SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Big Chungus
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Half 5
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Is het nog aantrekkelijk als iemand zo wanhopig als Vera doet?
Zo een aanwezig type past wel een beetje bij Geert.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor Vera. Ga meteen naakt met je benen wijd voor hem liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Vera hahahha hhihihi pyjama ‘vergeten’ nou dan kruipt ik wel bij Geert in bedOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
GJ
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Froukje wil een ook blauwe stip op haar reetKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Is Vera serieus haar pyjama “vergeten”?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor Annemiek is het zeker tot 19.00 uur ochtendOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Erik zou het broertje van Annemiek kunnen zijn.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel tanden die horizontaal liggenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Heeft blonde Vera een knorlachje? Hahahahaa![]()
Geen ochtendzoen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Krijgt ze het koud in bed en en hop. Smooth Vera smoothquote:Op zondag 22 maart 2020 20:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vera hahahha hhihihi pyjama ‘vergeten’ nou dan kruipt ik wel bij Geert in bed
mag het weten![]()
Erik werd wakker met een ODOLAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.![]()
![]()
Wat een treurig wijf is het ookquote:
Ook als ze alleen is kijkt ze verveeld naar de camera. Of ze heeft al een vent, is cameraschuw of iets anders. Maar lijkt niet haar normale doen.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
De vonken vliegen er van af woehahahahaReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo Annemiek, lange nacht gehad, lekker alleen in de bedje?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:43 schreef Nine. het volgende:
Die klik spat ook wel van het scherm af ja.
The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.![]()
![]()
Oh ja de koffie scene
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En weer iemand die in de zorg werkt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
😹quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stephen is wel geschikt om te serveren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze wordt er niet geil van.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een beetje over paarden kunnen praten lijkt hetSOONY![]()
Zal Elise wel worden, de rest vlucht weg en zij vindt 't wel makkelijk: boertje lekker dichtbij.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Elise is te leuk voor Bastiaan.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stephen is wel geschikt om te serveren.
Of als Hitman.![]()
Corona aan ZeeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Echt hè. Maar het is ook wel een rare vent hoor. Je moet wel wanhopig zijn wil je hieraan meedoen, maar ook bij zo’n gast blijven hangen..quote:![]()
Madeleen is veel te leuk voor Bastiaan.And I am a weapon of massive consumption
Bastiaan zit echt niks bijAnd I am a weapon of massive consumption
Je ziet er goed uit, mooie centimeter tandvlees. Scheve bek, slist lekker weg.Haters everywhere but I don't really care.![]()
CringeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Eensquote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef Revanches het volgende:
Madeleen is veel te leuk voor Bastiaan.heitieh![]()
Bertie had ook een hoofddeksel met Hosternokke op tijdens de opnames
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2020 20:47:52 ]![]()
En Bastiaan lult een gevoelpuntje naar iets praktisch. Slappe zakKein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker bakje haver in de ochtend.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef matthijst het volgende:
Je ziet er goed uit, mooie centimeter tandvlees. Scheve bek, slist lekker weg.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lekker bakje haver in de ochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
Bastiaan gaat Milou wegsturen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou inderdaad, die zit er echt bovenopquote:And I am a weapon of massive consumption
Echt hequote:
De Vera van de bastiaangroepquote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zit er echt bovenopOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Je halve leven op een suf kantoor doorbrengen, je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:41 schreef Nine. het volgende:
Om 04:30 al tussen de stront banjeren. Je moet er maar zin in hebben.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Die wou voor de winst gaan. Maar denk dat dat haar eer nu te na is.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zit er echt bovenopOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Of hij is een nogal jaloers en onzeker tiepje.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef shiitake het volgende:
Wat een egoïst. Ze mag niet eens meer een half jaar naar Duitsland.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Die mooie tijd dat je binnen een straal van 1.5m van elkaar aan de ontbijttafel kon zittenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Zijn jullie waardevolle mensen?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wegslissssssstquote:Op zondag 22 maart 2020 20:49 schreef shiitake het volgende:
Ik denk dat Bastiaan uiteindelijk alle 3 de dames wegjaagt.![]()
En een lange afstandsrelatie vraagt juist veel commitment, anders houdt het heel snel op.
Snap niet waarom dat minder serieus zou zijn dan lekker gemakzuchtig naast elkaar op de bank zitten.![]()
Ontbijt zonder koffie![]()
Gewoon rennen Vera, hij is niks voor je.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
weer iemand in de zorgAnd I am a weapon of massive consumption
Zit wel wat ‘suiker’ in de koffie ehehehquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Alsof die boeren corona voelden aankomen, allemaal zorgtypesKein gewalt! Wir sind das volk!
Hij is gewoon al twee dagen wakker. Niemand ziet het.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Allemaal zorg mensenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:49 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq staat Yvon haar voice over hard afgesteld![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat het lijntje ook echt in zo'n suikerzakje ernaast ligtquote:Op zondag 22 maart 2020 20:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit wel wat ‘suiker’ in de koffie eheheh![]()
Al die rollators en rolstoelen zitten vol coke. Om de week door te komenKein gewalt! Wir sind das volk!
Weiland als uitzicht is toch wel vet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het een konijnenpak met vulling was, maar dat is gewoon de vulling van GJ zelf![]()
![]()
Ach hij probeert wel beetje humor eraan toe te voegen. 😂quote:Op zondag 22 maart 2020 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat Geert Jan verder nog allemaal gepland heeft. Dit wordt steeds ergerYour beauty never ever scared me.![]()
Vanavond komt hij ze met een fanfare welterusten wensenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat Geert Jan verder nog allemaal gepland heeft. Dit wordt steeds ergerOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:53 schreef Chia het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het een konijnenpak met vulling was, maar dat is gewoon de vulling van GJ zelf
Ik wil die duikers bij de marine ook wel begeleiden
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Madeleen gaat duikers van de marine begeleidenstoere chick
And I am a weapon of massive consumption
Viel je dat nu pas op?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:53 schreef Chia het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het een konijnenpak met vulling was, maar dat is gewoon de vulling van GJ zelf![]()
![]()
Dat buurmeisje is een beetje eng.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:53 schreef Chia het volgende:
Dacht trouwens eerst dat het een konijnenpak met vulling was, maar dat is gewoon de vulling van GJ zelf
Milou wil weer aandacht
Milou wil ik wel warm houden huehuehueThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bastiaan die na dag 3 een keer vraagt 'wat doe je eigenlijk'.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Andere plekken waar ik koud ben.
Oehoeoehe spannend vertel me meer![]()
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Voor anderen is dat meteen over en klaar hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:52 schreef Mar_an het volgende:
Wat een gezeik van jullie om zijn drugsgebruik 😂 Hij doet het toch heel af en toe?
Voor mij zou dat ook zo zijn, roken en/of drugs is finale afknapper en klaar, hoe leuk je koppie ook is.
Er zijn ook mensen die het normaal vinden - ieder zijn ding.![]()
Je zult dit maar continu willen benoemen 😂 godver.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Milou wil ik wel warm houden huehuehue![]()
Vera. Oftewel De Neus. Valt me nu pas een beetje op...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:56 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Met zo een grote gok heb je wel een emmer nodig ja.![]()
![]()
Die blonde is wel wat te leuk (normaal) voor GeertOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Eerst kijken wie interesse heeft, daarna pas keuze maken
Wel op de verkeerde plekquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Koningsdag thema, die JacquelineOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Paarden
Wtf😂??quote:Op zondag 22 maart 2020 20:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Yvon hou je bek luidruchtige trut dat je bent![]()
Ik hoor Yvon helemaal niet. Ik focus me alleen op beeld en Fok!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Doe jij het maar door het gaatjeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje likkenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
Is fok bij jullie ook zo traag als AnnemiekOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Jaquote:Op zondag 22 maart 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag als Annemiek![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag als Annemiek
![]()
![]()
Ja ik heb er best over nagedacht maar eigenlijk voel ik de klik nietOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Als niet-aantrekkelijke vrouw met 4 kinderen krijg je geen horde mannen. Hoe doet deze man dat
Say hello to my little friend.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Je hebt Scarface toch gezien, wegwezen.![]()
Hij had die hele openbaring niet moeten doenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
LLeukequote:Leuke meid. Eerlijk. Open. Chaotisch.quote:The secret of getting ahead is getting started![]()
Dat waren twee fantastische dagen Jelte.
Groetjes AnnemiekKein gewalt! Wir sind das volk!
Het ene seizoen zijn het de tanden. Dit seizoen de neuzen.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:06 schreef shiitake het volgende:
Vera doet me soms een beetje denken aan BrittOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, eerst een vrouw kiezen ... en dan daarna.. ow by the way.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hij had die hele openbaring niet moeten doen
Eerlijkheid duurt 't langst... geldt voor alle partijen. Misschien had 'ie 't zelfs moeten vermelden in zijn oproep-video.![]()
Jelte haakt afAnd I am a weapon of massive consumption
Had eigenlijk verwacht dat hij al afgeknapt zou zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Beetje overdreven als het daadwerkelijk 2-3 keer per jaar isquote:Op zondag 22 maart 2020 21:07 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Nee, eerst een vrouw kiezen ... en dan daarna.. ow by the way.
Eerlijkheid duurt 't langst... geldt voor alle partijen. Misschien had 'ie 't zelfs moeten vermelden in zijn oproep-video.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Ze zoekt ook 0 contact met Steven. En Steven heeft het niet eens door volgens mij.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Eric is veel te meegaandKein gewalt! Wir sind das volk!
Geert is er dus nog niet uit?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geert is eigenlijk sympathieker dan Bastiaan.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat vind ik wel een brutale vraag....ben je hoteldebotel
Dat vind jij... en dat is prima.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje overdreven als het daadwerkelijk 2-3 keer per jaar is
Ik vind dat niet. Voor mij ben je als je rookt of snuift of slikt een loser en wil ik niks met je te maken hebben.![]()
Ja en dat vond ik in de eerste uitzending helemaal niet zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:10 schreef BlackNero het volgende:
Geert is eigenlijk sympathieker dan Bastiaan.![]()
Wilde ik net zeggen. Wat een gezeik om 2/3 keer per jaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje overdreven als het daadwerkelijk 2-3 keer per jaar is![]()
Neemt ook de tijd voor een momentje 1 op 1 met iedereenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:10 schreef BlackNero het volgende:
Geert is eigenlijk sympathieker dan Bastiaan.![]()
In zijn vrije tijd is hij een boeddhistische monnikquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Geert is een baas
Idd, dan spoor je niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:10 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Dat vind jij... en dat is prima.
Ik vind dat niet. Voor mij ben je als je rookt of snuift of slikt een loser en wil ik niks met je te maken hebben.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
“Ik voel me goed, ze willen allemaal dus ik kan zelf kiezen”
Als je er zo enorm op tegen bent dan vraag je het binnen 15 min neem ik aan. Hij legde het nu op tafel alsof hij elke ochtend een nest kittens doodknuppeltquote:Op zondag 22 maart 2020 21:10 schreef 617-716 het volgende:
[..]
Dat vind jij... en dat is prima.
Ik vind dat niet. Voor mij ben je als je rookt of snuift of slikt een loser en wil ik niks met je te maken hebben.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Wat galmt dat huisAnd I am a weapon of massive consumption
Even een tik op de billen en een kus op de wang
Dit.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik voel me goed, ze willen allemaal dus ik kan zelf kiezen”The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:
Ik dacht dat die blonde de oplichtster wasquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
wat een gejank weerAnd I am a weapon of massive consumption
DUMPEDLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Gelukkig kiezen zij al voor hemquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Forum Opties Forumhop: Hop naar: