Aw, good to knowquote:Op zondag 22 maart 2020 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog je kan er aan dood gaan. Staat ook in SAS Survivalboek dat als je een ijsbeer dood, je niet zijn lever moet opeten
Je moet het wel heel gek maken, wil je teveel vitamine D hebben. Die potjes met 10µg kunnen weinig schade aanrichten.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Kyran het volgende:
Mensen, teveel Vitamine D kan ook schadelijk zijn, dus doe geen gekke dingen omdat je ergens iets hebt gelezen.
Je handen wassen zou een effectiever middel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je al je boodschappen thuis nog even schoonmaken dan, met afwasmiddel ofzo?
Goed dat je zo voorzichtig bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:41 schreef SunZomer het volgende:
Ik heb nu een dag of 10 mini verkoudheidsklachten (neus/iets in keel) en voel mij nog wel een ''watje'' als ik morgen mijn collega ga vragen wat spullen buiten te zetten zodat ik niet het kantoor in hoef. Blijft heel surrealistisch om zo te werk te gaan voor iets waar je normaal niet eens over nadenkt, want maar mini verkouden.
Als Oma/Opa onkwetsbaar zijn heb je gelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Er zijn dus genoeg kinderen die nog gewoon naar kdv en bso gaan. Dit kunnen elkaar besmetten en het mee naar huis nemen. Dat lijkt mij veel gevaarlijker dan een kind wat helemaal nergens meer komt (geen andere huizen, supermarkten etc.) naar opa en oma brengen.
Zal het zo eens bespreken.
Wow, worden die plekken al bij de IC's gerekend?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.zkn.nl/aangesloten-klinieken
Dat zijn er stiekem best veel.
Klopt, maar ik zag mensen het over van die shots hebben die je normaal gespreken via huisarts/apotheek kan krijgen, just a friendly warningquote:Op zondag 22 maart 2020 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moet het wel heel gek maken, wil je teveel vitamine D hebben. Die potjes met 10µg kunnen weinig schade aanrichten.
Zag wat beelden vanuit China waar men met een hengel wat door anderen gehaalde boodschappen naar binnen hengelde om de tassen daarna te bespuiten met een of ander chemisch goedje.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je handen wassen zou een effectiever middel zijn.
Precies wat ik ook doe, gewoon 1 pilletje per dag. Baat het niet.....quote:Op zondag 22 maart 2020 21:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag mensen het over van die shots hebben die je normaal gespreken via huisarts/apotheek kan krijgen, just a friendly warning
Ik had zelf ook een tekort vorig jaar en heb het doen gewoon met 2-3 pillen per dag in no-time aangevuld. Nu standaard 1 pilletje per dag. Zolang je geen gekke dingen doet kan het geen kwaad inderdaad.
Ik hou mij maar aan de gevraagde maatregelen, maar het voelt wel wat suf. ''Wij'' zijn dat niet gewend hier,quote:
Het gaat ook niet over de gezondheid van je kinderen. Maar over die van opa en oma.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Er zijn dus genoeg kinderen die nog gewoon naar kdv en bso gaan. Dit kunnen elkaar besmetten en het mee naar huis nemen. Dat lijkt mij veel gevaarlijker dan een kind wat helemaal nergens meer komt (geen andere huizen, supermarkten etc.) naar opa en oma brengen.
Zal het zo eens bespreken.
Bedankt Bear Gryllsquote:Op zondag 22 maart 2020 21:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog je kan er aan dood gaan. Staat ook in SAS Survivalboek dat als je een ijsbeer dood, je niet zijn lever moet opeten
Je moet vooral je eigen handen wassenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je al je boodschappen thuis nog even schoonmaken dan, met afwasmiddel ofzo?
Krijg je geen COVID-19 maar wel kanker over 10 jaar, ook een keuzequote:Op zondag 22 maart 2020 21:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zag wat beelden vanuit China waar men met een hengel wat door anderen gehaalde boodschappen naar binnen hengelde om de tassen daarna te bespuiten met een of ander chemisch goedje.
Uhmmm ja
Ignorance is blissquote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef Maver24 het volgende:
De boodschappen die je online besteld zullen niet uit de supermarkt komen maar uit het distributiecentrum. Daar zal niks opzitten
Ze moeten alsnog in de schappen gezet worden, en klanten kunnen iets pakken en terugzetten, erop hoesten etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef Maver24 het volgende:
De boodschappen die je online besteld zullen niet uit de supermarkt komen maar uit het distributiecentrum. Daar zal niks opzitten
Die zijn ook gepakt door de orderpicker. En iemand heeft ze in zo'n kratje gedaan. Etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Die boodschappen huppelen ook niet vanuit een container in een kratje en daarna gaat dat kratje ook niet vanzelf in een bestelauto richting je voordeur natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Kan het helaas wel schaden.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies wat ik ook doe, gewoon 1 pilletje per dag. Baat het niet.....
Mijn werkgever heeft alle niet noodzakelijke zorg geschrapt waardoor onze OK's ( 13 a 17) allemaal leeg staan en nog wat klinieken met lege OK's welke zo weer ingericht zouden kunnen worden. Plus holding/recovery/verpleegafdelingen.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wow, worden die plekken al bij de IC's gerekend?
Zijn er mensen die al hun boodschappen in chloor gaan wassen dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die boodschappen huppelen ook niet vanuit een container in een kratje en daarna gaat dat kratje ook niet vanzelf in een bestelauti en richting je voordeur natuurlijk.
Schoonmaken is gekkenwerk, maar goed je handen blijven wassen is altijd een goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |