Appie Osterhaus wees Jetten terecht. Dat was wel grappig.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb het niet gezien maar als presentator was ik naar huis gegaan, dat zijn geen grappen.
Achja, je hebt ook huisartsen die verhangen zichzelf in hun praktijk. Zoals mijn vorige gedaan heeft tijdje terug. Dat was ook best onverantwoord. Zegmaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zo onverantwoord van die huisarts ja.
Nee dat snap ik. Doelde puur op als je echt een jaar die zaken dicht moet houden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat nu de hoogste prioriteit heeft.
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Zo onverantwoord van die huisarts ja.
Linkje naar de video zou ik op prijs stellen als je die hebtquote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef Logician2.0 het volgende:
idd
mijn man en ik vielen bijna van de bank net bij OP1 zo bizar![]()
![]()
WHO zegt een week toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
Van de mensen hier moeten we deskundigen vertrouwen.
RIVM en de GGD zijn een beetje stout.quote:
Echt te dom om te poepen dat mens.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
Jullie hebben wat gemist. Bij Op1 zat een huisarts mevrouw aan tafel die gewoon pas enkele dagen corona vrij was. De hele tafel van gasten trok bleek weg en kreeg het benauwd😂
Nee hoor, er zijn er genoeg hier die er niet zo over denken @Kyranquote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
Dat zal binnenkort ook wel weer achterhaalde informatie zijn. RIVMquote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoezo? RIVM zegt 24 uur.
https://en.wikipedia.org/wiki/Value_of_lifequote:
bijkoopmomentjequote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dow Jones futures schieten bij opening meteen naar -5%, waarna de futures automatisch op slot gaan. Beloofd dus nog wat weer op de beurzen morgen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigen volk eerst? AzG geeft zoals hun naam al zegt niet om grenzen en nationaliteiten. Ze geven om mensen die hulp nodig hebben. Wie dat niet snapt, is te dom om te poepen.
Ja maar RIVM weet het beter dan alle experts uit andere landen. Logisch toch?quote:
Het was echt hele bizarre tv. Snel terug kijken als je het niet hebt gezien. Ook die gezichten van de gasten erna. Priceless.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is toch gewoon een stunt? Van Op1 evtnueel icm een RIVM oid?
Mijn tandarts heeft zich verhangen, helaas nadat hij me hele gebit gesloopt heeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Achja, je hebt ook huisartsen die verhangen zichzelf in hun praktijk. Zoals mijn vorige gedaan heeft tijdje terug. Dat was ook best onverantwoord. Zegmaar.
Ga ik zeker doen. Morgenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Het was echt hele bizarre tv. Snel terug kijken als je het niet hebt gezien. Ook die gezichten van de gasten erna. Priceless.
2 weken. Het verschil tussen 24 uur en 2 weken is gewoon bizar en maakt het advies van het RIVM misdadig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |