Het is nu aan de gang, de herhaling.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:47 schreef Newone82 het volgende:
Voor de mensen die het willen terug zien, komt morgenochtend online hier: http://www.npostart.nl/op1/POW_04596562
Geen lockdown. Gewoon alle sociale gelegenheden op slot graag.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:47 schreef Oostwoud het volgende:
twitter:op1npo twitterde op zondag 22-03-2020 om 22:39:34"We moeten zo snel mogelijk naar een lockdown", vertelt viroloog Ab Osterhaus. "Het is aan de politiek om nu maatregelen te nemen. Zo niet, zouden de geluiden die Wilders en Baudet in de Tweede Kamer lieten horen wel eens waar kunnen zijn.” #Op1 https://t.co/Oqbf6cSlnc reageer retweet
Onwerkelijk !!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit word wel een relletje. Ze was ook na 3 dagen corona weer gaan hardlopen want voelde zich kiplekker. Ongelofelijke tv. Meest bizarre tv van de laatste jaren.
Yep, beetje zoals België nu.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen lockdown. Gewoon alle sociale gelegenheden op slot graag.
Ja daar ben ik ook voorstander van. Gewoon ontmoedigen om weer op pad te gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
#PauwGod Nu herhaling op NPO1quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het niet gezien maar als presentator was ik naar huis gegaan, dat zijn geen grappen.
Die zitten al dicht. Maar kennelijk verplaatst half NL zich dan richting bossen stranden en parken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, fantastische tv!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onwerkelijk !!!!
In 10 seconden werd even voor huisarts, een heel programma van nieuwe regels om zeep geholpen.
Het bos en strand op slot?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit dus, en als de sodemieter opschalen van IC's, eventueel bij Philips lobbyen voor spullen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar, bij ons (gewoon op kantoor) is het 2 weken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ergens in de laatste 10/15 min dacht ik
Was in de laatste 20/25 minuten pas helaas.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is nu aan de gang, de herhaling.
Dat moment moet nog komen, denk ik.
Verwacht dat patiënten van haar de komende weken liever naar een andere huisarts gaan.
Zo keek Jetten niet en Pauw zag z'n woonboot ontsmet worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is toch gewoon een stunt? Van Op1 evtnueel icm een RIVM oid?
Wat ik mij dan afvraag, heeft ze verteld dat ze het had vooraf?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Onwerkelijk !!!!
In 10 seconden werd even voor huisarts, een heel programma van nieuwe regels om zeep geholpen.
Of om voor een tientje goedkoper te tanken in Belgie.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die zitten al dicht. Maar kennelijk verplaatst half NL zich dan richting bossen stranden en parken.
Gewoon verbieden om met meer dan 2 personen bij elkaar te zijn.quote:
Nee. Supermarkten, apotheek en Kruidvat open. De rest moet gewoon dicht helaas.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die zitten al dicht. Maar kennelijk verplaatst half NL zich dan richting bossen stranden en parken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |