SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Big Chungus
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Half 5
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Is het nog aantrekkelijk als iemand zo wanhopig als Vera doet?
Zo een aanwezig type past wel een beetje bij Geert.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor Vera. Ga meteen naakt met je benen wijd voor hem liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Vera hahahha hhihihi pyjama ‘vergeten’ nou dan kruipt ik wel bij Geert in bedOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
GJ
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Froukje wil een ook blauwe stip op haar reetKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Is Vera serieus haar pyjama “vergeten”?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor Annemiek is het zeker tot 19.00 uur ochtendOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Erik zou het broertje van Annemiek kunnen zijn.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel tanden die horizontaal liggenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:41 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Heeft blonde Vera een knorlachje? Hahahahaa![]()
Geen ochtendzoen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Krijgt ze het koud in bed en en hop. Smooth Vera smoothquote:Op zondag 22 maart 2020 20:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Vera hahahha hhihihi pyjama ‘vergeten’ nou dan kruipt ik wel bij Geert in bed
mag het weten![]()
Erik werd wakker met een ODOLAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.![]()
![]()
Wat een treurig wijf is het ookquote:
Ook als ze alleen is kijkt ze verveeld naar de camera. Of ze heeft al een vent, is cameraschuw of iets anders. Maar lijkt niet haar normale doen.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
De vonken vliegen er van af woehahahahaReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo Annemiek, lange nacht gehad, lekker alleen in de bedje?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:43 schreef Nine. het volgende:
Die klik spat ook wel van het scherm af ja.
The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Annemiek wordt nooit echt helemaal wakker volgens mij.![]()
![]()
Oh ja de koffie scene
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En weer iemand die in de zorg werkt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
😹quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stephen is wel geschikt om te serveren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze wordt er niet geil van.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een beetje over paarden kunnen praten lijkt hetSOONY![]()
Zal Elise wel worden, de rest vlucht weg en zij vindt 't wel makkelijk: boertje lekker dichtbij.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Elise is te leuk voor Bastiaan.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stephen is wel geschikt om te serveren.
Of als Hitman.![]()
Corona aan ZeeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Echt hè. Maar het is ook wel een rare vent hoor. Je moet wel wanhopig zijn wil je hieraan meedoen, maar ook bij zo’n gast blijven hangen..quote:![]()
Madeleen is veel te leuk voor Bastiaan.And I am a weapon of massive consumption
Bastiaan zit echt niks bijAnd I am a weapon of massive consumption
Je ziet er goed uit, mooie centimeter tandvlees. Scheve bek, slist lekker weg.Haters everywhere but I don't really care.![]()
CringeYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Eensquote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef Revanches het volgende:
Madeleen is veel te leuk voor Bastiaan.heitieh![]()
Bertie had ook een hoofddeksel met Hosternokke op tijdens de opnames
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2020 20:47:52 ]![]()
En Bastiaan lult een gevoelpuntje naar iets praktisch. Slappe zakKein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker bakje haver in de ochtend.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:47 schreef matthijst het volgende:
Je ziet er goed uit, mooie centimeter tandvlees. Scheve bek, slist lekker weg.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lekker bakje haver in de ochtend.![]()
![]()
![]()
![]()
Bastiaan gaat Milou wegsturen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou inderdaad, die zit er echt bovenopquote:And I am a weapon of massive consumption
Echt hequote:
De Vera van de bastiaangroepquote:Op zondag 22 maart 2020 20:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zit er echt bovenopOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Forum Opties Forumhop: Hop naar: