abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192754485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:02 schreef YT123 het volgende:

[..]

Die jongste twee kinderen zijn meer een bijrol en komen niet zo vaak in beeld. Ik vind het wel heel raar dat ze Jojo in de serie hebben gehouden in plaats van Kimberly. Vooral omdat ze nu al een half jaar geen eigen verhaallijn heeft.
Meh. Zij heeft vanaf haar komst tot na die Diabetes echt constant op de voorgrond gezeten, dus nu is het voor haar even wat rustiger. Vindt alleen dat ze de band met de leeftijdsgenoten (Ilyas, Merel, Valentijn) wat moeten versterken zodat ze niet allemaal los van elkaar en vriendloos leven :p
pi_192755335
Linda is mega irritant. Heerlijk. Kan ze ook goed dus dat is wel voor haar weggelegd! ^O^
Beetje vreemd wel dat zij de schuld krijgt van die zuurtjes in de praktijk te zetten.
Mensen zijn toch geen idioten? :')

Of is er een officiële regel voor dat dit niet mag in een dokterspraktijk?
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 07:14:31 #227
388664 crew  Dotteke
pi_192761875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:25 schreef miaeak het volgende:
Linda is mega irritant. Heerlijk. Kan ze ook goed dus dat is wel voor haar weggelegd! ^O^
Beetje vreemd wel dat zij de schuld krijgt van die zuurtjes in de praktijk te zetten.
Mensen zijn toch geen idioten? :')

Of is er een officiële regel voor dat dit niet mag in een dokterspraktijk?
Ja, ik vond dat ook een beetje raar. Ze moet ze niet aan kleine kinderen geven maar dit was een volwassen man.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 23 april 2020 @ 15:10:47 #228
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_192767819
De nieuwe huishoudster is leuk! O+
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 23 april 2020 @ 15:14:51 #229
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_192767885
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dubbelpost, maar met een reden:

Het Australische origineel van aflevering 35-36 van seizoen 1, oftewel: de moord op Marc de Waal :o _O_

Heel gaaf om te zien dit, zeker ook met alle kleine veranderingen die er zijn gemaakt toen het hier in Nederland werd gedraaid. Want eerlijk: veel inhoudelijke verschillen met de Nederlandse versie ga je op dit punt niet vinden. Maar hey, een Jan en Petra van Ede die wél kunnen acteren is ook weleens leuk voor de verandering :P
Voor degenen die seizoen 1 hebben gezien (@:Frey, @:LetsGame, @:ArnieAlberts, @:Koosnaam, @:Heer_van_Bartolhoven) of er mee bezig zijn (@:japepk) is dit een mooi extraatje denk ik zo :9
Dankje :o _O_
  donderdag 23 april 2020 @ 20:10:50 #230
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_192772333
Wat een heerlijk foute kerel, die Richard van Noten (of hoe hij ook heet).
pi_192773468
Linda had die schadeclaim voor dat litteken niet moeten intrekken. Familie Alberts lekker leegplukken _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 23 april 2020 @ 21:46:19 #232
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_192774002
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Richard van Nooten inderdaad! Geweldig. Hoop dat hij nog lang als tegenstander van Ludo mag spelen.

Die jongen uit die buurtsuper lijkt ook een rol te gaan spelen.
pi_192774283
quote:
Wel leuk om weer eens zo'n gladjanus in de serie te hebben ja. Ik vind het bij zulke karakters wel leuk dat het gewoon allemaal kan zonder dat we ons afvragen hoe realistisch het allemaal is. Laat ze maar strooien met geld, kunst en ingehuurde mannetjes. Alleen jammer dat hij 'ineens' een oude rivaal van Ludo is waar we nog nooit van gehoord hebben.
't Echte en 't ware!
pi_192776330
quote:
Ja die doet het erg goed! Het gaat met Valentijn nu ook de goede kant op ^O^ .
pi_192777612
quote:
Ja genieten! Valentijn in dat pak.... :)
  vrijdag 24 april 2020 @ 09:40:33 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192778860
Hij acteert goed ja van Noten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192779921
Half Februari was ik bij GTST. er is een soort bar, de box? Daar heb ik geholpen als verhuizer. weet alleen niet of dit al uitgezonden is. ik kijk de serie niet.
Bing staat in Box te praten met iemand en ondertussen tillen wij stukken triplex zware spullen door de ruimte.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:02:39 #238
436222 Japepk
Padvinder
pi_192779953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Half Februari was ik bij GTST. er is een soort bar, de box? Daar heb ik geholpen als verhuizer. weet alleen niet of dit al uitgezonden is. ik kijk de serie niet.
Bing staat in Box te praten met iemand en ondertussen tillen wij stukken triplex zware spullen door de ruimte.
Ben jij degene die op kan flikkeren als je zijn spullen niet heel laat? :P
't Echte en 't ware!
pi_192780043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:02 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ben jij degene die op kan flikkeren als je zijn spullen niet heel laat? :P
dat was mijn collega! ik had zelf geen tekst, slechts de instructie om een extra rondje om Bing heen te lopen met die zware spullen

ook toevallig. de scene zit net in dit stukje spoiler.
https://www.gtst.nl/item/deze-week-in-goede-tijden-slechte-tijden
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192781066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:14 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dankje :o _O_
Graag gedaan :D
En de uploader heeft intussen een nieuwe aflevering geplaatst:

Hier bekend als aflevering 49-50, waarin Peter de waarheid over Suzanne ontdekt en haar daarmee confronteert, Linda opnieuw uit eten gaat met Hogendoorn Sr. en het moordmysterie van Marc de Waal tot een climax komt _O_

En ik moet zeggen, ik vind de Australische Linda veel leuker O+ Veel meer dan ik de 'onze' ooit heb gevonden _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 25 april 2020 @ 17:58:46 #241
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_192802361
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dubbelpost, maar met een reden:

Het Australische origineel van aflevering 35-36 van seizoen 1, oftewel: de moord op Marc de Waal :o _O_

Heel gaaf om te zien dit, zeker ook met alle kleine veranderingen die er zijn gemaakt toen het hier in Nederland werd gedraaid. Want eerlijk: veel inhoudelijke verschillen met de Nederlandse versie ga je op dit punt niet vinden. Maar hey, een Jan en Petra van Ede die wél kunnen acteren is ook weleens leuk voor de verandering :P
Voor degenen die seizoen 1 hebben gezien (@:Frey, @:LetsGame, @:ArnieAlberts, @:Koosnaam, @:Heer_van_Bartolhoven) of er mee bezig zijn (@:japepk) is dit een mooi extraatje denk ik zo :9
Dat is wel heel leuk om eens te zien. En heel herkenbaar inderdaad. :)
En ik begrijp ook heel goed waarom Antonie Kamerling de rol van Peter kreeg nu. :D
pi_192819345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 17:58 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is wel heel leuk om eens te zien. En heel herkenbaar inderdaad. :)
En ik begrijp ook heel goed waarom Antonie Kamerling de rol van Peter kreeg nu. :D
Dat zeker :D
Maar als je dan nu ziet wat de acteerkwaliteiten van Jan en Petra waren daar, dan krijg je wel bedenkingen over het castingproces hier :P
pi_192825015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk je contract even na en ben voorzichtig met dit soort uitspraken. Houden ze niet zo van en kan je duur komen te staan :Y .
  maandag 27 april 2020 @ 09:51:48 #244
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192825087
Bing en Nina blijft een herhaling van zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192833480
Heeft die ene familie geldproblemen? Kan maar voor 10 euro boodschappen kopen bij de buurtsuper.

Lol ze steelt nu een flesje saus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:45:37 #246
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_192850335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hier bekend als aflevering 49-50, waarin Peter de waarheid over Suzanne ontdekt en haar daarmee confronteert, Linda opnieuw uit eten gaat met Hogendoorn Sr. en het moordmysterie van Marc de Waal tot een climax komt _O_

En ik moet zeggen, ik vind de Australische Linda veel leuker O+ Veel meer dan ik de 'onze' ooit heb gevonden _O-
Wat een stomme Peter en Annette. Helen is ook een saaie doos. Vind Myriam en Linda wel veel leuker dan in de Nederlandse versie. :D
pi_192851226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Wat een stomme Peter en Annette. Helen is ook een saaie doos. Vind Myriam en Linda wel veel leuker dan in de Nederlandse versie. :D
Die Linda is een schatje O+ Die kan ik onmogelijk als kreng zien _O-
Myriam daar valt mij ook 100% mee. Al helpt het veel dat ze daar niet rondliep als een kermisattractie :P
En Helen is daar wel echt een stuk ouder gecast lijkt het wel. Alsof ze van Peter bevallen is op haar veertigste :D En ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om Martine daar. Die bril alleen al _O- _O- _O-

Maar zo tof om eens te kunnen zien en te proeven van dat Australische origineel. En grappig ook dat kleine dingen als Gocol, het Royal Prince Hotel of de naam van barman Harry rechtstreeks van daar komen :D
pi_192853195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Was nu toch wel erg nieuwsgierig geworden.
Ik vind dat ze dat beter doen dan tegenwoordig. Ik weet dan nu dat die Francine de Waal die Marc heeft vermoord, maar hier merk je dat niet per sé. Bij nu zie je altijd hoe obvious iedereen liegt..
pi_192855560
https://www.televizier.nl(...)huishoudster-in-gtst

Grotere rol? Leuk hoor! Ben benieuwd! En ze kwam me inderdaad al bekend voor.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het nu met GTST zal gaan met al die Corona beperkingen. Wanneer zullen ze weer enigszinds normaal kunnen gaan filmen? En dan is het nog zo'n 2 maanden wachten tot er uitgezonden kan worden om weer op het oude ritme uit te komen.
Jammer hoor, ik vind het de laatste tijd echt merkbaar vooruit gesprongen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 april 2020 @ 12:31:57 #250
436222 Japepk
Padvinder
pi_192856567
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
't Echte en 't ware!
pi_192857050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:31 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dat was bewust toch? Om tijd te rekken?
Nu lijkt het allemaal nog langer te duren, geen idee wanneer ze weer mogen filmen.
En intieme scenes zitten er ook even niet in.
Al zie ik dat nog niet terug in de opnames.
pi_192857120
Andere regisseur zei dat ze nu bezig zijn met allemaal regels etc op te stellen voor filmwerk maar dat die pas eind augustus nieuwe opnames verwacht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192857124
Ligt het aan mij of...
SPOILER: aflevering 6242 (woensdag 6 mei)
pi_192857659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Lisiga het volgende:
Ligt het aan mij of...
SPOILER: aflevering 6242 (woensdag 6 mei)
Ja. https://gtstcourant.com/gtst/ook-rozenboom-krijgt-make-over/
pi_192857999
quote:
Damn, dat ziet er wel goed uit :o :9 Tenminste meer 'Rozenboom' dan die veredelde bistro met die rotsmuren :') _O-
Denk ook wel dat dit nieuwe interieur beter past bij de stockshots van het gebouw dat ze nu hebben.
pi_192860609
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die Linda is een schatje O+ Die kan ik onmogelijk als kreng zien _O-
Myriam daar valt mij ook 100% mee. Al helpt het veel dat ze daar niet rondliep als een kermisattractie :P
En Helen is daar wel echt een stuk ouder gecast lijkt het wel. Alsof ze van Peter bevallen is op haar veertigste :D En ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om Martine daar. Die bril alleen al _O- _O- _O-

Maar zo tof om eens te kunnen zien en te proeven van dat Australische origineel. En grappig ook dat kleine dingen als Gocol, het Royal Prince Hotel of de naam van barman Harry rechtstreeks van daar komen :D
Mooi ik kwam die afleveringen tegen op Youtube en ik dacht ik ga weer eens in dit topic kijken.

Het is wel mooi om bepaalde verschillen en ook overeenkomsten te zien. Bijvoorbeeld qua decors, de huizen van de familie Alberts, Helen Helmink en de familie Dekker vertonen inderdaad wat overeenkomsten al is er een prominente drankvoorraad aanwezig. Het valt me op dat er sowieso een stuk meer gerookt en gedronken wordt, zelfs al lag dat toen in NL al hoger in vergelijking tot nu.
Maar de Australische Herman Hogendoorn steekt daar ook een sigaartje op en de Australische Nico Stenders drinkt gedurende kantooruren. Het kantoor van Stenders heeft daar meer iets weg van Forrester Creations uit The Bold, hele luxe kantoren die af en toe iets weg hebben van een woonkamer. In NL heerst toch echt meer die typische kantoorsfeer.
Mooi is ook te zien dat het huis van de familie Alberts daar echt een villa aan het strand is en een zwembad heeft. De vechtpartij tussen Peter en Arnie vindt daar plaats in het zwembad ipv een bed in een slaapkamer. En de Australische Arthur Franssen licht Peter in over Suzanne buitenshuis met uitzicht op de zee ipv de keuken.

Misschien omdat ik het gewend ben, vind ik de casting in Nederland toch beter dan daar met misschien inderdaad de Australische Linda als de Australische Laura als uitzondering. Penny was een stuk minder bitcherig en onsymphatiek dan Linda. Louise vind ik ronduit aandoenlijk en een stuk minder cynisch dan Laura. Clive komt dan weer over als iemand die op de grens van vader en grootvader zit en vind ik stukken ouder overkomen dan zijn vrouw (zal ook door die baard komen). Jean Hutton vind ik een stuk minder gehaaid en vol van zichzelf dan Stefanie Kreeft. Rita als Martine vind ik bijna een clown die d'r feestneus niet op heeft, Martine komt een stuk kouder, enger en dreigender over in NL vind ik. Nico Stenders vind ik in NL echt stukken beter gecast dan daar als felle control freak. Die ruzie tussen Robert en hem nadat Stefanie op zijn boot verbleef vond ik in NL echt stukken beter en feller dan dat deftige geprevel daar.

Jordan heeft minder dat rauwe en sobere dat Daniël altijd een boeiend personage maakte voor mij. Wat betreft de andere jongeren, ik vind ze niet zoveel zeggend. Ik snap heel goed dat de Australische Arnie er niet ingehouden werd. Barry King vind ik dan weer misschien iets beter neergezet dan Rien Hogendoorn. Hier zie je net iets te vaak aan zijn pesterige blikken dat ie iets van plan is. Hier is ie ook iets kleiner en komt echt over als een ettertje daardoor.

Wat me verder opvalt is dat net als bij Gute Zeite, Slechte Zeite de dialogen bijna tot op het enge af gehandhaafd en vertaald zijn in het Nederlands.Nu snap ik ook waarom sommige uitdrukkingen hier ook zo geforceerd overkwamen toen.

Al met al heel interessant om eindelijk eens te zien. ^O^
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')