Precies. Meest succesvolle campagne ooit. Het was even wachten op een crisis maar nu betaald het zich afquote:Op maandag 23 maart 2020 09:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Na zoveel jaren campagne voeren voor hamsteren is het niet echt nodig meer, we hebben de boodschap begrepen AH
Ja omdat ze 18 patiënten hebben overgeplaatst naar andere ziekenhuizen. Opzich goed, maar als straks elders ook de ziekenhuizen vol liggen gaat dat niet meer lukken natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:24 schreef Salina het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)eheersbaar~a1cbdc6b/
Zo chique is die van mij niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En geen slijtage, verbruik van welness (mits die aanwezig zijn, bij die van mij wel), gratis drinken etc.
Die van mij plakt de verloren tijd +50% gratis aan het eind van de huidige abo periode erbij.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:34 schreef RickoKun het volgende:
Die fitnesscentra liggen in een deuk volgens mij. Beetje geld binnen harken terwijl ze niks hoeven uit te geven.
Hun probleem toch??quote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze deden al moeilijk als ik afgelopen vrijdag drie uren vrij wilde nemen.
Volle parken en natuurgebieden zijn gewoon een probleem. Grootste slachtveld worden de markten waar in de grote steden nog duizenden mensen nek-aan-nek rondstruinen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens dat veel mensen het nog niet voldoende naleven, maar percentueel gezien denk ik dat 85/90% van de bevolking zich er wel keurig aan houdt. De excessen zie je in de media, maar de meeste mensen zitten natuurlijk wel gewoon braaf thuis met minimaal contact.
Heb niet zoveel zin om ontslag te nemenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hun probleem toch??
Staat en gezondheid gaat boven een eigenwijs bedrijfsleidertje. Die kan dan echt de tering krijgen als ie zou roepen dat ik toch moet komen
Melden dat je last van je keel hebt, kunnen ze weinig tegen doen lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb niet zoveel zin om ontslag te nemen
Mijn sportschool is zo netjes geweest om mij de keuze te geven voor het volgende: betaalde maandbedragen als krediet opsparen voor gebruik in het cafe/restaurant, gebruiken om te betalen voor dingen die extra kosten zoals de zonnebank, hun shop (verkoop sportspullen) etc. Of het bevriezen van mijn contract en mijn sportschoolabonnement op pauze laten zetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:34 schreef RickoKun het volgende:
Die fitnesscentra liggen in een deuk volgens mij. Beetje geld binnen harken terwijl ze niks hoeven uit te geven.
Die updaten meerdere malen gedurende de dag.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
Spanje 41 doden vandaag? Dat is stuk lager dan ik had gedacht!
Is dat echt dan? Leek me nou echt fake news.quote:
Het is pas 10 uurquote:Op maandag 23 maart 2020 09:40 schreef VacaLoca het volgende:
Spanje 41 doden vandaag? Dat is stuk lager dan ik had gedacht!
Staat ook hier op de Frontpage.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat echt dan? Leek me nou echt fake news.
Welke branch zit je dat ze dat vragen? Bizar.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze deden al moeilijk als ik afgelopen vrijdag drie uren vrij wilde nemen.
En geen enkele andere mainstream media die het meldt. Geloven ze het zelf? Dit zou allang op The Guardian hebben gestaan, of nu.nl.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-corona-virus-covidquote:Op maandag 23 maart 2020 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En geen enkele andere mainstream media die het meldt. Geloven ze het zelf? Dit zou allang op The Guardian hebben gestaan, of nu.nl.
Ohquote:Op maandag 23 maart 2020 09:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die updaten meerdere malen gedurende de dag.
FF doorlezen... het Australische OS committee trekt zich terug.quote:Op maandag 23 maart 2020 03:25 schreef Predator40 het volgende:
Olympische spelen uitgesteld tot 2021 !
https://www.theguardian.c(...)binet-meeting-latest
Canada ook al. Uiteindelijk hoeven ze niet te beslissen als alle landen zich gewoon terugtrekken.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
FF doorlezen... het Australische OS committee trekt zich terug.
Japan gaat vrolijk door met organiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |