Weekendeffect speelt nog steeds mee.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Belgie wel fors minder cases zeg! zo dan!
Ja maar bijna de helft van een paar dagen eerder. Das toch wel flink.quote:
gevallen zeg nix meerquote:Op maandag 23 maart 2020 11:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, dit is echt een enorme daling ineens
RIP....:(quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef Noek het volgende:
Een Italiaan waarmee ik ooit heb gewerkt is dood. 41 jaar.
Jezusquote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef Noek het volgende:
Een Italiaan waarmee ik ooit heb gewerkt is dood. 41 jaar.
Dat zijn de typische symptomenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef junkiexp het volgende:
Hier op het dorp lijken op wat enkele idioten na de mensen zich eindelijk serieus te nemen.
Ook alle winkels zijn of dicht of hebben een heel strak beleid, fijn.
Ik ben sinds gisteren behoorlijk ziek, droge hoest, hoofdpijn, keelpijn en oorpijn.
Zal voorlopig dus thuis alles moeten gaan uitzitten, en nu maar hopen dat het gewoon een griepje is.
Plaat voor de kop.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:26 schreef nils7 het volgende:
De buurman van twee deuren verderop heeft z’n schoonvader vorige week aan Corona verloren.
Z’n vrouw werkt in het ziekenhuis.
Maar verwacht wel van z’n personeel (hij is niet de eigenaar van de toko) dat ze op kantoor verschijnen.
Hij vond het erg gek dat 80% zich ziek heeft gemeld.
Vind ik op in de tuin toen hij het tegen m’n directe buurman vertelde...
Blij dat ik niet daar werk en juist hij zou moeten begrijpen hoe ernstig het is.
Klopt.quote:
Echt gestoord sommige figuren.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:26 schreef nils7 het volgende:
Maar verwacht wel van z’n personeel (hij is niet de eigenaar van de toko) dat ze op kantoor verschijnen.
Hij vond het erg gek dat 80% zich ziek heeft gemeld.
Was jij ook niet iets van monteur ofzo, werkend bij klanten?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt.
Nu zit ik al meer als een week thuis ter preventie maar het zou zo maar kunnen dat ik het ergens heb opgepikt.
Niet kortademig trouwens gelukkig.
Kijk het even aan en anders morgen de dokter bellen, al zal die wel adviseren om gewoon thuis te blijven.
Thanks.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Het kan corona zijn maar ook een griep, slim dat je thuis blijft en beterschap.
Nederland gaat niet voor groepsimmuniteitquote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef riazop het volgende:
Maggie de Block
Wij hebben sneller maatregelen genomen dan andere landen. Een land moet ten laatste vier weken na de verspreiding van het virus de eerste ingrijpende maatregelen nemen. Wij hebben dat al na twee weken gedaan.
...
De aanpak van Nederland - het land mikt op groepsimmuniteit - vindt De Block maar niets. “Ik vind dat een gevaarlijke aanpak.
...
“Zij laten het virus eigenlijk los. Ze hopen dat zeventig procent besmet geraakt zodat zij een volgende keer immuun zijn. Maar hoe gaan ze tot die zeventig procent komen? Aan welke snelheid? Hoeveel mensen gaan dan tegelijk in de ziekenhuizen belanden?
https://www.demorgen.be/p(...)l&utm_source=twitter
Klopt, dus kan het best in de beginfase hebben opgepikt, toen was het allemaal nog niet zo serieus in NL.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Was jij ook niet iets van monteur ofzo, werkend bij klanten?
Rutte:quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nederland gaat niet voor groepsimmuniteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |