Meh. Zij heeft vanaf haar komst tot na die Diabetes echt constant op de voorgrond gezeten, dus nu is het voor haar even wat rustiger. Vindt alleen dat ze de band met de leeftijdsgenoten (Ilyas, Merel, Valentijn) wat moeten versterken zodat ze niet allemaal los van elkaar en vriendloos leven :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:02 schreef YT123 het volgende:
[..]
Die jongste twee kinderen zijn meer een bijrol en komen niet zo vaak in beeld. Ik vind het wel heel raar dat ze Jojo in de serie hebben gehouden in plaats van Kimberly. Vooral omdat ze nu al een half jaar geen eigen verhaallijn heeft.
Ja, ik vond dat ook een beetje raar. Ze moet ze niet aan kleine kinderen geven maar dit was een volwassen man.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:25 schreef miaeak het volgende:
Linda is mega irritant. Heerlijk. Kan ze ook goed dus dat is wel voor haar weggelegd!![]()
Beetje vreemd wel dat zij de schuld krijgt van die zuurtjes in de praktijk te zetten.
Mensen zijn toch geen idioten?
Of is er een officiële regel voor dat dit niet mag in een dokterspraktijk?
Dankjequote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dubbelpost, maar met een reden:
Het Australische origineel van aflevering 35-36 van seizoen 1, oftewel: de moord op Marc de Waal![]()
Heel gaaf om te zien dit, zeker ook met alle kleine veranderingen die er zijn gemaakt toen het hier in Nederland werd gedraaid. Want eerlijk: veel inhoudelijke verschillen met de Nederlandse versie ga je op dit punt niet vinden. Maar hey, een Jan en Petra van Ede die wél kunnen acteren is ook weleens leuk voor de verandering![]()
Voor degenen die seizoen 1 hebben gezien (@:Frey, @:LetsGame, @:ArnieAlberts, @:Koosnaam, @:Heer_van_Bartolhoven) of er mee bezig zijn (@:japepk) is dit een mooi extraatje denk ik zo
Richard van Nooten inderdaad! Geweldig. Hoop dat hij nog lang als tegenstander van Ludo mag spelen.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Wat een heerlijk foute kerel, die Richard van Noten (of hoe hij ook heet).
Wel leuk om weer eens zo'n gladjanus in de serie te hebben ja. Ik vind het bij zulke karakters wel leuk dat het gewoon allemaal kan zonder dat we ons afvragen hoe realistisch het allemaal is. Laat ze maar strooien met geld, kunst en ingehuurde mannetjes. Alleen jammer dat hij 'ineens' een oude rivaal van Ludo is waar we nog nooit van gehoord hebben.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Ja die doet het erg goed! Het gaat met Valentijn nu ook de goede kant opquote:Op donderdag 23 april 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Ja genieten! Valentijn in dat pak....quote:Op donderdag 23 april 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Ben jij degene die op kan flikkeren als je zijn spullen niet heel laat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Half Februari was ik bij GTST. er is een soort bar, de box? Daar heb ik geholpen als verhuizer. weet alleen niet of dit al uitgezonden is. ik kijk de serie niet.
Bing staat in Box te praten met iemand en ondertussen tillen wij stukken triplex zware spullen door de ruimte.
dat was mijn collega! ik had zelf geen tekst, slechts de instructie om een extra rondje om Bing heen te lopen met die zware spullenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:02 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ben jij degene die op kan flikkeren als je zijn spullen niet heel laat?
Graag gedaanquote:
Dat is wel heel leuk om eens te zien. En heel herkenbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
Dubbelpost, maar met een reden:
Het Australische origineel van aflevering 35-36 van seizoen 1, oftewel: de moord op Marc de Waal![]()
Heel gaaf om te zien dit, zeker ook met alle kleine veranderingen die er zijn gemaakt toen het hier in Nederland werd gedraaid. Want eerlijk: veel inhoudelijke verschillen met de Nederlandse versie ga je op dit punt niet vinden. Maar hey, een Jan en Petra van Ede die wél kunnen acteren is ook weleens leuk voor de verandering![]()
Voor degenen die seizoen 1 hebben gezien (@:Frey, @:LetsGame, @:ArnieAlberts, @:Koosnaam, @:Heer_van_Bartolhoven) of er mee bezig zijn (@:japepk) is dit een mooi extraatje denk ik zo
Dat zekerquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk om eens te zien. En heel herkenbaar inderdaad.![]()
En ik begrijp ook heel goed waarom Antonie Kamerling de rol van Peter kreeg nu.
Kijk je contract even na en ben voorzichtig met dit soort uitspraken. Houden ze niet zo van en kan je duur komen te staanquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Half Februari was ik bij GTST. er is een soort bar, de box? Daar heb ik geholpen als verhuizer. weet alleen niet of dit al uitgezonden is. ik kijk de serie niet.
Bing staat in Box te praten met iemand en ondertussen tillen wij stukken triplex zware spullen door de ruimte.
Wat een stomme Peter en Annette. Helen is ook een saaie doos. Vind Myriam en Linda wel veel leuker dan in de Nederlandse versie.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
En de uploader heeft intussen een nieuwe aflevering geplaatst:
Hier bekend als aflevering 49-50, waarin Peter de waarheid over Suzanne ontdekt en haar daarmee confronteert, Linda opnieuw uit eten gaat met Hogendoorn Sr. en het moordmysterie van Marc de Waal tot een climax komt
En ik moet zeggen, ik vind de Australische Linda veel leukerVeel meer dan ik de 'onze' ooit heb gevonden
Die Linda is een schatjequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat een stomme Peter en Annette. Helen is ook een saaie doos. Vind Myriam en Linda wel veel leuker dan in de Nederlandse versie.
Was nu toch wel erg nieuwsgierig geworden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
En de uploader heeft intussen een nieuwe aflevering geplaatst:
Hier bekend als aflevering 49-50, waarin Peter de waarheid over Suzanne ontdekt en haar daarmee confronteert, Linda opnieuw uit eten gaat met Hogendoorn Sr. en het moordmysterie van Marc de Waal tot een climax komt
En ik moet zeggen, ik vind de Australische Linda veel leukerVeel meer dan ik de 'onze' ooit heb gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:31 schreef Japepk het volgende:
[..]Ja dat was bewust toch? Om tijd te rekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu lijkt het allemaal nog langer te duren, geen idee wanneer ze weer mogen filmen.
En intieme scenes zitten er ook even niet in.
Al zie ik dat nog niet terug in de opnames.
SPOILER: aflevering 6242 (woensdag 6 mei)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Lisiga het volgende:
Ligt het aan mij of...Ja. https://gtstcourant.com/gtst/ook-rozenboom-krijgt-make-over/SPOILER: aflevering 6242 (woensdag 6 mei)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, dat ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef AnnaWietFan2 het volgende:
[..]
Ja. https://gtstcourant.com/gtst/ook-rozenboom-krijgt-make-over/
Mooi ik kwam die afleveringen tegen op Youtube en ik dacht ik ga weer eens in dit topic kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die Linda is een schatjeDie kan ik onmogelijk als kreng zien
Myriam daar valt mij ook 100% mee. Al helpt het veel dat ze daar niet rondliep als een kermisattractie
En Helen is daar wel echt een stuk ouder gecast lijkt het wel. Alsof ze van Peter bevallen is op haar veertigsteEn ik heb onder de tafel gelegen van het lachen om Martine daar. Die bril alleen al
![]()
![]()
Maar zo tof om eens te kunnen zien en te proeven van dat Australische origineel. En grappig ook dat kleine dingen als Gocol, het Royal Prince Hotel of de naam van barman Harry rechtstreeks van daar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |