Eigen volk eerst? AzG geeft zoals hun naam al zegt niet om grenzen en nationaliteiten. Ze geven om mensen die hulp nodig hebben. Wie dat niet snapt, is te dom om te poepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja maar niet onze mensen.
Hoezeer ik mensen daar hulp gun, het gaat nu even om ons hier in het Westen.
Zou dit virus iets dodelijker zijn dan had je al helemaal geen keuze meer.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Het gaat nooit gebeuren dat we een jaar dicht gaan, Economisch houdt geen land dat vol.
Nieuwe test?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef Friday12 het volgende:
nieuwe test volgens trump... kom maar op ik wil weten ja of nee
Nergens voor nodig, want na 24 uur klachtenvrij ben je niet meer besmettelijk. @RIVMquote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
De hele tafel van gasten trok bleek weg en kreeg het benauwd😂
Dat is rapquote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Na een paar uur al overleden.(39 jaar)
Allemaal hartstikke prachtig en nobel en veel plezier ermee maar we zijn aan het overleven. Dat vereist een andere mindset.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigen volk eerst? AzG geeft zoals hun naam al zegt niet om grenzen en nationaliteiten. Ze geven om mensen die hulp nodig hebben. Wie dat niet snapt, is te dom om te poepen.
Ik geloof niet dat dat nu de hoogste prioriteit heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daarom dat kan toch niet. Dan gaan ook zoveel horeca zaken kapot.
Dan hoop ik niet dat je nog weken na het ziek zijn besmettelijk kan zijn, zoals hier al eens beweerd werd... anders wordt het wel een rustig programma...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
Jullie hebben wat gemist. Bij Op1 zat een huisarts mevrouw aan tafel die gewoon pas enkele dagen corona vrij was. De hele tafel van gasten trok bleek weg en kreeg het benauwd😂
Arbitrair termijn om dan gelijk al daar te gaan zitten, ondanks het officieel zou mogen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
Jullie hebben wat gemist. Bij Op1 zat een huisarts mevrouw aan tafel die gewoon pas enkele dagen corona vrij was. De hele tafel van gasten trok bleek weg en kreeg het benauwd😂
Wij gaan het niet eens worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Allemaal hartstikke prachtig en nobel en veel plezier ermee maar we zijn aan het overleven. Dat vereist een andere mindset.
Alleen als blijkt dat er geen immuniteit ontstaat dan zou je dat moeten overwegen, anders is gewoon 50K mensen afschrijven, dat zullen de politici nooit zo zeggen, maar zo gaat het wel. Gaat dit om geld? Ja en nee, vergelijk het met de vraag of je iemand een medicijn van 500K moet geven of niet? Of ligt de grens bij 5 miljoen? Hier zijn gewoon rekenmodellen voor.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan voor je? Komt een medicijn op de markt die de mensen helpen en dan langzaam iedereen het laten krijgen? Dat medicijn moet er echt komen
Dan zal het wel 24 dagen zijn. Foutje, bedanktquote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, want na 24 uur klachtenvrij ben je niet meer besmettelijk. @:Rivm
Ik denk Pauw deze vrouw niet mee naar huis neemt na de uitzending, een unicum.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je nog weken na het ziek zijn besmettelijk kan zijn, zoals hier al eens beweerd werd... anders wordt het wel een rustig programma...
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zal het wel 24 dagen zijn. Foutje, bedankt
Nee. Die organisaties zijn niet van iemand. AzG zit in 80 landen, zij besluiten waar ze werken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Allemaal hartstikke prachtig en nobel en veel plezier ermee maar we zijn aan het overleven. Dat vereist een andere mindset.
twitter:owillis twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:43:28rand paul being patient zero for a senate viral outbreak is a sign of a writer's room dropping too much acid late in the season reageer retweet
Medicijn is toch wel prioriteit nu.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen als blijkt dat er geen immuniteit ontstaat dan zou je dat moeten overwegen, anders is gewoon 50K mensen afschrijven, dat zullen de politici nooit zo zeggen, maar zo gaat het wel. Gaat dit om geld? Ja en nee, vergelijk het met de vraag of je iemand een medicijn van 500K moet geven of niet? Of ligt de grens bij 5 miljoen? Hier zijn gewoon rekenmodellen voor.
Vergrijzing meteen opgelost...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alleen als blijkt dat er geen immuniteit ontstaat dan zou je dat moeten overwegen, anders is gewoon 50K mensen afschrijven, dat zullen de politici nooit zo zeggen, maar zo gaat het wel. Gaat dit om geld? Ja en nee, vergelijk het met de vraag of je iemand een medicijn van 500K moet geven of niet? Of ligt de grens bij 5 miljoen? Hier zijn gewoon rekenmodellen voor.
Dit word wel een relletje. Ze was ook na 3 dagen corona weer gaan hardlopen want voelde zich kiplekker. Ongelofelijke tv. Meest bizarre tv van de laatste jaren.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je nog weken na het ziek zijn besmettelijk kan zijn, zoals hier al eens beweerd werd... anders wordt het wel een rustig programma...
Ik ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Logician2.0 het volgende:
idd
mijn man en ik vielen bijna van de bank net bij OP1 zo bizar![]()
![]()
Zo onverantwoord van die huisarts ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Logician2.0 het volgende:
idd
![]()
Appie Osterhaus wees Jetten terecht. Dat was wel grappig.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het niet gezien maar als presentator was ik naar huis gegaan, dat zijn geen grappen.
Achja, je hebt ook huisartsen die verhangen zichzelf in hun praktijk. Zoals mijn vorige gedaan heeft tijdje terug. Dat was ook best onverantwoord. Zegmaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zo onverantwoord van die huisarts ja.
Nee dat snap ik. Doelde puur op als je echt een jaar die zaken dicht moet houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat nu de hoogste prioriteit heeft.
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zo onverantwoord van die huisarts ja.
Linkje naar de video zou ik op prijs stellen als je die hebtquote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Logician2.0 het volgende:
idd
![]()
WHO zegt een week toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
Van de mensen hier moeten we deskundigen vertrouwen.
Echt te dom om te poepen dat mens.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
Nee hoor, er zijn er genoeg hier die er niet zo over denken @Kyranquote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
Dat zal binnenkort ook wel weer achterhaalde informatie zijn. RIVMquote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
https://en.wikipedia.org/wiki/Value_of_lifequote:
bijkoopmomentjequote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dow Jones futures schieten bij opening meteen naar -5%, waarna de futures automatisch op slot gaan. Beloofd dus nog wat weer op de beurzen morgen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigen volk eerst? AzG geeft zoals hun naam al zegt niet om grenzen en nationaliteiten. Ze geven om mensen die hulp nodig hebben. Wie dat niet snapt, is te dom om te poepen.
Ja maar RIVM weet het beter dan alle experts uit andere landen. Logisch toch?quote:
Het was echt hele bizarre tv. Snel terug kijken als je het niet hebt gezien. Ook die gezichten van de gasten erna. Priceless.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is toch gewoon een stunt? Van Op1 evtnueel icm een RIVM oid?
Mijn tandarts heeft zich verhangen, helaas nadat hij me hele gebit gesloopt heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Achja, je hebt ook huisartsen die verhangen zichzelf in hun praktijk. Zoals mijn vorige gedaan heeft tijdje terug. Dat was ook best onverantwoord. Zegmaar.
Ga ik zeker doen. Morgenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het was echt hele bizarre tv. Snel terug kijken als je het niet hebt gezien. Ook die gezichten van de gasten erna. Priceless.
2 weken. Het verschil tussen 24 uur en 2 weken is gewoon bizar en maakt het advies van het RIVM misdadig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |