Terugkomenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Alaianaya het volgende:
Mijn vriend zit op dit moment in Suriname. Hij zou volgende week naar Nederland kunnen vliegen. Hij waant zich daar veiliger omdat het coronavirus daar niet zo heftig gaat als hier. Ik vind het echter een risico om daar te blijven aangezien hij niet weet wanneer hij dan weer naar Nederland kan komen (als hij zijn plek in het vliegtuig van volgende week afstaat). Wat lijkt jullie de beste optie?
Ja dit, ben ik een keer thuis van het werk, begint de zon te schijnen. Waait het weer ijskoud en nét te hard.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
vind hem guur en kut en hij irriteert me...
Wat een hartverwarmende initiatievenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fletcher en Van der Valk stellen hotelvestigingen beschikbaar als centra waar coronapatiënten opgevangen kunnen worden, bevestigen beide ketens maandag aan NU.nl. Meer dan honderd locaties zijn klaar om binnen korte tijd omgevormd te worden voor patiëntenopvang.
https://www.nu.nl/economi(...)coronapatienten.html
Las het ook net op Hyves.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
Ik heb vrienden die in de gezondheidszorg werken, die spreken ook over geruchten over een lockdown vanavond.
Goed verhaalquote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
Ik heb vrienden die in de gezondheidszorg werken, die spreken ook over geruchten over een lockdown vanavond.
joh kop op, we gaan heus niet massaal dood, er blijft een grote vraag... groter zelfs, als straks iedereen elkaar kotszat is en een golf echtscheidingen volgtquote:Op maandag 23 maart 2020 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua verkoop misschien, maar als je rente stijgt t.o.v. het renteaanbod wat mij gedaan is dan moet ik wel bereidstellingsprovisie betalen
Gelukkig is dan maar 1200 piek ofzo. Denk ik. Geen idee. Vandaag taxateur geweest, morgen fotograaf, donderdag op internet.
Ik ken iemand die een verpleegster kent, en die zegt dat het morgen afgelopen is.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
Maar wat betekent zo'n lockdown nou werkelijk?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
Was hier ook iemand die zei dat het leger vanaf vorige week vrijdag de straten zou bezetten. Kap nou eens met deze ongefundeerde roddelsquote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
Dit, maar dan met briefjes en niet meer naar het strandquote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar wat betekent zo'n lockdown nou werkelijk?
Vanavond rond 18.30 zullen we het horen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik lees al 2 weken dat mensen elke avond een lockdown verwachten.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:45 schreef Aurelius het volgende:
ja dat is ook mogelijk, maar iedereen is juist zo positief nuquote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef kilon het volgende:
Beste mensen, je ziet dat in Italië ook niet elke dag een stijging was en 12-13 maart, 15-16 maart een afname van de groei. Dus onze cijfers zeggen echt nog niks.
Hoopvol? Ja. Waardevol? Nog niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk maar naar de Duitse maatregelen die vandaag zijn ingegaan. Bericht staat op de FP van gisteravond.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef DustPuppy het volgende:
Weinig boeiends. Alleen wat meer winkels dicht dan nu waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De meeste eenverdieners kunnen geen 350K op tafel leggen denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
als straks iedereen elkaar kotszat is en een golf echtscheidingen volgt
Iedereen gebruikt steeds Italië als schoolvoorbeeld, maar waarom specifiek dat land en niet de andere landen als voorbeeld gebruiken?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:46 schreef kilon het volgende:
Beste mensen, je ziet dat in Italië ook niet elke dag een stijging was en 12-13 maart, 15-16 maart een afname van de groei. Dus onze cijfers zeggen echt nog niks.
Hoopvol? Ja. Waardevol? Nog niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Youp van 't Hek ontslagen uit ziekenhuis
Cabaretier Youp van 't Hek is ontslagen uit het ziekenhuis, nadat hij vorige week werd opgenomen vanwege besmetting met het coronavirus. Dat meldt Het Parool. Vrijdag liet de 66-jarige Van 't Hek al aan het AD weten dat hij aan de betere hand was "na een donkere periode".
Van 't Hek tobt al enkele jaren met zijn gezondheid. In 2015 moest hij een hartoperatie ondergaan nadat hij een aantal keren onwel was geworden op het podium. In november vorig jaar gebeurde dat tijdens een show in het Oude Luxor in Rotterdam en werd hij in een ziekenhuis opgenomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)kenhuisonpnamen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |