Ruud is er naar mijn idee een beetje klaar mee, zit steeds vervelender te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig verrassende en goeie muziek draaien is voor veel dj's veel gevraagd natuurlijk. En dat kunnen Annemieke en Rob wat mij betreft allebei als de beste.
Ik zou best Annemieke van 2-4 willen horen en dan Rob van 4-6 ipv Ruud
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:59 schreef peaceman het volgende:
Ik beken.. ik vind Gijs steeds minder irritant
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:59 schreef peaceman het volgende:
Ik beken.. ik vind Gijs steeds minder irritant
Lijkt me sterk als ze die krachten niet in gaan zetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:12 schreef TLC het volgende:
Jeroen van Inkelluister ik graag naar op Radio 5.
Ga hij en Giel Beelen nu ook de top 2000 doen ?
Radio 2 zou toch wel gek zijn als ze zouden stoppen met een mateloos populair evenement als de Top 2000.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of de Top 2000 wel doorgaat.
Ze hebben de Zwarte-/Soul & Jazz-lijst afgelopen weekend ook al ingeruild voor t Soulweekend.
Dus wellicht tussen kerst en oud & nieuw de #okboomer 7-daagse.
Had Annemieke ook graag op de plek van Gijs of Ruud gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:44 schreef Gretzl het volgende:
Jammer inderdaad dat Annemieke nog steeds geen dagelijks programma heeft. Ze behoort met gemak tot de beste dj's van het team. En dat zeg ik niet alleen omdat ze een interessantere muzieksmaak heeft dan de meeste anderen.
Ben bang van wel. Mijn favoriete programmaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:49 schreef Nielojram75 het volgende:
Sterft 'bureau Kijk in de Vegte/De Wildt' nu een zachte dood?
Dat zijn wel de uurtjes met de nodige vrijheid, dus ik denk dat hij dat een dikke prima vindt. En af en toe zal hij ook wel bij daglicht radio mogen maken. Dat hij invalt voor Stenders of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
Wel bijzonder dat Giel zo graag naar Radio 2 wil dat hij akkoord gaat met 4-6 in de nacht. Na 2-4 in de nacht denk ik de uren waar de minste mensen luisteren.
Die hebben ze voor de komst van het Top 2000-café ook jaren gewoon vanuit de studio gedaan, dus misschien dat ze dat dit jaar ook weer eens ouderwets gaan doen, maar ik denk zeker niet dat het doorgaan van de Top 2000 dit jaar ter discussie staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of de Top 2000 wel doorgaat.
Bureau Kijkindevegte was leuk, De Wildt echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:49 schreef Nielojram75 het volgende:
Sterft 'bureau Kijk in de Vegte/De Wildt' nu een zachte dood?
Nieuw plaatje:quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
- Verrukkelijke 15 krijgt een overdag-tijdstip
- Jeroen van Inkel in het weekend tussen 7 en 10
- Felix Meurders weg bij Spijkers met Koppen
Dit moet toch enorm frustrerend zijn voor Annemieke? Je krijgt eerst de toezegging dat je op werkdagen 14-16 mag doen, prachtig blok om te doen, maar daarna wordt je genaaid door de omroeppolitiek en raak je een deel kwijt van wat je is toegezegd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:44 schreef Gretzl het volgende:
Jammer inderdaad dat Annemieke nog steeds geen dagelijks programma heeft. Ze behoort met gemak tot de beste dj's van het team. En dat zeg ik niet alleen omdat ze een interessantere muzieksmaak heeft dan de meeste anderen.
Triest ja. Ze heeft gewoon een keiharde toezegging gehad voor een dagelijks programma. Geen idee hoe de NPO zich er bij de rechter toen toch onderuit heeft te weten lullen. Dan zou je denken dat bij de eerstvolgende reorganisatie alsnog wordt gekeken hoe Annemieke meer zendtijd kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit moet toch enorm frustrerend zijn voor Annemieke? Je krijgt eerst de toezegging dat je op werkdagen 14-16 mag doen, prachtig blok om te doen, maar daarna wordt je genaaid door de omroeppolitiek en raak je een deel kwijt van wat je is toegezegd.
En nu wordt er wat gereorganiseerd, maar verandert er voor haar niets. En degene die de ma-di-wo van haar afsnoepte destijds krijgt er nog een programma op de middag bij nu. Na haar programma ook nog eens, dat zal gezellig worden op de zondagmiddag
Mwa, het scheelt toch wel wat meestal.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het is niet dat Stenders nu een veel groter luistercijferkanon is, toch?
Een MAAND?quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:32 schreef Cee het volgende:
Wout en Frank presenteren vanaf volgende week een maand de ochtendshow.
Echt, radio 2 waar ben je mee bezig.
In absolute aantallen een duidelijk verschil wel ja. Maar ik neem aan dat Radio 2 doordeweeks ook gewoon veel meer luisteraars trekt dan in het weekend. Annemieke scoort alsnog 12.6%, tegenwoordig 15.8% voor Stendersquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, het scheelt toch wel wat meestal.
https://www.radiofreak.nl(...)ma-bekijk-de-top-20/
Een maand Frankquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een MAAND?
Ff m'n Sonos anders instellen.
Wat een ellende...quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een maand FrankHopelijk laat hij het echte werk aan Wout over.
Eindelijk een keer lachen met wout en frankgodquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:32 schreef Cee het volgende:
Wout en Frank presenteren vanaf volgende week een maand de ochtendshow.
Echt, radio 2 waar ben je mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |