Afwisselenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als die andere ouder ook een thuiswerker is?
Heb ik al voorgesteld, toen we nog gewoon op kantoor werkten. Kreeg me een lading moeilijke blikken toegeworpenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof![]()
OhEn zelf nieuwe werkprotocollen opstellen?
![]()
Nee, blijktDankje
He bah, die ego's ookquote:Op maandag 23 maart 2020 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik al voorgesteld, toen we nog gewoon op kantoor werkten. Kreeg me een lading moeilijke blikken toegeworpenSchijnbaar trap ik ermee op iemands' trots of zo. Rare naam voor een kleine pielemuis, vind je niet?
"Waarom heb ik deze informatie nodig als dit niks met mijn functie te maken heeft?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef Californium het volgende:
Oude werkprotocollen is een herkenbaar probleem idd.
“Ik zie dit staan, ik snap niet waarom, kan iemand dat uitleggen?” “Oh, nee dat doe ik eigenlijk nooit”
![]()
In brand steken die hapquote:
“Omdat we het altijd zo ” is echt de meest domme reden om maar iets te blijven doenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Waarom heb ik deze informatie nodig als dit niks met mijn functie te maken heeft?
"Euh....omdat we het altijd zo doen..."
GTFO
Hier ook ja. Team waar ik nu zit wordt door anderen gezien als een club eigenwijze mensen die alles op hun niet noodzakelijkerwijs correcte manier doen. Echter mijn teamgenoten hebben ook, naar mijn mening terechte, aanmerkingen op de werkwijzen van de anderen. En als nieuwe collega zwem je dus lekker tussen die 2 clubjes in.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef Californium het volgende:
Oude werkprotocollen is een herkenbaar probleem idd.
“Ik zie dit staan, ik snap niet waarom, kan iemand dat uitleggen?” “Oh, nee dat doe ik eigenlijk nooit”
![]()
Daar kan ik echt slecht tegenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
“Omdat we het altijd zo ” is echt de meest domme reden om maar iets te blijven doen
Allergisch ben ik ervoorquote:Op maandag 23 maart 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik echt slecht tegen
Hetzelfde niveau als "omdat ik het zeg". Echt, als er iets is waar ik niet tegen kan is het dit soort houding wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
“Omdat we het altijd zo ” is echt de meest domme reden om maar iets te blijven doen
"Wij doen het altijd zo, wat die anderen er vervolgens mee doen is aan hun, geen idee of ze het er mee eens zijn."quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar wel herkenbaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
En voor de zekerheid de as ook nog in de fik!quote:
Ja nee hoho, ze zien maar hoe ze het daar doen hoor. Wij doen het hier gewoon zoquote:Op maandag 23 maart 2020 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Wij doen het altijd zo, wat die anderen er vervolgens mee doen is aan hun, geen idee of ze het er mee eens zijn."
GA DAN GVD EENS MET ELKAAR OM TAFEL ZITTEN EN STEM DIT SOORT DINGEN AF!!!
Verandering is engquote:Op maandag 23 maart 2020 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nee hoho, ze zien maar hoe ze het daar doen hoor. Wij doen het hier gewoon zo
Echt dagelijkse praktijk momenteel waardoor ik alles in twijfel trek wat bepaalde mensen zeggenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nee hoho, ze zien maar hoe ze het daar doen hoor. Wij doen het hier gewoon zo
Wij zouden zulks een goed team zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En voor de zekerheid de as ook nog in de fik!
Ja, denk ik ookquote:Op maandag 23 maart 2020 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zouden zulks een goed team zijn
Je had de horror in hun ogen moeten zien toen ik zei dat in verscheidene gevallen we gewoon in overtreding zijn mbt GDPR regelgevingquote:Op maandag 23 maart 2020 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Echt dagelijkse praktijk momenteel waardoor ik alles in twijfel trek wat bepaalde mensen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |