Een winkel is toch geen sociale gelegenheid? En de winkels die dat wel zijn zitten al dicht. Daar zit het probleem niet, dit is een gedragskwestie.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Supermarkten, apotheek en Kruidvat open. De rest moet gewoon dicht helaas.
Als je 24 uur geen gezondheidsklachten hebt gehad. Dan zijn er geen symptomen meer en als er geen symptomen zijn is de kans op besmetting heel klein.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
24 uur is gewoon veel te kort. En wanneer zijn de symptomen voorbij? Wanneer gaat die 24 uur in? Een virus kent sowieso geen dagen en uren, daarom is het absurd om zo'n kort tijdspanne op te geven. Echt niet te geloven het geblunder van het RIVM.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Hoogtepunt van vandaag/vannacht. Een huisarts aan tafel bij Op1 die pas paar dagen corona vrij was die aanschoof en zei de legendarische woorden: “ Ik heb al heerlijk hardgelopen hoor.” En haar man die zat bog ziek thuis met corona😅😂
En sluit die bedrijven nu eens die niet open hoeven te zijn, ik zie in dat andere topic nog steeds enorm veel mensen die naar kantoor moeten komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Supermarkten, apotheek en Kruidvat open. De rest moet gewoon dicht helaas.
Zeer bizar inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Dat bij Pauw was ongekend vanavond. Wtf denkt die vrouw.
Historisch tv momentjequote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Hoogtepunt van vandaag/vannacht. Een huisarts aan tafel bij Op1 die pas paar dagen corona vrij was die aanschoof en zei de legendarische woorden: “ Ik heb al heerlijk hardgelopen hoor.” En haar man die zat bog ziek thuis met corona😅😂
Jij bent nog vrijgezel?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een winkel is toch geen sociale gelegenheid? En de winkels die dat wel zijn zitten al dicht. Daar zit het probleem niet, dit is een gedragskwestie.
pas vandaag 24u toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Hoogtepunt van vandaag/vannacht. Een huisarts aan tafel bij Op1 die pas paar dagen corona vrij was die aanschoof en zei de legendarische woorden: “ Ik heb al heerlijk hardgelopen hoor.” En haar man die zat nog ziek thuis met corona😅😂
Ja. En net 1 minuut eerder was een huisarts in beeld met een heel ingepakt pak tegen corona met een masker op. 😂quote:
Ingevlogen. Nu op NPO1, herhaling bezig... over een minuut of 20 of zo....komt item van huisarts die meldt dat ze recentelijk Corona heeft gehad en net hersteld was. Gasten trekken ongeveer wit weg.quote:
Hoe bedoel je Pauw?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Precies. Mijn moeder moet ook nog morgen. Ja ze werkt in een klein bedrijf, maar nog steeds 5 mensen met andere contacten..quote:Op maandag 23 maart 2020 00:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En sluit die bedrijven nu eens die niet open hoeven te zijn, ik zie in dat andere topic nog steeds enorm veel mensen die naar kantoor moeten komen.
Ik kijk nu de hh, over welke vrouw heb je het?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
Je zat nog in het oude topic.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hadden ze misschien beter gelijk kunnen doen. Al begreep ik de visie van Rutte ook wel. Politiek en sociaal gezien trouwens.
Waar kan ik dat terug zien?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Hoogtepunt van vandaag/vannacht. Een huisarts aan tafel bij Op1 die pas paar dagen corona vrij was die aanschoof en zei de legendarische woorden: “ Ik heb al heerlijk hardgelopen hoor.” En haar man die zat nog ziek thuis met corona😅😂
Ja, maar geen 'gezondheidsklachten' is natuurlijk onzettend subjectief. Zeker met dit soort ziektes die nawerken. Het is niet zo dat je op een ochtend wakker wordt en kan beginnen met het aftellen van die 24 uren omdat je niet meer hoest. Waarom dan zo'n korte periode gebruiken. Dat wordt echt nergens anders gedaan en is zo vermoed ik ook ingegeven vanwege economische belangen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je 24 uur geen gezondheidsklachten hebt gehad. Dan zijn er geen symptomen meer en als er geen symptomen zijn is de kans op besmetting heel klein.
Ja 100% uitsluiten doet het RIVM niet. Risico afweging.
Het is dwaas te denken dat de andere gasten bij Op1 wel gezond waren. Alleen dat accepteren we wel omdat er geen symtonen zien
Net teruggekeken. Wordt nogal overtrokken hier. Ik zag helemaal geen heftige reactie bij de andere tafelgasten.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:59 schreef Newone82 het volgende:
Ze zei dat ze na 24 uur klachtenvrij te zijn, ze weer mag werken. Dus, dat ze morgen weer mag werken.quote:
NPO, Op1 uitzending van afgelopen avondquote:
Topshow idd. Ik dacht ook echt zegt ze dit nu echt? Ja hoor, en nog hardlopen gaan ook. Historische tv.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ingevlogen. Nu op NPO1, herhaling bezig... over een minuut of 20 of zo....komt item van huisarts die meldt dat ze recentelijk Corona heeft gehad en net hersteld was. Gasten trekken ongeveer wit weg.
Daarvoor was het ook al leuk, Ab Oosterhuis, onze diernarts die van link naar rechts Zijn plannen ontvouwt om te beluiten dat het niets oplost.
Top TV.
Nee die zat nog steede ziek thuisquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Wordt nogal overtrokken hier. Ik zag helemaal geen heftige reactie bij de andere tafelgasten.
En haar man was een week geleden ziek, en zijzelf tot afgelopen donderdag.
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Hier terugscrollen tot 23:20 uur.
Hier de artsengekkie;twitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:02:29HOE IS HET MOGELIJK DAT ZE AAN TAFEL ZIT #OP1 #RIVM https://t.co/MTIMRwirRt reageer retweet
Er zit een arts die een paar dagen terug nog last van corona had.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kijk nu de hh, over welke vrouw heb je het?
Ik heb Npo 1 al aanstaanquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu op #NPO1... live herhaling, over een minuute 15-20.... was iets na halverwege toen de rel begon. Dus tijd voor review.quote:
Uhuquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zei dat ze na 24 uur klachtenvrij te zijn, ze weer mag werken. Dus, dat ze morgen weer mag werken.
Ze is dus nog maar 24 uur of zo, klachtenvrij.
Aflevering staat al online: https://www.npostart.nl/op1/22-03-2020/POW_04660742quote:
Je snapt toch wel dat dit niet kan?!quote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Wordt nogal overtrokken hier. Ik zag helemaal geen heftige reactie bij de andere tafelgasten.
En haar man was een week geleden ziek, en zijzelf tot afgelopen donderdag.
Hier terugscrollen tot 23:20 uur.
Gewoon heel naïef om te denken dat Nederland zich aan de regels zou houden. "Hoe moet ik mijn kinderen dan vermaken?".quote:Op maandag 23 maart 2020 00:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zat nog in het oude topic.
Er is overal wel wat voor te zeggen, in België zouden ze als het alleen aan de Vlamingen had gelegen ook de scholen langer openhouden. Maar de Walen gooiden ze dicht en dus werd er federaal besloten alle scholen te sluiten. Het was voor het eerst dat dat rare politieke landschap in België een voordeel had.
Nou jij maakt er wel een héél erg spektakel van hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Topshow idd. Ik dacht ook echt zegt ze dit nu echt? Ja hoor, en nog hardlopen gaan ook. Historische tv.
Ja, maar jouw reactie hier is heftiger dan die van de gasten aan tafel.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:04 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit niet kan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |