Dat de blauwe lijn stijgt is niet zo mooi. Hopen dat e.e.a. binnen de perken gaat blijven.quote:
Ik geloof hier niets van, omdat gisteren het aantal Nederlandse IC opnames nog op 405 lag.quote:
Ik zal hem over een paar weken nog even quoten net als mijn boodschappentopic waarin ik voor gek verklaard werd.quote:
7/10quote:Op maandag 23 maart 2020 14:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Duitsland heeft betrekkelijk weinig doden.
Wellicht komt dat omdat het vooral om 80 plussers gaat en Duitsers van 80 jaar en ouder hebben in hun prille jeugd al een stoomcursus "überleben" "genoten".
quote:
Als je de aanvoer van nieuwe patienten een beetje stabiel weet te houden neemt het risico op overbelasting enorm af. Op een gegeven moment zal de groep die met ontslag gaat dan ne tzo groot zijn als de nieuwe aanvoer.quote:
ja dat kan heel goed kloppen.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dus slechts 17% overlijdt na IC-opname? 83% overlijdt zonder op een IC te zijn geweest?
Jaap is de juiste man op de juiste plek.👌quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Wow, de werken van Jaap werpt nu al z'n vruchten af.
Ziet er wel goed uitquote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef junkiesietze het volgende:
Nou komt iedereen weer met zn excel scheetjes
Kunnen diverse verklaringen zijn waarom dm cijfers vandaag lager uitvallen van incubatie/overlijdenstijd tot mensen die niet op zondag willen/''mogen'' sterven.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:52 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Klopt maar vele hier interpreteren deze cijfers als positief maar als je kijkt naar het aantal opnames in het ziekenhuis gaat het wat mij betreft nog steeds behoorlijk de verkeerde kant op.
Klopt. Gaat vooral om hoogbejaarden.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Dus slechts 17% overlijdt na IC-opname? 83% overlijdt zonder op een IC te zijn geweest?
quote:
deze data loopt ongeveer 2 dagen achter.quote:
Je hebt toch geen Excel nodig om te zien dat het afvlakt?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef junkiesietze het volgende:
Nou komt iedereen weer met zn excel sheetjes
Zitten we nog op lijn met Italie????quote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef junkiesietze het volgende:
Nou komt iedereen weer met zn excel sheetjes
bestaat dat serieus?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef SunZomer het volgende:
tot mensen die niet op zondag willen/''mogen'' sterven.
leef je uitquote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zal hem over een paar weken nog even quoten net als mijn boodschappentopic waarin ik voor gek verklaard werd.
Ja. Met name gelovigen.quote:
Excuus, niet testen is te kort door de bocht. Ze testen wat ze kunnen, maar zitten aan Max test capaciteit. Dus worden er keuzes gemaakt. Iemand die al ziek is en 80+ komt niet eens op de IC terecht. Sterft daarvoor al en hoef je niet te testen.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jij beweert dat ze niet testen, dat is pertinent onwaar, ze zitten nog steeds rond de 1000 testen per dag, en hebben er 582 vastgesteld.
onzin, doodsoorzaak wordt altijd bepaald.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:59 schreef merdobach het volgende:
Sterft daarvoor al en hoef je niet te testen
Zo enorm veel mensen waren er (in verhouding)m ook weer niet op de been. Alles moest natuurlijk weer breed uitvergroot worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Tengano het volgende:
Over twee a drie weken wordt er een piek verwacht van alle dagjesmensen van dit weekend,
en daarna nog een van de mensen die met deze cijfers denken dat alles weer ok is.
Als we dat willen moeten we morgen zo’n 150 doden hebben (op één dag)....quote:Op maandag 23 maart 2020 14:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten we nog op lijn met Italie????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |