het eerste wat ze zegt: 'dus, als je thuis werkt hoef je niet scheren?' Straks dus maar netjes mijn baard weg en dan terugbellen.
Gooide ze nog een slipper naar het beeldscherm?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net aan het videocallen met mijn moeder. Het eerste wat ze zegt: 'dus, als je thuis werkt hoef je niet scheren?' Straks dus maar netjes mijn baard weg en dan terugbellen.
Pijnlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, het zal inderdaad gunstiger zijn voor relatief goedkopere gerechten. Maar wellicht kunnen ze een Corona special menu maken.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wordt vanuit de overheid en banken al wel heel veel aan gedaan. Om die op zijn minst uit te stellen grotendeels.
Sprak vorige week nog een restauranteigenaar, maakte met dat bezorgen een omzet van 300 per avond ofzo. Moet je dan nog je kok voor laten werken, spul bezorgen. Normaal rond de 150 couverts. Kruimelwerk
Ze riep, laat maar staan, laat maar staan, dan gaan we zienquote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooide ze nog een slipper naar het beeldscherm?
Nee, maar ik vrees het moment dat de grenzen weer open gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooide ze nog een slipper naar het beeldscherm?
quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die Charlotte de Witte niet.quote:
Surinaamse moedersquote:Op maandag 23 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik vrees het moment dat de grenzen weer open gaan.
Ga je van quarantaine meer snuiven dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Surinaamse moeders
Heeft je broer het eigenlijk drukker nu?
Dit is 999999999quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik moet die Charlotte de Witte niet.
Moet jij wetenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
Niet gekliktquote:
Genoten van Albertogodquote:
gekekenquote:
Als Jandino niet in beeld was geweest had ik geklikt.quote:
Doe het voor Albertoquote:Op maandag 23 maart 2020 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Jandino niet in beeld was geweest had ik geklikt.
Geklikt. Vooral gestoord aan Jandino.quote:
Nee, is wat rustiger dacht ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Surinaamse moeders
Heeft je broer het eigenlijk drukker nu?
*junoquote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
Tot juni groepsverbod vanwege corona.
De moeder van @:onlogisch vindt dit heel jammer.
treinen rijden nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas mogen we niet meer gezamenlijk voor de trein springen.
Die rijden ook al bijna niet meer.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas mogen we niet meer gezamenlijk voor de trein springen.
Daar ben ik al mee bezig.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Als dit voorbij is (ooit) dan ga ik coma zuipen
Morgen ook maar eens doen ja. Had vooral in mei best wat vrije dagen staanquote:
wordt een druk najaar maatjequote:Op maandag 23 maart 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen ook maar eens doen ja. Had vooral in mei best wat vrije dagen staan
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen ook maar eens doen ja. Had vooral in mei best wat vrije dagen staan
Ik ga maar vast sparen voor Europees voetbalquote:Op maandag 23 maart 2020 20:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
wordt een druk najaar maatje
als het dan wel doorgaat
[..]
hou zo wel mokerveel geld overquote:Op maandag 23 maart 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga maar vast sparen voor Europees voetbal
Gok dat er wat meer dan gemiddeld meegaan dan
Waar ga je nu snuivenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hou zo wel mokerveel geld over
zomer/najaar 2x zoveel uitgeven genot
Wij lachen daar vaak nog hartelijk omquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SS Doomtrooper review?
Paxcon was daar ook groot fan van
Dat doet mij goed.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij lachen daar vaak nog hartelijk om
Die hebben toch geen probleem? Je mag gewoon nog naar een ander huis rijden. Het probleem speelt pas als je buitenvrouwen in verschillende landen hebt.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:12 schreef Caland het volgende:
Ik doe even een so naar al die mannen met een buitenvrouw
Geen idee. Mijn manager gaat uit van wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat ik tot 1 juni moet thuiswerken?
Ik realiseer me heel goed dat ik deze vraag beter aan mijn werk kan stellen, maar het is nu 21:00
(en tegen de tijd dat het me lukt dit te posten waarschijnlijk rond 21:30)
Ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik realiseer me heel goed dat ik deze vraag beter aan mijn werk kan stellen, maar het is nu 21:00
Hier is dat niet per definitie het geval (ivm data privacy tijdens het uitvoeren van testen). Maar ik verwacht dat je voor administratieve functies volledig remote kunt blijven werken ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat het mij ook tegenvalt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Ik trek het nu in de derde week al niet meer
Ze hebben een virtuele drink gepland op donderdag. Ik heb alvast in mijn agenda geplaatst, om degene die dit voorgesteld heeft een tyfusbeuk te geven als ik haar weer irl zie.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Boek met 3 man een Regus kantoor en ga daar werken. Of zitten die ook dicht?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij ook tegenvalt.
De eerste 2 dagen dacht ik wow relax maar ik begin m'n collega's bijna te missen.
Werkte jij nog niet thuis dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij ook tegenvalt.
De eerste 2 dagen dacht ik wow relax maar ik begin m'n collega's bijna te missen.
Als het een beetje mooi weer is, lekker met een biertje in de tuin werken.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Lastig, ben nu voornamelijk aan het bellen en beeldbankieren.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het een beetje mooi weer is, lekker met een biertje in de tuin werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |