Al ergens te zien?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het was echt hele bizarre tv. Snel terug kijken als je het niet hebt gezien. Ook die gezichten van de gasten erna. Priceless.
dan moeten we ze wel even opquote:Op zondag 22 maart 2020 23:45 schreef vosss het volgende:
Hoeveel doden er ook gaan vallen in Nederland, linksom of rechtsom, zodra dit goed en wel achter de rug ligt volgt er 100% een parlementaire enquete.
Op 1.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:45 schreef Salina het volgende:
Welk programma? Pauw? Hoe heet het?
(Ik kijk amper tv)
Echt wel gigantisch, ik snap niet zo goed waarom ze zelf steeds het wiel willen uitvinden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
2 weken. Het verschil tussen 24 uur en 2 weken is gewoon bizar en maakt het advies van het RIVM misdadig.
twitter:op1npo twitterde op zondag 22-03-2020 om 22:39:34"We moeten zo snel mogelijk naar een lockdown", vertelt viroloog Ab Osterhaus. "Het is aan de politiek om nu maatregelen te nemen. Zo niet, zouden de geluiden die Wilders en Baudet in de Tweede Kamer lieten horen wel eens waar kunnen zijn.” #Op1 https://t.co/Oqbf6cSlnc reageer retweet
Die zijn het wiel niet opnieuw aan het uitvinden, die schroeven 3 wielen van je auto af en kijken vervolgens vanaf de zijlijn hoe ver je nog komt.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:47 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Echt wel gigantisch, ik snap niet zo goed waarom ze zelf steeds het wiel willen uitvinden.
Wie zegt dat het RIVM geen gelijk heeft? Maar dan nog, beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
2 weken. Het verschil tussen 24 uur en 2 weken is gewoon bizar en maakt het advies van het RIVM misdadig.
Don, dit is de zwaarste crisis sinds de donkere jaren 40/45, zou je die schijtlollige opmerkingen achterwege willen laten.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:46 schreef leolinedance het volgende:
Iemand van 17 is in feite ook nog een kind. Dus ook die mogen volgens het RIVM nog gewoon lekker hun ding blijven doen
Laten we vooral even aankijken of het RIVM gelijk heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zegt dat het RIVM geen gelijk heeft? Maar dan nog, beter het zekere voor het onzekere nemen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zijn het wiel niet opnieuw aan het uitvinden, die schroeven 3 wielen van je auto af en kijken vervolgens vanaf de zijlijn hoe ver je nog komt.
Morgenochtend meteen kijken, nu nog niet mogelijk op uitzendinggemist.quote:
Ah ok thx. Duurt nog ffquote:Op zondag 22 maart 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ergens in de laatste 10/15 min dacht ik
Ja ik zou die gok nu ook niet nemen. Maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze het allemaal wél goed weten. Al heb ik daar nog niet zo heel veel vertrouwen in.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:49 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Laten we vooral even aankijken of het RIVM gelijk heeft.
24 uur is gewoon veel te kort. En wanneer zijn de symptomen voorbij? Wanneer gaat die 24 uur in? Een virus kent sowieso geen dagen en uren, daarom is het absurd om zo'n kort tijdspanne op te geven. Echt niet te geloven het geblunder van het RIVM.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik zou die gok nu ook niet nemen. Maar het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ze het allemaal wél goed weten. Al heb ik daar nog niet zo heel veel vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |